header 2

יום שני, 30 באפריל 2018

מיליון דולר נתרמו לחינוך ילדי פליטים באסיה ואזור המזרח התיכון וצפון אפריקה


התרומה של שליט שארג'ה לארגון צדקה מלזי תמשיך את התמיכה בקהילות עקורות

שארג'ה, איחוד האמירויות, 29 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE):

תרומה של מיליון דולר ניתנה לחיזוק תשתית החינוך לילדי פליטים ועקורים פנימיים באסיה, המזרח התיכון וצפון אפריקה, בתקופה שבה לפי נתונים של נציבות האו"ם לפליטים ילדים מהווים בערך מחצית מאוכלוסיית העקורים בעולם.

השייח ד"ר סולטן בין מוחמד אל קסימי, חבר המועצה העליונה של איחוד האמירויות ושליט שארג'ה נתן את התרומה הנדיבה לארגון צדקה מלזי - קרן הכבוד לילדים - לחיזוק מתן שירותי החינוך והתמיכה שהיא מציעה לקהיליות השוליים האלה באסיה ואזור המזרח התיכון וצפון אפריקה כבר עשרים שנה.

הקרן, שהצליחה לחנך יותר מ-7,000 תלמידים נטולי מסמכים ותומכת כעת בכ-1,100, תיהנה מהתרומה, בנוסף לפרס של 136,000 דולר שקיבלה ביום חמישי (26 באפריל) כזוכה בפרס שארג'ה הבינ"ל לתמיכה בפליטים.

הפרס נוסד ב-2017 על ידי הארגון ההומניטרי הבולט שבסיסו באיחוד האמירויות קרן הלב הרחב בשותפות עם נציבות האו"ם לפליטים, כדי להדגיש אנשים או גופים שמיישמים יוזמות חלוציות ומשפיעות שהייתה להן השפעה חיובית ומוחשית על פליטים באזורים האלה.

בהיותה תומכת בולטת של תרבות באזור הערבי, שארג'ה, האמירות השלישית בגודלה באיחוד האמירויות, מאמינה שכל אומה חייבת להיות בנויה על הבסיס החזק של צעירים משכילים ומועצמים. זה משתקף בחסות והתמיכה שלה בפרויקטים של פיתוח חברתי למען פליטים ואנשים נזקקים ברחבי העולם, בהובלת קרן הלב הרחב תחת החזון וההנחיה של שליט שארג'ה ואשתו שייחה ג'אוואהר בינת מוחמד אל קסימי.

מידע נוסף על קרן הלב הרחב אפשר למצוא באתר של הקרן: http://tbhf.ae

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.