header 2

יום שישי, 1 ביוני 2018

נובה מרחיבה את נוכחותה בתחום הזיכרונות עם מספר הזמנות למערכות מדידת חומרים חדשות מיצרן מרכזי לשבבי זיכרון באסיה

מניית החברה עלתה החודש כ-10% בבורסת תל אביב

בתחילת החודש דיווחה נובה על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2018, המשקפות עלייה של 9% בהכנסותיה ועלייה נוספת ברווחי החברה, וכן סיפקה תחזית לרבעון הבא. נובה, יצרנית ישראלית של פתרונות מדידה עבור יצרני שבבים וזכרונות מובילים בעולם, מצליחה לשמור על יתרונה הטכנולוגי בשוק באמצעות השקעה מתמשכת בפיתוח סל מוצרים וטכנולוגיות בשיתוף פעולה עם לקוחותיה, תוך שהיא משלבת את הטכנולוגיות שהיא מפתחת בפתרונות מדידה המבוססים על אלגוריתמים ייחודיים ועל מנועי מידול תוכנה

נובה מכשירי מדידה (ת"א: נובה; נאסד"ק: (NVMI  , ספקית מובילה של פתרונות מדידה מתקדמים לבקרת תהליכים בתעשיית המוליכים למחצה הודיעה היום שקיבלה לאחרונה מספר הזמנות מיצרן מרכזי לשבבי זיכרון באסיה, עבור פתרונות החברה למדידת חומרים (XPS) מהדור החדש ביותר.

ההזמנות שהתקבלו הן עבור פתרון המדידה המתקדם, VeraFlex III+ XF הדור החמישי בטכנולוגיית XPS   (x-ray photoelectron spectroscopy). הפלטפורמה החדשה כוללת חומרה חדשנית המאפשרת ללקוחות לשפר את רגישות הבדיקות, הדיוק והיעילות במגוון רחב של יישומים, גם בתחום הזיכרונות וגם בתחום ה Logic/Foundry. המערכות החדשות שהוזמנו יותקנו בקווי הייצור המתקדמים ביותר של DRAM ו- 3D-NAND  עבור מדידת שכבות דקות וחומרים מורכבים.

נובה צופה היקף עסקים של למעלה מ-20 מיליון דולר מלקוח זה במהלך 12 החודשים הקרובים, כאשר תחילת אספקות צפויה במהלך הרבעון השני של שנת 2018.    "אנו גאים בהישג זה, המחזק את מיצובנו בתחום מדידת חומרים מורכבים והינו תוצאה של אימוץ גובר של פלטפורמת ה- XPS בקרב יצרני זיכרונות מובילים", ציין אדריאן ווילסון, מנהל חטיבת מדידות החומרים בנובה. "לאור זכיה זו, אנו מצפים להזמנות נוספות כתוצאה מפיתוח יישומים נוספים בזמן שהלקוח מגדיל את נפח הייצור".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.