header 2

יום שלישי, 20 ביולי 2021

מעבדות דנטה מינתה את סמנכ"ל התפעול הראשי של חברת "אילומינה", בוב ראגוסה לחבר מועצת המנהלים שלה, על מנת לתמוך ביישום אסטרטגיית רפואה משולבת ומדויקת

 

·        בוב ראגוסה עומד בראש חברת אילומינה תפעול גלובלי ומשמש תורם עיקרי לצמיחתה ולהתקדמותה.

·        תרומתן של מעבדות דנטה דיוק ושילוב ממנפת את נקודת המפגש שבין תפעול מעבדה מקומית ובין תוכנה ובסיס נתונים ריכוזיים.

·        חזון מעבדות דנטה הוא להאיץ את התקדמות המדע לטובת החולים, על מנת להציל את חייהם של רבים יותר.

 

קיימברידג', בריטניה, 19 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Dante Labs, מובילה עולמית בתחום הגנומיקה, הודיעה היום על מינויו של בוב ראגוסה (Bob Ragusa ) לחבר מועצת המנהלים. בוב הוא סמנכ"ל התפעול הראשי של חברת Illumina  (אילומינה בע"מ, נאסד"ק: ILMN), המובילה העולמית בפלטפורמות ריצוף.

 

"אני שמח מאוד לעבוד עם דנטה ולעזור להקים את הגשר בין כלים גנומיים משופרים ובין תגליות מדעיות אשר ישפיעו על החולים באופן חיובי", אומר מר ראגוסה.

 

מנכ"ל מעבדות דנטה, אנדריאה ריפוסאטי אמר, "כלקוחות אילומינה, אנחנו נדהמים לאורך כל הדרך ממצוינות בתחום תמיכה עולמית בלקוחות ובתפעול. בוב אחראי להובלת ההישגים הללו ולמתן תמיכה קלינית ומחקרית למעבדות ברמה הכלל עולמית. בוב הוא כוכב בתחום מדעי החיים ויעזור לנו להפיץ את התרומה המסחרית והקלינית שלנו לטובת מולטי-מיקרופונים ורפואה משולבת ומדויקת. כל הצוות במעבדות דנטה שמח לעבוד בניצוחו ובהדרכתו, אשר יתמכו בתכנית הצמיחה שלנו, השואפת גבוה".

 

המפגש בין נתונים קליניים ובין תוצאות קליניות

 

אימוץ מסיבי של ריצוף הגנום מצריך שינוי בפרדיגמת תפעול המעבדה וניתוח הנתונים. Dante Labs למדה זאת בדרך הקשה ורכשה את המיומנויות אשר יאפשרו אימוץ מלא של הריצוף הגנומי ברמה העולמית, זאת, תוך עבודה עם חולים, רופאים וחברות ב-97 מדינות והפקת אלפי דו"חות קליניים ודו"חות מלקוחות מדי יום.

 

מינוי של בוב ראגוסה לחבר מועצת המנהלים עולה במידה רבה בקנה אחד עם שאיפות החברה להפיכה לבינלאומית ולצמיחה. Dante Labs ממנפת מעבדות מקומיות לפתח מומחיות בטווח המקומי, ובד בבד, לחבר את התפעול המקומי כולו ברשת העולמית. זאת, על מנת לגבש חוכמה קולקטיבית ברמה הגבוהה ביותר בכל שוק.

 

1.      שילוב התוכנה והנתונים מצד Dante Labs, עם הביולוגיה הלכה למעשה במעבדות מניב תובנות ייחודיות ומאפשרת זרם משוב רציף.

 

2.      רכישת CCG על ידי Dante Labs הובילה למצוינות עולמית בתחום האונקולוגיה המדויקת, לצד פוטנציאל להשפיע על חולים רבים בכל העולם, עם שוק גדול מאוד בסך $75 מיליארדי דולרים.

3.       Dante Labs הקימה צוות מצטיין, העוסק בגנומיקה של האוכלוסייה וברפואה מדויקת.

 

4.      יותר מ-40 מדינות מעורבות באופן פעיל בתכניות גנומיקה של האוכלוסייה, ורבות אף יותר המדינות שיכולות להנות מרפואה מונעת על בסיס גנומי עבור אזרחיהן

 

5.      Dante Labs נותנת שירות ללקוחות ב-97 מדינות, במסגרת מעבדות קליניות ומרכזי ריצוף בבריטניה ובאיטליה, ולפחות שתי מדינות נוספות המתכננות להרחיב את חותמן העולמי בשנת 2021.

 

אודות Dante Labs

 

Dante Labs הינה חברה עולמית לבניית נתונים גנומיים ולמסחור סוג חדש של יישומי בריאות ואריכות ימים הטומנים בחובם שינוי מן הקצה אל הקצה. זאת, על הבסיס ריצוף גנומי שלם ובינה מלאכותית. נכסי החברה כוללים את בסיסי נתוני הגנום הפרטיים הגדולים ביותר, אשר קבלו הסכמה להכלל במחקר, פלטפורמת תוכנה בבעלות החברה, אשר מתוכננת לממש באופן מלא את כוחם של הנתונים הגנומיים תוך תהליכי שכלול וקניין, המאפשרים גישה תעשייתית לריצוף גנומי.

 

Dante Labs, שהמטה שלה נמצא בקיימברידג', בריטניה, עם מעבדת מחקר בוולברהמפטון, תמכה בדרישה הדחופה מצד ממשלת בריטניה לשכלל פתרון אוטומטי, בעל קיבולת גבוהה לבדיקות קורונה, לרבות נדבקים וכאלה שבגופם נמצאו נוגדנים. דנטה מעבדות הצליחה להגיע לפתרון, תוך מינוף טכנולוגיה קיימת, אשר פותחה לצורך ריצוף גנומי שלם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.