header 2

יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

חברת הייעוץ הישראלית ל- ERP אורגנו מצטרפת אל רשת השותפים הגלובלית של IQMS



אורגנו מביאה ידע עמוק ב- ERP ולגבי הדרישות בשוק הישראלי של גופים עסקיים וממשלתיים, כדי לסייע ליצרנים לבצע אופטימיזציה באמצעות תוכנות ERP ו- MES של IQMS
פאסו רובלס, קליפורניה, 19 בדצמבר 2017, (BUSINESS WIRE) :
IQMS, יצרנית מובילה של תוכנת ERP ו-  MES (manufacturing execution system), הכריזה כי  Oregano Information Systems(אורגנו), חברת ייעוץ ישראלית מובילה עם מומחיות נרחבת בתכנון משאבים ארגוני (ERP), הצטרפה לרשת השותפים הגלובלית של IQMS.
אורגנו מביאה ידע נרחב במערכות ERP, אשר בא לידי ביטוי בהבנה עמוקה של דרישות הלקוחות וביכולת שלה לספק את הפתרון הטוב ביותר שניתן לצרכי הלקוחות. המומחיות של אורגנו בהטמעה ואימוץ נסמכת על עשורי שנים של ניהול פרויקטים להטמעה, אספקת שירותי אימוץ ואינטגרציה, ואספקת הכשרות ותמיכה טכנית. החברה הממוקמת בנתניה משרתת בסיס רחב של חברות ייצור מקומיות ובינלאומיות ברחבי האזור.
כשותפה של IQMS, אורגנו תרחיב את התמיכה האזורית שלה בתוכנת IQMS, ותסייע ליצרנים להטמיע ולהוציא את הערך המירבי מהשימוש ב- IQMS. המומחיות של אורגנו בהטמעת ERP ובניהול פרויקטים משלימה את הערך של תוכנת IQMS, אשר תוכננה במיוחד ליצרנים, ומשלבת יכולות ERP ו- EMS במערכת אחת - אשר יכולה לרוץ בהפעלה מקומית או בענן. כתוצאה מכך, הלקוחות של אורגנו יקבלו כעת גישה לתוכנה ושירותים הכוללים תמיכה ומתודולוגיות ייצור מתקדמות. 
"יצרנים מסוימים יכולים להסתדר עם מערכת ERP גנרית, אבל רבים צריכים פתרון תוכנה ייעודי. ל-IQMS יש את הפתרון, עם מערכת ייצור מלאה, כולל MES", אמר יוסי הורוביץ, מנכ"ל אורגנו. "אנו נרגשים להביא את תוכנת IQMS לשוק שלנו ולהציע ללקוחות אפשרות בחירה חדשה. IQMS היא שותף מושלם עבורנו בעולם הייצור הישראלי".
"כדי להביא יצרנים להצלחה נדרשים, לא רק יכולות טכנולוגיות, אלא גם הבנה מקיפה של הדרישות העסקיות והממשלתיות", אמר גארי נמרס, נשיא ומנכ"ל IQMS. "אורגנו היא תוספת מצוינת לצוות השותפים הגלובלי של IQMS. הניסיון שלה באזור, בשילוב גישה גמישה שהיא מביאה לפרויקטים והבנה עמוקה בייצור ושל הטמעת ERP, הופכים את אורגנו למתאימה ביותר להוביל את המאמצים שלנו בישראל ובשווקים באזור".
אודות אורגנו
אורגנו מערכות מידע (Oregano Information Systems) מעסיקה כיום 25 מומחים ומקצוענים מובילים בתחומם, עם ניסיון עשיר של עשרות שנים בניהול פרויקטים של הטמעה, פיתוח אפליקציות מותאמות אישית, אימוץ ואינטגרציה, הכשרה ותמיכה טכנית, עבור לקוחות בישראל וחברות בינלאומיות. המומחים של אורגנו מחזיקים בידע נרחב אודות פתרונות ERP מגוונים, דבר הבא לידי ביטוי בהבנה עמוקה של צרכי הלקוחות וביכולת שלנו לספק להם את הפתרון הטוב ביותר שניתן. כדי ללמוד יותר בקרו ב: https://www.oregano.co.il/about-us או שלחו דוא"ל אל info@oregano.co.il
אודות IQMS
IQMS מספקת שילוב ייחודי של יכולות ERP ו- MES, כדי להעניק ליצרנים פתרון מקיף, מקצה לקצה, כדי להפעיל את העסקים שלהם - עם הביצועים בזמן אמת והסקלאביליות שהם דורשים. IQMS, המפתחת באופן ייעודי ליצרני שוק הביניים, עם ייצור תהליכי או בדיד, מספקת יכולות עוצמתיות כדי לענות על דרישות מחמירות של לקוחות ורגולציה. IQMS משיגה זאת באמצעות אספקה של יכולות ERP מסורתיות, להנהלת חשבונות, הזמנות, דרישות חומרים, מלאי ורכש, לצד מאפיינים נרחבים (בנייטיב) עבור CRM, משאבי אנוש, תכנון ייצור, שליטה ברצפת הייצור, ניהול מחסן ובקרת איכות. עם משרדים הפזורים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, IQMS משרתת יצרנים ברחבי העולם. למידע נוסף בקר ב:  https://www.iqms.com.
Engage with IQMS at:
Website: IQMS.com
Twitter: @IQMSerp
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/IQMS
Facebook: https://www.facebook.com/IQMSerp
YouTube: https://www.youtube.com/IQMSerp
Google+: https://plus.google.com/+IQMSerp

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.