header 2

יום שבת, 7 באפריל 2018

Lakshya Internet משנה את הקמעונאות B2B שלה באמצעות Fiorano iPaaS

המדרגיות של Fiorano מאפשרת פלטפורמת הפצה יעילה עם מבט של 360 מעלות
סינגפור, 4 באפריל (BUSINESS WIRE):
Fiorano Software הודיעה היום ש-Lakshya התקינה את Fiorano Cloud Platform (iPaaS) כדי להגדיל את עסקי המסחר B2B הצומחים שלה, ולשנות את שיטות ההפצה המסורתיות בהודו. Lock The Deal (LTD) היא פלטפורמת ההפצה מקצה לקצה מותאמת טכנולוגיות של החברה לקמעונאים, שמציעה מגוון רחב של מוצרים ומותגים. הניתוחים של LTD מנוצלים כדי להשיג יתרונות של כדאיות כלכלית, הגדלת ההגעה, רמה גבוהה יותר של מעורבות לקוחות ותובנות מהירות על התנהגות קנייה.
בהסבירו את האתגרים והאסטרטגיה העסקיים, אנוראג צ'אוב, סגן נשיא, קבוצת SAR, אמר: "בחרנו את הפלטפורמה Fiorano Cloud בגלל היכולת שלה לגדול לפי דרישה ולהתחבר ללא מאמץ לכל שילוב של יישומים בענן או באתר. עם Fiorano API, הוספת קמעונאים חדשים לפלטפורמה הפכה למהירה יותר. Fiorano מאפשרת פיתוח מהיר ושימוש יעיל במשאבים כדי להוסיף שירותים חדשים, וזה נותן לנו יתרון תחרותי בסביבה התובענית של היום".
Fiorano סנכרנה נתונים באופן חלק במערכות רבות (לדוגמה SAP, WMS, CRM, WMS [Vinculum], CRM, Holisol ו-Far-Eye), וביטלה את ההתערבויות הידניות המועדות לטעויות שהיו בעבר. Fiorano מספקת שכבת שילוב גמישה ועמידה לתיאום עסקי ולמנוע ה-Web Service Arbitration ששולט על זרימת המידע בין המערכות השונות שמשתמשים בהן הספקים של Lakshya. Fiorano גם מציעה רישום מלא של שילוב תהליכים, המספק מבט של 360 מעלות לניטור.
אודות Lakshya
Lakshya Internet הוקמה על ידי קבוצת SAR, שחקנית מובילה בשוק בענפים של אחסון אנרגיה וטיהור אוויר/ מים שמעסיקה יותר מ-4,000 אנשים. השירותים שלה כוללים לוגיסטיקה ומחסנים, אוטומציה לאנשי מכירות, אחריות וניהול גבייה. יש לה משימה לסלק אי יעילות בהפצה קמעונאית, ולאפשר גישה למגוון הרחב ביותר של מוצרים במחירים ותנאים שקופים.
אודות Fiorano
Fiorano, חברה אמריקנית מעמק הסיליקון (קליפורניה), היא ספקית אמינה של תוכנות ביניים של לוחות אחוריים לעסקים דיגיטליים ושילוב ארגוני, מערכות עתירות ביצועים מבוזרות של העברת הודעות ועמית לעמית, מאז 1995. חברות גלובליות, ביניהן AT&T Wireless, L’Oréal, נאס"א, Rabobank, הבנק המלכותי של סקוטלנד, וודאפון ומשמר החופים האמריקני התקינו את Fiorano כדי להשיג שינוי דיגיטלי, והפיקו פרודוקטיביות ללא תקדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.