header 2

יום ראשון, 25 ביולי 2021

וויפרו משיקה את FieldX, פתרון שירות לקוחות ושירות לאחר מכירה בסרוויסנאו

 

ניו יורק ובנגלור, הודו, 22 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Wipro Limited  -וויפרו בע"מ (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), חברה גלובלית מובילה לשירותי טכנולוגיות מידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים, השיקה היום את FieldX, פתרון שירות דיגיטלי מקצה לקצה מבוסס ענן למיכון מחזור חיים המבוסס על Now Platform של סרוויסנאו (ServiceNow). השימוש ב-FieldX מאפשר לארגוני ייצור לשפר ולשדרג את התפעול של השירות לאחר המכירה שלהם תוך הפחתת עלויות.

 

FieldX, הבנוי כחלק מתוכנית פתרונות השותפים לתעשייה של ServiceNow , משלב את יכולות השירות ללקוחות וניהול השירות בשטח של Now Platform עם פלטפורמות האינטרנט של הדברים (IoT) והמציאות הרבודה (AR) של וויפרו. באמצעות דיגיטציה ומיכון מחלקתיים של תזרימי העבודה חוצי הארגון, FieldX מאפשר ליצרניות לשדרג את התפעול ולהקטין עלויות.

 

FieldX מאפשר ליצרניות לשפר את חוויית הלקוחות שלהם עם תמיכה בריבוי ערוצים הממנפת את המומחיות והחדשנות הטכנולוגית של וויפרו בהמרת תהליכים. הוא גם יכול להאריך את הזמן התפקודי של המכונות באמצעות ניטור הגנתי מבוסס IoT, עם סיוע חי המבוסס על מציאות רבודה כדי להאיץ פתרונות לבעיות. בנוסף, FieldX מספק לאנשי השירות במשרד ובשטח נקודת מבט ב-360 מעלות על הלקוחות, וכך עוזר לשפר את היעילות.

 

"FieldX הוא צעד משמעותי קדימה בשותפות שלנו עם ServiceNow  והוא מאפשר ליצרניות לתת מענה פרואקטיבי לצרכי לקוחותיהם בניהול השירות לאחר המכירה. אנו מצפים לעבוד עם סרוויסנאו בכדי לתת לתעשיות רלוונטיות אחרות אפשרות למנף את הפתרון הדיגיטלי המקיף הזה כשהן משנות את תהליכי שירות הלקוחות שלהם", אמר האריש דווארקנהאלי, נשיא, iDEAS - אפליקציות ונתונים, Wipro Limited  .

 

"המומחיות של וויפרו בניהול שירותי שטח וייצור, בשילוב עם החדשנות המתמשכת של ServiceNow  לאורך Now Platform, מסייעת להבטיח ש-FieldX יענה על כל צרכי היצרניות. שירות לאחר מכירה וטיפול בלקוחות הם תחומי מיקוד עבור ServiceNow , ואנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה שלנו עם וויפרו בתחום זה", אמר בינוי גוסליה, מנהל גלובלי לשותפויות בתעשייה, ServiceNow .

 

תוכנית פתרונות השותפים לתעשייה של ServiceNow  מרחיבה את היכולות של ServiceNow  לספק יישומים ושירותים ייעודיים לתעשייה המותאמים לעמוד בצרכי ההמרה הדיגיטלית הייחודיים של הלקוחות.

 

אודות וויפרו בע"מ

 

Wipro Limited וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה בתחום שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-200,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש וטוב יותר.

 

ServiceNow, הלוגו של ServiceNow, Now, Now Platform וסימני ServiceNow אחרים הם סימנים מסחריים ו/או סימנים מסחריים רשומים של ServiceNow, Inc בארצות הברית ו/או במדינות אחרות. שמות של חברות אחרות, שמות מוצרים ולוגואים עשויים להיות סימנים מסחריים של החברות הרלוונטיות אליהן הם מיוחסים.

 

מידע צופה פני עתיד

 

המידע צופה פני עתיד הכלול בזאת מייצג את הדעות של וויפרו לגבי אירועים עתידיים, שרבים מהם מעצם מהותם לא ודאיים ומעבר לשליטה של וויפרו. מידע זה כולל, אך לא רק, מידע לגבי סיכויי הצמיחה של וויפרו, התוצאות העתידיות של הפעילות הפיננסית שלה, והתוכניות, ציפיות וכוונות שלה. וויפרו מזהירה את הקוראים שהמידע צופה פני עתיד הכלול בזאת כפוף לסיכונים ואי ודאויות שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה שצופים במידע הזה. הסיכונים ואי הוודאויות האלה כוללים, אך לא רק, סיכונים ואי ודאויות בנוגע לתנודות ברווח, ההכנסות והרווחים שלנו, היכולות שלנו להפיק ולנהל צמיחה, להשלים פעולות מוצעות של החברה, התחרות העזה בשירותי מחשוב, היכולת שלנו לשמור על החיסכון בעלויות שלנו, עליות שכר בהודו, היכולת שלנו למשוך ולהשאיר אנשי מקצוע מאוד מיומנים, חריגות בזמנים ובעלויות בחוזים עם מחירים ולוחות זמנים קבועים, התרכזות לקוחות, הגבלות על הגירה, היכולת שלנו לנהל את הפעילות הבינ"ל שלנו, קיטון בביקוש לטכנולוגיות בתחומי ההתמקדות החשובים שלנו, שיבושים ברשתות תקשורת, היכולת שלנו להשלים ולשלב בהצלחה רכישות, חבות לנזקים בחוזי השירות שלנו, ההצלחה של החברות שבהן אנו מבצעים השקעות אסטרטגיות, ביטול של תמריצים פיסקליים ממשלתיים, אי יציבות פוליטית, מלחמות, הגבלות חוקיות על גיוס הון או רכישת חברות מחוץ להודו, שימוש לא מורשה בקניין הרוחני שלנו ותנאים כלכליים כלליים שמשפיעים על העסקים ועל הענף שלנו. התנאים שנצרו על ידי מגיפת קוביד-19 יכולים להקטין את ההוצאה על טכנולוגיה, להשפיע לרעה על הביקוש למוצרים שלנו, להשפיע על שיעור ההוצאה של הלקוחות ויכולים להשפיע לרעה על היכולת או הרצון של הלקוחות שלנו לרכוש את המוצרים שלנו, לעכב את החלטות הרכישה של לקוחות פוטנציאליים, להשפיע לרעה על היכולת שלנו לספק שירותי ייעוץ באתר ועל היכולת שלנו לספק ללקוחות שלנו או לעכב את ההספקה של המוצרים שלנו, וכל אלה יכולים להשפיע לרעה על המכירות, התוצאות התפעוליות והביצועים הפיננסיים הכוללים העתידיים שלנו. הפעילות שלנו עשויה להיות מושפעת לרעה גם על ידי מגוון של גורמים חיצוניים הקשורים למגיפת קוביד-19 שאינם בשליטה שלנו. סיכונים נוספים שיכולים להשפיע על התוצאות התפעוליות העתידיות שלנו מתוארים באופן מלא יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך, כולל אך לא רק דוחות שנתיים על גבי טופס 20-F. דוחות אלה זמינים בכתובת www.sec.gov. אנחנו עשויים, עת לעת, לפרסם מידע צופה פני עתיד נוסף, בכתב או בעל פה, כולל מידע שכלול בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך ובדוחות שלנו לבעלי המניות. אנחנו לא מתחייבים לעדכן כל מידע צופה פני עתיד שעשוי להתפרסם מעת לעת על ידינו או בשמנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.