header 2

יום שישי, 27 באפריל 2018

אנדרסן גלובל מודיעה על שיתוף פעולה בפרו

סן פרנסיסקו, 26 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE):
אנדרסן גלובל ממשיכה את ההתרחבות שלה באמריקה הלטינית באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם Picon & Asociados, פרקטיקת מיסים ועריכת דין שמקיפה תחום מלא של שירותים ליחידים ולחברות. Picon & Asociados, שנמצאת בלימה, מחזקת את הספקת השירותים הגלובלית הטובה מסוגה של אנדרסן.
"Picon & Asociados היא התאמה מושלמת לארגון הגלובלי שלנו ושיתוף הפעולה נותן מענה לעוד שוק חשוב בדרום אמריקה", אמר היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC  מרק וורסאץ. "הפרקטיקה, שכוללת קרוב ל-40 אנשי מקצוע, מספקת לנו יכולות עריכת דין נוספות ומחזקת את עסקי המיסים הליבתיים שלנו באזור".
חורחה הוסיף: "יצירת ערך עבור לקוחותינו על ידי מתן שירותי מיסים ועריכת דין מיוחדים באיכות גבוהה היא עדיפות עליונה ועבודה עם אנשי מקצוע ששותפים לדפוס החשיבה הזה מאוד חשובה לנו. הצוות שלנו מחויב לספק פתרונות הטובים מסוגם ללקוחותינו ואנחנו מצפים לשיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל ולספק שירות חלק בכל העולם".
Picon & Asociados, שהוקמה לפני כמעט עשר שנים, היא חברה מובילה שמתמחה בענייני חוק, מס ומכס, ותחומי העיסוק שלה כוללים תכנון מס, ייעוץ מס, ציות מס ותמחור העברות. המומחיות של Picon & Asociados כוללת בנקאות, נדלן, בנייה, שותפויות ציבוריות- פרטיות, פיננסים ותחומים קשורים.
Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה  החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-92 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.