header 2

יום ראשון, 18 ביולי 2021

גלולי מפרסמת תשקיף לקראת הנפקה בבורסת תל אביב

 

גלולי עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של טכנולוגיה להתייעלות אנרגטית מבוססת על בינה מלאכותית. החברה מספקת תוכנת ניהול מרחוק ולרוב גם חומרה וסנסורים לאיסוף נתונים מנכסים פיזיים בתחום האנרגיה ובדגש על אנרגיה מתחדשת. החברה פעילה ביישומים של מגדלי תקשורת, דאטה סנטרים, מערכות גיבוי ואגירה, ומכוונת להיכנס לעולם הרכב החשמלי.

 

הפתרונות מאפשרים ללקוחותיה חיסכון בהוצאות תפעוליות, הארכת חיים של הנכסים, והפחתה משמעותית באיבודי אנרגיה ופליטות מזהמים.

 

החברה מנטרת ומנתחת התנהגויות של כל אחד מהנכסים בנפרד, מנתחת התנהגויות אתרים אשר משתמשים במכמה מקורות אנרגיה (כגון אתרים היברידיים), ויודעת לקחת פיקוד ולשלוט בצורה אקטיבית באמצעות מודלים, על אופן הפעלת המערכות בשטח כדי להגיע לאופטימיזציה תפעולית וחיסכון מקסימלי.

 

 

לחברה כיום ישנם כ- 200 לקוחות ישירים (לרבות המפיצים) וכ-2,000 לקוחות עקיפים.

 

החברה החלה לפעול בשנת 2009 והוקמה על ידי רונן בראל, מנכ"ל החברה, ואיתמר מולצ'דסקי, מנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה, והאחראי על תחום המחקר והפיתוח.

 

 

סרטון להיכרות עם החברה מצורף לנוחיותך

 

 

 

 

 

 
 
 

אודות החברה

 

גלולי עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של טכנולוגיה להתייעלות אנרגטית מבוססת על בינה מלאכותית. החברה מספקת תוכנת ניהול מרחוק ולרוב גם חומרה וסנסורים לאיסוף נתונים מנכסים פיזיים בתחום האנרגיה ובדגש על אנרגיה מתחדשת. החברה פעילה ביישומים של מגדלי תקשורת, דאטה סנטרים, מערכות גיבוי ואגירה, ומכוונת להיכנס לעולם הרכב החשמלי. הפתרונות מאפשרים ללקוחותיה חיסכון בהוצאות תפעוליות, הארכת חיים של הנכסים, והפחתה משמעותית באיבודי אנרגיה ופליטות מזהמים. החברה מנטרת ומנתחת התנהגויות של כל אחד מהנכסים בנפרד, מנתחת התנהגויות אתרים אשר משתמשים במכמה מקורות אנרגיה (כגון אתרים היברידיים), ויודעת לקחת פיקוד ולשלוט בצורה אקטיבית באמצעות מודלים, על אופן הפעלת המערכות בשטח כדי להגיע לאופטימיזציה תפעולית וחיסכון מקסימלי.

החברה החלה לפעול בשנת 2009 והוקמה על ידי רונן בראל, מנכ"ל החברה, ואיתמר מולצ'דסקי, מנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה, והאחראי על תחום המחקר והפיתוח.

לחברה כיום ישנם כ- 200 לקוחות ישירים (לרבות המפיצים) וכ- 2,000 לקוחות עקיפים.


גודל השוק של ההשקעות הגלובליות בהתייעלות אנרגטית הינו כ 249 מיליארד דולר בשנה, וצפוי לצמוח בצורה גבוהה לאור הביקושים בתחום זה. החברה פועלת, צומחת ומכוונת להתרחב בשוק ההתייעלות האנרגטית, ומעריכה שגודל השוק הישיר שלה מתוך ההשקעות הגלובליות בהתייעלות אנרגטית כיום הוא כ 27 מיליארד דולר בשנה.
הכנסותיה של החברה ב 2020 צמחו ב 46% לכדי 12.3 מיליון דולר וצופה המשך צמיחה ב 2021 לכדי לפחות  16.5 מיליון דולר הכנסות (כ 35% צמיחה).
הפתרונות של גלולי, כוללים שליטת חיזוי דינמית, המאפשרת פיקוד אקטיבי אוטומטי על מערכות האנרגיה על בסיס מודלי חיזוי מתקדמים, מודלי בינה מלאכותית ובינה עסקית המאפשרים  תובנות לפעולה ומסקנות מעשיות ללקוחות. בנוסף המערכת מנתחת יעילות כלכלית של הנכסים על פי ביצועיהם בפועל ובהתאם לקריטריונים מבוססי לקוח. המכנה המשותף של פתרונותיה הינו ניהול ובקרת כלל האלמנטים של האנרגיה, החל מבקרת דלק חכמה, דרך בקרת מערכות חשמל ועד למערכות אנרגיה מתחדשת ובטריות והשגת אופטימיזציה בשימוש ממקורות האנרגיה השונים והגעה להחזר השקעה מהיר למשתמשים.
באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחה החברה היא מספקת ללקוחותיה מידע אמין בזמן אמת על מצב הנכסים שלהם,  ושולטת בצורה אוטומטית או בצורה ידנית בפעולות בשטח מרחוק.


היתרון הטכנולוגי העיקרי של החברה על פני מתחרותיה, הינו ביכולת שלה לקחת פיקוד על מערכות  האנרגיה (שליטה אקטיבית) ולא רק לנתח את התנהגותן, והיכולת של המערכת לנתח בצורה הוליסטית את מכלול ההקשרים של הציוד המנוטר, מיצרנים שונים , המאפשרת ללקוחות לקבל מסקנות מעשיות הניתנות לפעולה אופטימלית. עד למועד זה, החברה לא זיהתה מתחרים אשר נותנים מענה מלא, הכולל איסוף, ניטור, אנליטיקה, אגנוסטיות מיצרני ציוד שונים , ובקרת חיזוי דינמית תחת אותו פתרון.
לגלולי, ניסיון רב בתחום ומוצריה כבר הוכחו מסחרית אצל מספר רב של לקוחות ושותפים, ביניהם חברות מובילות בתחומן בעולם. לקוחותיה הינם לקוחות עסקיים, המעוניינים בפתרונות טכנולוגיים שמאפשרים חסכון בהוצאות תפעוליות, יעילות תפעולית ובמקרים מסויימים גם יצירת הכנסות נוספות.
בין לקוחותיה ניתן למנות הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי שנחתם עם חברת American Tower Corporation (NYSE: AMT), שהינה מהחברות הגדולות בעולם הפועלות בתחום ניהול אתרי תקשורת. החברה כבר הטמיעה את מוצריה ושירותיה באלפי אתרים סלולריים של  American Tower  במדינות שונות בעולם וצפויה להרחיב פריסה זו במהלך שנת 2021. כמו כן לחברה שיתופי פעולה עם מספר יצרני בטריות מהמובילים בעולם.
החברה שואפת להרחיב את יכולת הצמיחה שלה בשוק ה –SaaS, על ידי מיקוד הפיתוחים והטכנולוגיה בתוכנה ובאנליזה של המידע הנאסף מהנכסים המרוחקים ומחיישנים הקיימים ברשות הלקוח, ובהתאמת התוכנה לחומרות וחיישנים של צדדים שלישיים.
החברה פועלת לפיתוח, ולייצור טכנולוגיות ויישומים בתחום הפעילות ולהמשך מסחור הטכנולוגיה. במקביל, החברה משקיעה בפיתוח טכנולוגיות המהוות קניין רוחני (intellectual property) משמעותי, בעיקר בתחום ניהול בטריות מרחוק, ובניהול אתרים עם אנרגיה מתחדשת.
לגלולי שני פטנטים רשומים מתוך 6 בתהליך. החברה מעסיקה 32 עובדים בישראל ועוד 97 עובדים בחברות בנות מחוץ לישראל.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.