header 2

יום שלישי, 20 ביולי 2021

בזק, קבוצת התקשורת הגדולה בישראל, רכשה מערכת גיבוי אנרגיה לאתר המספק תקשורת קווית ואינטרנט

 

פינרג׳י מרחיבה את מעגל הלקוחות שלה למערכות הגיבוי  - תספק מערכות גיבוי גם לחברת תקשורת קווית

 

בזק, קבוצת התקשורת הגדולה בישראל, רכשה מערכת גיבוי אנרגיה לאתר המספק תקשורת קווית ואינטרנט

 

לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י:  "שוק התקשורת הקווי הוא שוק ענק המאופין בחברות תקשורת גדולות המבקשות פתרון גיבוי עבור אתרי תקשורת הכוללים ציוד ומרכזיות תקשורת עבור אינטרנט וטלפון קווי.

פינרג׳י פונה כיום ל – 3 וקטורים עצומים – חברות סלולאר, תקשורת קווית ומרכזי נתונים (Data centers).
אני שמח על הצטרפותה של בזק לקהל לקוחותינו הנסמכים על מערכות הגיבוי הירוקות שפיתחנו. הרכישה שביצעה בזק, מהווה הבעת אמון ביתרונות הטכנולוגיה ומוצרי החברה. עת חתימת הסכם זה, מציגה פינרג׳י התקדמות בתוכנית העסקית שלה והתרחבות לתחום מערכות הגיבוי לתקשורת הקווית הפותח עבורינו שווקים חדשים בנוסף לחברות הסלולר אליהם פנינו עד היום.
בזק מהווה עבורינו לקוח אסטרטגי שכן, אנחנו צופים כי בדומה להרחבת ההתקשרות עם סלקום וככל שביצועי מערכת הגיבוי יעמדו בציפיותיה של בזק, עשויה בזק להזמין בעתיד מערכות גיבוי נוספות.
את המערכת רכשה בזק לשימוש באחד מאתריה המספקים תקשורת קווית ואינטרנט מהיר, המערכת תאפשר לה אספקת חשמל בשעת הפרעות אספקה ברשת ובכך יהנה האתר מפתרון של אנרגיה נקיה, עמידה לאורך זמן ועם יכולות מתקדמות של ניהול וניטור מרחוק.״

 

 

ישראל, תל אביב, 19 ליולי 2021 - חברת פינרג׳י (ת״א:פנרג)  המפתחת טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ), מדווחת על לקוח נוסף למערכת הגיבוי שפיתחה, בזק, קבוצת התקשורת הגדולה בישראל, רכשה מהחברה מערכת גיבוי אנרגיה העושה שימוש בטכנולוגיית אלומיניום-אוויר של החברה לשימוש באחד מאתריה המספקים תקשורת קווית ואינטרנט מהיר. מערכת הגיבוי תספק חשמל לאתר בזק בשעת הפרעות אספקה ברשת, ובכך האתר יהנה מפתרון של אנרגיה נקיה, עמידה לאורך הזמן ועם יכולות מתקדמות של ניהול וניטור מרחוק.

 

החברה מעריכה כי טכנולוגיית אלומיניום-אוויר יכולה לתרום למאמץ של בזק לחיזוק העמידות והיציבות של רשת התקשורת מול אי יציבות של אספקת החשמל, זאת תוך חיסכון בעלויות בהשוואה לפתרונות הקיימים.


בנוסף למערכות לאתרי תקשורת סלולריים, מרחיבה החברה את הפתרונות ללקוחות בתקשורת הקווית. הרכישה על ידי בזק פותחת לחברה פלח שוק מאוד משמעותי של אתרי תקשורת קוויים בעולם, שמתאפיינים בדרישות מחמירות של גיבוי חשמל לאור החשיבות הקריטית שלהם והיעדר יתירות בין האתרים (כפי שקיים בתקשורת סלולרית). הצורך של אתרי תקשורת קוויים בגיבוי למספר רב של שעות מבליט את אחד היתרונות של המוצר של החברה ואשר ביכולתו לספק גיבוי לזמן ארוך (עד עשרות שעות) בעלות נמוכה.


להערכת החברה, ככל שביצועיה של מערכת הגיבוי יעמדו בציפיותיה של בזק, עשויה בזק להזמין בעתיד מערכות גיבוי נוספות, בדומה לפיילוט המוצלח שביצעה החברה בעבר עם חברת סלקום ושבהמשך הבשיל לכדי הסכם התקשרות למכירת מערכות גיבוי.

 

אודות פינרג׳י:

פינרג'י הינה חברה ישראלית הפועלת בתחום האנרגיה הירוקה, העוסקת בפיתוח מערכות לייצור, גיבוי ואגירת אנרגיה נקייה המבוססות על טכנולוגיית מתכת-אוויר. טכנולוגיית מתכת-אוויר מאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות - אלומיניום ואבץ. 

טכנולוגיית אלומיניום-אוויר הינה טכנולוגיית ייצור אנרגיה, ולה שני יישומים מרכזיים: גיבוי חשמל במתקנים חיוניים, והארכת טווח לרכבים חשמליים. טכנולוגיית אבץ-אוויר, הנמצאת כעת בשלב מחקר ופיתוח מתקדם, הינה טכנולוגיה לאגירת אנרגיה מתחדשת.
שתי הטכנולוגיית – אלומיניום-אוויר ואבץ-אוויר – מאפשרות ייצור ואגירת אנרגיה באופן נקי אשר אינו פולט מזהמים לסביבה וכן יעיל, חכם וחסכוני.

חברה פינרג׳י החלה להיסחר בפברואר 2021 בבורסת תל אביב וגייסה במסגרת ההנפקה, סכום של 200 מיליון ש״ח לפי שווי של 780 מיליון ש״ח לפני הכסף. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים במשרדיה בכפר סבא.

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.