header 2

יום שלישי, 3 באפריל 2018

קניוני עזריאלי בשיתוף אתר הקניות של הקבוצה AZRIELI.COM מציעים מחיר אטרקטיבי במיוחד למופע של אנריקה איגלסיאס בישראל

קניוני עזריאלי מעניקים הטבה מיוחדת ללקוחותיהם להופעה של אנריקה איגלסיאס בישראל באתר הקניות של הקבוצה AZRIELI.COM:
כרטיס ב-225 ₪ (במקום 285 ₪(.

ההטבה ניתנת לכלל מחזיקי אפליקציית עזריאלי אשר יקבלו קוד קופון להטבה.
מלאי הכרטיסים מוגבל!

כחלק מהרצון של קבוצת עזריאלי לחזק את הקשר עם לקוחותיה ולספק עבורם הטבות מעולמות תוכן שונים, ולאחר הצלחת שיתוף הפעולה המוסיקלי הקודם, בקיץ שעבר עם בריטני ספירס, תעניק הקבוצה הטבה ייחודית ותציע ללקוחות כרטיס להופעה של אנריקה איגלסיאס, במחיר מיוחד - 225 ₪ במקום 285 ₪. על מנת לממש את ההטבה יש להוריד את אפליקציית עזריאלי, להוריד קוד קופון אותו ניתן לממש באתר הקניות של הקבוצה:AZRIELI.COMההופעה תתקיים ב-26.5 בפארק הירקון תל אביב.

איגלסיאס שהוכתר כאמן הלטיני המוביל בעולם, עם למעלה מ-170 מיליון אלבומיםוסינגלים שנמכרו ברחבי העולם, למעלה מ- 150 להיטים שביצע, הפיק, או כתב, וכמי שלהיטיו כבשו את ראשי כל מצעדי הבילבורד האפשריים יגיע לישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו . נזכיר כי בשיאו של הגל הלטיני המחודש ששטף את העולם בקיץ האחרון המשיך איגלסיאס לנפק להיטי ענק לרדיו ולמצעדים ואף שחרר בקיץ האחרון את להיט הענקSumbeme La Radio שנחשב לאחד מהלהיטים הגדולים של 2017 וזכה לגרסת שיתוף רשמית בעברית שהפכה ללהיט גדול ברדיו הישראלי עם רותם כהן.

איגלסיאס זכה לאין ספור הישגים ותארים. 14 מלהיטיו הגיעו למקום הראשון במצעד שירי הדאנס של הבילבורד – יותר מכל אמן גברי אחר. הוא האמן שרשם שיא של להיטים במקום הראשון, שכיכבו הכי הרבה זמן במצעד הלטיני של הבילבורד. מגזין הבילבורד הכניס אותו לרשימת אמני הדאנס קלאב המצליחים ביותר בכל הזמנים.  עם מעל ל-200 פרסים, ו-465 מועמדויות בשלל טקסים. בניהם, 23 פרסי בילבורד ו-36 פרסים בטקס הבילבורד הלטיני (מתוך 45 מועמדויות), 8 פרסי AMA (פרסי המוזיקה האמריקאית), פרס גראמי, 5 פרסי הגראמי הלטיני, 10 פרסי WMA (פרסי המוזיקה העולמית), 6 פרסי MTV והרשימה עוד ארוכה.

*תוקף ההטבה הוא עד ה-22.5.18 או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם, בכפוף לתקנון

פרטים מלאים בלינק הבא - https://bit.ly/2GG6lOo


אודות: קבוצת קניוני עזריאלי הינה קבוצת הקניונים המובילה במדינה ובבעלותה 15 קניונים בפריסה ארצית: קניון עזריאלי (תל אביב), קניון עזריאלי איילון ,קניון עזריאלי הנגב, קניון עזריאלי ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי חולון,קניון עזריאלי הוד השרון (מרגלית), קניון עזריאלי מודיעין, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון עזריאלי חיפה, קניון עזריאלי עכו, קניון עזריאלי קריית אתא, קניון עזריאלי רמלה, קניון עזריאלי ראשונים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.