header 2

יום רביעי, 25 באפריל 2018

סניף חדש לאיסתא במיליון שקל: מציאות מדומה תספק ללקוח חוויה של היעד לפני רכישת החופשה

איסתא משיקה חופשות מותאמות אישית באמצעות וידאו וטכנולוגיית VR: השיקה אמש בתל-אביב סניף קונספט מעוצב חווייתי ראשון מסוגו בישראל בהשקעה של כמיליון שקלים

חלק מעיצוב הסניף הם מסכי מגע מובנים בתוך הריהוט. הסניף המעוצב החדש בדיזנגוף סנטר, ששטחו כ-120 מ"ר, עושה שימוש במסך וידאו ענק, עמדות VR ומצלמת קינקט כדי לאפשר ללקוח לחוות יעדים בעולם בצורה אישית וחושית מקיפה, על מנת שיבחר את החופשה המהנה ביותר בשבילו. הסניף מהווה חלק מיישום אסטרטגיית החברה לספק ללקוחותיה שילוב של סוכן מומחה עם אמצעים טכנולוגיים, המאפשר התאמת חופשה מותאמת אישית לכל לקוח

איסתא ליינס (ת"א: אסתא), חברת התיירות הגדולה בישראל, השיקה אמש את Issta Pro – סניף קונספט ראשון וייחודי מסוגו בישראל, אשר בהקמתו השקיעה סכום של כמיליון שקלים. הסניף החדש מציע ללקוח ממשקים חווייתיים אינטראקטיביים, המאפשרים לו לחוות את המוצרים בצורה אישית יותר, על מנת לבחור את החופשה המתאימה ביותר בשבילו. הממשקים כוללים קיר וידאו ענק המוצב במרכז חלל הסניף, ומאפשר ללקוחות "לצלול" אל תוך 3 עולמות תוכן בהם מתמחה הסניף: שייט , סקי וספורט אתגרי.

ממשק נוסף – טכנולוגיית מציאות מדומה (VR) יאפשר ללקוח התרשמות חושית מקיפה של היעדים היפים בעולם, אמצעות בעמדה ייעודית הכוללת משקפי מציאות מדומה ומצלמת 'קינקט'. העמדה אף תאפשר לכל לקוח להצטלם על רקעים שונים בעולם, ולשתף את התמונות ברשתות החברתיות.

הסניף תוכנן כמתחם אופן-ספייס על ידי האדריכל והמעצב דניאל חסון, והוא מתפרס על פני 120 מ"ר שבהם פרוסים שולחנות עגולים. מטרת העיצוב המיוחד היא לייצר פתיחות ושקיפות בין סוכן הנסיעות לבין הלקוח. בסניף יפעלו סוכנים המתמחים בעולמות השייט, הסקי, האתרים האקזוטיים וספורט האתגרי, ויחד עם החוויה האינטראקטיבית יספקו ללקוח מענה אינפורמטיבי וחווייתי מדוייק ככל הניתן, שיאפשר לו להתאים לעצמו את החופשה המהנה ביותר עבורו.

נבו גל, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של איסתא: "השקת סניף הקונספט, על הדגש הטכנולוגי שבו, מהווים חלק מיישום האסטרטגיה שלנו לשילוב טכנולוגיה מתקדמת במערכי ההפצה, מתוך הכרה בשינויים ובמגמות החדשות בתרבות ובאופני הצריכה של צרכנים כיום. אנו בטוחים כי הסניף יספק חוויה ייחודית וערך משמעותי לקהל לקוחותינו, ובוחנים את המשך יישום האסטרטגיה במערכי ההפצה ובפעילות השוטפת."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.