header 2

יום רביעי, 27 ביוני 2018

מועדון שלישי לקבוצת זאפה בקניוני עזריאלי מועדון "זאפה" חדש ייפתח בקניון עזריאלי ראשונים

המועדון החדש יוקם כמבנה עצמאי על גג הקניון בשטח של אלף מ"ר

היקף ההשקעה בהקמת המועדון עומד על כ-15 מיליון שקל
שיתוף פעולה שלישי בין קבוצת עזריאלי וקבוצת זאפה: מועדון הופעות ואירועים מקבוצת זאפה צפוי להיפתח בקניון עזריאלי ראשונים. המועדון יתווסף למועדונים הקיימים בקניון עזריאלי חיפה ובעזריאלי אאוטלט הרצליה, הראשון מבין מועדוני הרשת.
המועדון יוקם כמבנה עצמאי על גג הקניון בהשקעה של כ- 15 מיליון שקל וישתרע על פני כאלף מ"ר. עיצוב חלל הפנים שלו יהיה תואם לסגנון העיצובי של שאר מועדוני הרשת ויכיל 350 מקומות ישיבה.
מדובר בשדרוג נוסף לתמהיל הפעילויות והעסקים המגוון אותו מציע קניון עזריאלי ראשונים ונדבך משמעותי בהרחבת מתחם הבילוי, המוזיקה והתרבות בקניון.

עדי קרום, מנכ"לית קניון עזריאלי ראשונים: "לאור הביקוש של האוכלוסייה הצעירה המתגוררת באזור, מתחם ההופעות "זאפה" יביא איתו משב רוח רענן ויעלה בקנה אחד עם האופי התוסס של העיר ראשון לציון. תמהיל הקניון מציע שלל אטרקציות המותאמות למנעד רחב של גילאים וסגנונות ובכך מעניק הקניון את חווית הבילוי האולטימטיבית לכל המשפחה."

עוז מאור, סמנכ"ל שיווק קבוצת הזאפה: "חזונה של קבוצת הזאפה הוא לקדם את המוזיקה הישראלית בכלל ובתוכה את תרבות המופעים בכל מקום בישראל. שיתוף הפעולה הפורה עם קבוצת עזריאלי הוכיח עצמו בעבר ואנו שמחים לפתוח מועדון חדש על גג עזריאלי ראשונים, ולהביא את תרבות הDINE & SHOW  לתושבי האזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.