header 2

יום שלישי, 13 ביולי 2021

מרטין ברנשטיין מצטרף להנהלת סינכרונוס

המנהל מבי. ריילי מוסיף מיומנות פיננסית חזקה לחבר המנהלים

 

ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 12 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Synchronoss Technologies, Inc. (נאסד"ק: SNCR), מובילה עולמית וחדשנית בענן, שירותי מסרים ומוצרים דיגיטליים ופלטפורמות, שמחה להכריז על הצטרפותו המיידית של מרטין ברנשטיין לחבר המנהלים שלה.

ברנשטיין מצטרף להנהלה לאחר ההיוון מחדש של סינכרונוס, והוא משמש כנציגה של בי. ריילי פייננסיאל בע"מ (B. Riley Financial, Inc) (נאסד"ק: RILY), בעלת המניות הגדולה ביותר של החברה.

 

"בשם כל הדירקטוריון, אני שמח לקבל את מרטי לצוות שלנו", אמר סטיבן וולדיס, מייסד ויו"ר תפעולי בחבר המנהלים של סינכרונוס. "הניסיון הרב של מרטי באסטרטגיות הקצאת הון, ממשל תאגידי ומימון ישרת היטב את הארגון שלנו. אין לי ספק שהידע והרקורד המרשים שלו יוצא הדופן לא רק שיועילו להנהלה שלנו, שכבר חזקה, אלא שאני מצפה לחלוטין שההשפעה שלו תהיה המפתח לסייע לסינכרונוס להשיג את יעדי הצמיחה האסטרטגיים שלה".

 

ברנשטיין מייצג את B. Riley Principal Investments, חברת בת של בי. ריילי המבצעת השקעות ישירות בחברות שמציגות פלטפורמות טכנולוגיות מוכחות, עם פוטנציאל צמיחה משמעותי בטווח הקצר. הוא משמש כרגע כמנהל תחום ההשקעות הפרטיות בבי. ריילי והוא אחראי למיקור, חיתום וניהול ההשקעות של החברה. בנוסף הוא מנהל את ההפצה לשותפי הסינדיקציה של החברה. לברנשטיין ניסיון רב בהובלת השקעות בתחומי הטכנולוגיה, התחבורה, הרכב, התעופה, הייצור, החשמל, התשתיות ועוד.

 

"זה כבוד להצטרף לחבר המנהלים של סינכרונוס לאחר העבודה בשיתוף פעולה הדוק עם סטיב, ג'ף וכל אנשי סינכרונוס על ההיוון מחדש שבוצע לאחרונה. אני שותף להתרגשות ולחזון של ההנהלה כלפי החברה, ששורשיה בהמשך החדשנות ובערכת הכלים הטובה ביותר עבור אספקת מוצרי תווית לבנה ללקוחות מובילים בשוק הטלקום. אנו מאמינים שעסקי סינכרונוס נמצאים בנקודת מפנה, ושהיא ממוקמת היטב כדי לבצע את אסטרטגיית הצמיחה שלה בעקבות המימון מחדש. אני מצפה להמשיך לעבוד עם הצוות כחבר הנהלה כאשר אנו משתדלים ליצור ערך לבעלי המניות והלקוחות", אמר ברנשטיין.

 

לפני שהצטרף לבי. ריילי במרץ 2021, ברנשטיין היה אחראי ב-Anchorage Capital להובלת השקעות במבני הון, כולל מניות ציבוריות, הון פרטי, אספקת אשראי, טיפול בחובות בנקאיים וחובות במצוקה, וארגון מחדש. בעבר עבד כאנליסט ב-Bocage Capital, והיה חבר בצוות ההשקעות של קרן ההתרמות עבור המכון הרפואי הווארד יוז (Howard Hughes Medical Institute). ברנשטיין למד לתואר ראשון בהיסטוריה במכללת דרטמות'. הוא ממוקם בקונטיקט.

אודות Synchronoss

Synchronoss Technologies (נאסד"ק: SNCR) בונה תוכנה המאפשרת לחברות ברחבי העולם להתחבר למנויים שלהן בדרכים מהימנות ומשמעותיות. אוסף המוצרים של החברה מסייע לייעל את הרשתות, לפשט את תהליך השימוש הראשוני של המשתמשים, ולייצר מעורבות גבוהה יותר של מנויים במטרה להפיק זרמי הכנסות חדשים, להפחית עלויות ולהגדיל את מהירות ההגעה לשוק. מאות מיליוני מנויים סומכים על מוצרי סינכרונוס על מנת להישאר מסונכרנים עם האנשים, השירותים והתוכן שהם אוהבים. זו הסיבה שיותר מ-1,500 העובדים המוכשרים של סינכרונוס ברחבי העולם שואפים בכל יום לדמיין מחדש עולם מסונכרן.

בקרו באתר החברה: www.synchronoss.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.