header 2

יום חמישי, 8 ביולי 2021

חברת נאוטקס (NeoTX) מארחת סמינר מקוון של מוביל דעה על הדרכים להתגבר על העמידות למעכבי בקרה חיסונית (checkpoint inhibitor)

 

סמינר מקוון ביום רביעי, 14 ביולי בשעה 17:00

 

 

רחובות, 7 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

נאוטקס (NeoTX Therapeutics), חברת אימונואונקולוגיה בשלב הקליני, הודיעה היום שהיא תארח סמינר מקוון של מוביל דעה על הדרכים להתגבר על העמידות למעכבי בקרה חיסונית (checkpoint inhibitor) ביום רביעי, 14 ביולי, 2021 בשעה 17:00 שעון ישראל; 10:00 שעון ארה"ב.

 

בסמינר המקוון יציג ד"ר מריו שנול (Mario Sznol, MD), מוביל דעה ממרכז ייל לסרטן, מצגת שתדון בחידושים בתחום מעכבי הבקרה החיסונית באימונואונקלוגיה. בנוסף, הנהלת נאוטקס תיתן עדכון על נאפטומומאב אסטאפנטוקס (נאפ, naptumomab estafenatox), התרופה המובילה שלה מטכנולוגית סופראנטיגן המכוון לגידול סרטני ( Tumor Targeted Superantigen, TTS). נאפ נבדקת כיום בשילוב עם כימותרפיה, מעכבי בקרה חיסונית ועם טיפולי CAR T. לאחר המצגות, ד"ר שנול והנהלת נאוטקס יהיו זמינים לענות על שאלות המשתתפים.

 

כדי להרשם לסמינר המקוון נא להכנס לקישור הזה.

 

ד"ר מריו שנול הוא פרופ' לרפואה פנימית, ראש קבוצת המחקר של סרטן העור והכליה ומוביל שותף של התוכנית לאימנולוגיה של סרטן במרכז הסרטן של ייל, ניו הייבן שבקונטיקט, ארה"ב. ד"ר שנול סיים את לימודיו באוניבסיטת רייס ובמכללת ביילור לרפואה (BCM) שביוסטון טקסס, ארה"ב. הוא התמחה ברפואה פנימית ב- BCM וסיים התמחות באונקולוגיה במחלקה למחלות ניאופלסטיות בבית החולים הר סיני (מאונט סיני) שבניו יורק, ארה"ב. הוא עבד במשך שתים עשרה השנים הבאות בחטיבת הערכת חומרים ביולוגים (BES) תחת ענף חקר התרופות (IDB) שבמכון הלאומי לסרטן (National Cancer Institute; NCI), וכיהן כראש ה- BES משנת 1994 ועד 1999. משנת 1999 ועד 2004, הוא שימש כסמנכ"ל פיתוח קליני ומנכ"ל של ויון פארמאצוטיקלס  (Vion Pharmaceuticals)  בניו היבן שבקונטיקט, ארה"ב והצטרף לפקולטה של ייל (Yale) ב-2004. ד"ר שנול כיהן בעבר כנשיא האגודה לאימונתרפיה של סרטן. תחומי העיסוק העיקריים של ד"ר שנול כוללים פיתוח תרופות, ניסויים קליניים באימונתרפיה וטיפולים בגידולים מתקדמים של סרטן עור וכליה.

 

אודות נאוטקס (NeoTX)

 

נאוטקס היא חברת אימונו-אונקולוגיה בשלב הקליני שמפתחת טיפולים המפעילים את המערכת החיסונית כנגד גידולים סרטניים על ידי שימוש בטכנולוגיה יחודית של סופראנטיגן המכוון לגידול סרטני ( Tumor Targeted Superantigen, TTS). טכנולוגית ה- TTS קושרת חלק חיידקי מהונדס גנטית לתאי סרטן וגורמת להפעלה של תאים ספציפיים של מערכת החיסון מחוץ לסביבת הגידול הסרטני ומכוונת אותם לתוך הגידול כדי ליצור תגובה אנטי סרטנית יעילה. המולקולה המובילה של חברת נאוטקס מטכנולוגית TTS, נאפטומומאב אסטאפנטוקס (נאפ), נמצאת כעת במחקרים קליניים לטיפול בגידולים סרטניים מוצקים.

 

בימים אלה נאוטקס ממשיכה לגייס חולים למחקר קליני שלב 1b של נאפ בשילוב עם דורבלומאב ((NCT03983954 בארבעה בתי חולים בישראל: איכילוב, רבין, רמב"ם ושיבא. פרטים נוספים על המחקר הקליני בישראל ניתן למצוא באתר הבא: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03983954

 

למידע נוסף על נאוטקס ניתן לבקר באתר של החברה- www.neotx.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.