header 2

יום שני, 9 באפריל 2018

טיפים לצליית בשר ביום העצמאות– רשת 'בורגרס בר'

(B) BURGERS BAR
עם 18 שנות פעילות, רשת 'בורגרס בר' הכשרה בפריסה ארצית, מציעה תפריט המבורגרים מובחר תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, הכנת האוכל באהבה והיכרות אישית עם הלקוח, ב-31 סניפים מעוצבים  וחווייתיים עם אווירה צעירה ותוססת, אשר יחד מעניקים חוויית אכילה ובילוי.
טיפים לצליית בשר ביום העצמאות–
רשת 'בורגרס בר' עם הטיפים המושלמים לטיפול בבשר על המנגל

  1. גריל פחם תמיד מוצלח יותר ונותן טעם טוב יותר לבשר . גריל גז הוא פתרון לעצלנים יותר אבל מניח את הדעת. עדיף גריל עם רשת שניתן לכוון לגבהים שונים על מנת לשלוט בטמפרטורה אליה נחשף הבשר.
  2. כאשר מניחים את הבשר על רשת הצלייה יש להמתין לפחות 3 דקות לפני שהופכים אותו. לא מומלץ להפוך את הבשר יותר מפעמיים. ככל שהופכים את הבשר יותר פעמים גורמים להתקררות הבשר, הארכת משך זמן הצלייה ופגיעה בעסיסיות הנתח.
  3. מומלץ לא לשים מלח על הבשר בכלל בתהליך הצלייה. ניתן לשים כל תבלין שרוצים על הבשר חוץ ממלח כי הוא מייבש את הבשר מהנוזלים שלו. בזמן האוכל אפשר לשים על השולחן קערת מלח משובח, שכל אחד ייקח לעצמו.
  4. על מנת לברר את דרגת הצלייה של הבשר ניתן לדקור אותו עם מזלג או קיסם. באם לא יוצא נוזל בכלל או יוצא נוזל שקוף- הבשר בדרגת צלייה "וול דאן". אם הנוזל ורדרד- "מדיום רר". אדום עד כדי דם ממש- "רר". בזמן הצלייה ניתן לראות איך צבעו של הבשר משתנה ועולה מהצדדים כלפי מעלה. ברגע שהוא מגיע לאמצע הבשר- רמת הצלייה היא "מדיום וול".
  5. מומלץ לשים כל נתח בשר שעושים על האש או בתנור מחוץ למקרר למשך שעתיים שלוש שישהה בטמפרטורת החדר. בשר יכול "לחטוף שוק" אם הוא עובר מטמפרטורה קרה במיוחד לטמפרטורה חמה במיוחד, מה שמשפיע על טעמו ומרקמו.
  6. ישראלים מאד אוהבים למהר. אז לאט יותר… מומלץ להדליק את המנגל שעה לפני שמתכננים להתחיל לצלות עליו בשר.



(B) BURGERS BAR
הסיפור שלנו: "הסיפור של בורגרסבר מתחיל בשנת 1999, עם שני חברים צעירים שהשתחררו מהצבא והחליטו לפתוח המבורגריה איכותית בשכונת המושבה הגרמנית בירושלים. בשנים הללו היו קיימות רק רשתות מזון מהיר בינלאומיות והמחשבה נולדה לאחר שהיזמים הצעיריםהבינו שחסרה מסעדה המגישה המבורגר איכותי המותאם לטעם הישראלי. ב'בורגרס בר' הוגשו למעשה בפעם הראשונה בישראל המבורגרים איכותיים כשרים ולצדם מגוון רחב של רטבים מעניינים וחדשים חוץ מקטשופ ומיונז. מטבח פתוח, 100% בשר איכותי, לחמניות הנאפותבמקום מידי יום, סלטים הנחתכים לפי הזמנה, חומרי גלם איכותיים והכנת ההמבורגר אל מול הלקוח היו חידוש בנוף ההמבורגרים וגרמו להצלחה המסחררת של בורגרסבר. סניפים נוספים נפתחו במהרה וכיום הרשת פרוסה עם 31 סניפים ברחבי הארץ ועוד ממשיכה להתרחב,ומשרתת  מעל 150,000 לקוחות בחודש.  בכל פעם שאתם נכנסים לסניף של בורגרס בר אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו יחס אישי והמבורגר עסיסי וכשר, בסטנדרט הכי גבוה שיש."
1.       השיטה שלנו: המבורגר בהרכבה אישית |
בוחרים בורגר -->     עפים על התוספות -->      מתפרעים על הרטבים
בקר                          חסה, עגבנייה, בצל סגול    מיונז שום, צ'ימיצ'ורי
בקר חריף                  בצל מטוגן, חלפיניו            חריף שאטה, פסטו
קלאסי                       ביצת עין*                        ברביקיו, אל האיים
הבית                        פורטובלו*                        קטשופ, מיונז, חרדל
טלה                         אבוקדו*                           צ'ילי מתוק, חריף אש
אנטריקוט                  שום קונפי*                       טחינה, ויניגרט

-          בחרו בורגר - מבחר ההמבורגרים שלנו מוצעים בגדלים של 150/220 ג' (הבית טלה ואנטריקוט  מוצעים ב-220 ג' בלבד).
-          עופו על התוספות – התפנקו לכם במגוון תוספות מדליקות, לעולם אל תשאירו את ההמבורגר לבד..
-          התפרעו על הרטבים – רק בבורגרס בר מציעים לכם מגון של 13רטבים שונים ומטריפים. רצוי תמיד לשלב טעמים חדשים.
2.       31 סניפי הרשת כשרים בכשרויות שונות בהתאם לקהלי היעד. החל מכשרות רבנות, בד"ץ ועד לכשרות בהשגחת הרב מחפוד. 14 מהסניפים ממוקמים בירושלים ויתר הסניפים בפריסה ארצית.

3.       מה בתפריט? המבורגרים עסיסיים במגוון סוגים: בקר, קלאסי, בקר חריף, טלה ואנטריקוט. סוגי ההמבורגרים מגיעים גם במנות של זוג מיני בורגר ומארז 9(B). כריכים/ראפים עם שניצל קריספי, חזה עוף או כריך/ראפ צמחוני עם פטריות פורטובלו משובחות. בלחמניות מיוחדות אשר נאפות במקום באופן יומיומי.
בתפריט ניתן למצוא גם מבחר של סלטים מפנקים ותוספות מעניינות, כמו צ'יפס בטטה, סיגרים, כנפיים מוקפצות בצ'ילי מתוק ועוד. 
4.       מחירים:
-          המבורגרים  32-49 ₪ כריכים  34-46 ₪ ארוחת ילדים  39 ₪  סלטים  34-49 ₪  ביסים ותוספות  15-42 ₪
הרשת כולה כשרה ובהכשרים החל מחתם יוסף וכלה בבד"ץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.