header 2

יום ראשון, 10 ביוני 2018

GANT שחקן חדש בתחום מותגי היוקרה לבית


מותג האופנה והלייף סטייל GANT משיק לראשונה בישראל את קולקציית "GANT HOME" ומצטרף לשורת מותגי היוקרה לעיצוב הבית.  

הקולקציה תימכר במחלקות ייעודיות בשלושה סניפים מרכזיים של המותג כאשר הראשון בכיכר המדינה בתל אביב ובהמשך תתרחב בעזרת הפצות סיטונאיות לחנויות עיצוב פרימיום

GANT HOME מציע מגוון רחב של מצעים מכותנה מצרית, כריות נוי, אביזרי אמבטיה, מגבות, חלוקים, נעלי בית ועוד



מותג האופנה והלייף סטייל GANT מתרחב ומכניס לראשונה לישראל את קולקציית GANT HOME ובכך מצטרף לשורת מותגי היוקרה הבינלאומיים לעיצוב הבית. GANT גאה להכריז על קולקציה מגוונת ורחבה במיוחד אשר מציגה עיצובים נצחיים עם פרטים עכשוויים וחומרים יוצאי דופן שיחד יוצרים מראה שלם לחדרי הבית ואווירה נעימה ונוחה.

GANT פותחת בשלושה סניפים מחלקות ייעודיות המציעות את הקולקציה כאשר הראשונה היא חנות הדגל בכיכר המדינה אליה תיכנס במלואה ולחנויות בעיר ימים נתניה ובנצרת יכנסו פריטים לאמבטיה ולסלון בלבד. בהמשך עתידה הרשת לשווק את הקולקציה בהפצה סיטונאית לחנויות עיצוב פרימיום בפריסה ארצית.

קולקציית חדרי השינה מדגישה העונה את הטבע ולפיכך מציעה פריטים בדפוס אלגנטי, צבעים נעימים ועשירים שינעימו ויאירו את היום. הגוונים נעים בין פלטת הירוקים לבין אדומים וכתומים ונגיעות של צבעים ניטרליים אפורים. הקולקציה משדרת יוקרה עדינה עם רמת גימור גבוהה ונגיעות של דפוסים מבריקים, כל אלו עוצבו על בדים העשויים מכותנה מצרית, סאטן ופלנל שמעניקים רוך.

קולקציית האביזרים מציעה כריות נוי מעוצבות מבד קטיפה, אריגים ייחודיים, פריטים סרוגים, דפוסים ועיטורים שיוצרים שילוב בין נוחות ואופנתיות. בנוסף תיכנס קולקציית פרימיום של מגבות וחלוקים לחדר האמבטיה בחמישה צבעים מונוכרומטיים מבדים סופגים ויוקרתיים ועם המון שיק וסטייל.

טווחי מחירים

חדרי מיטות- 149-995 ₪

חדרי אמבטיה- 85-295 ₪

סלון- 225-895 ₪

אודות GANT :מותג לייף סטייל אמריקאי עם תחכום אירופאי המציע בגדים עכשוויים באיכות גבוהה לגברים, נשים וילדים. בנוסף שעונים, ריהוט, נעליים והלבשה תחתונה.

ערכי המותג מבוססים על האותנטיות והחדשנות של מורשת האוניברסיטאות היוקרתיות בחוף המזרחי של ארצות הברית שראשיתו בניו הייבן, קונטיקט ארה"ב בשנת 1949.מאז, המותג פיתח והוסיף טאצ' אירופאי מתוחכם וכיום נהנה מנוכחות גלובלית בלמעלה מ- 70 מדינות עם 750 חנויות ו-4000 נקודות קמעונאיות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.