header 2

יום חמישי, 29 ביולי 2021

חברת Nikkiso Cyrogenic Services החזירה לשירות את מפעל הפרדת האוויר בהודו לצורך אספקת חמצן קריטית

 טמקולה, קליפורניה, 27 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 Nikkiso Cryogenic Industries’ Clean Energy & Industrial Gases Group ("הקבוצה"), חברה בת של Nikkiso Co., Ltd  (יפן), גאה להודיע שהשלימה את תהליך החזרתו לשירות של מפעל הפרדת האוויר בפטנצ'רו היידראבאד, הודו. פרויקט זה הושלם בתיאום עם ממשלת טלנגאנה (TEL) וקרן גרינקו (GKO).

בשל משבר המגיפה המתמשך בהודו, ממשלת הודו יזמה הנחיה לחידוש פעילות וייצור חמצן נוזלי על מנת להיענות לביקוש הדחוף לחמצן רפואי. גרינקו שכרה את מפעל החמצן הסגור מחברת האוויר והמים הפרטית בהודו (Air Water India Private Limited), לתקופה של שנתיים.

 

במאי 2021, הקבוצה חברה אל גרינקו בחידוש עבודת המפעל. חברת Nikkiso Cryogenic Services העניקה תמיכה טכנית קריטית, וחברת Nikkiso Cosmodyne India Pvt. בע"מ סיפקה תמיכת שירותי שטח. מרכיבים חיוניים, אשר בדרך כלל נדרשים 12-14 שבועות כדי לספקם, סופקו תוך שלושה ימים על מנת להיענות לבקשה דחופה זו. ב-22 ביוני, האתר שב לפעילות מלאה.

 

"אנו גאים בכך שמלאנו תפקיד במאבק זה נגד הקורונה, וכן בטכנולוגיה ובעבודת הצוות שנדרשו בכדי להפעיל מחדש מתקן זה בפרק זמן כה קצר", כך אמר ג'ים אסטס, נשיא חברתNikkiso Cryogenic Services.

 

הקבוצה מלאה תפקיד מפתח בתמיכה מתמשכת באספקת החמצן העולמית לאורך כל תקופת מגפת הקורונה.

 

אודות CRYOGENIC INDUSTRIES

 

חברות חברות של Cryogenic Industries, Inc. (כעת חברה ב-Nikkiso Co., Ltd.) מייצרות ציוד הנדסי לעיבוד גזים קריוגניים ומפעלי תהליכים בקנה מידה קטן לתעשיות הגז הטבעי הנוזלי (גט"נ), שירותים לבארות וגזים תעשייתיים. Cryogenic Industries שהוקמה לפני יותר מ-50 שנה היא חברת האם של ACD, Cosmodyne ו-Cryoquip וקבוצה בשליטה משותפת של בערך כ-20 גופים תפעוליים.

למידע נוסף בקרו באתרים  www.nikkisoCEIG.com  ו- www.nikkiso.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.