header 2

יום חמישי, 7 בדצמבר 2017

חברת סטימצקי בחרה בפתרונות אוויה במעבר לקמפוס החדש

מסגרת מעבר משרדי סטימצקי לקמפוס החדש בראש העין, בחנה החברה מספר יצרני תקשורת ומרכזיות ולבסוף בחרה בפתרונות תקשורת המתקדמים של חברת אוויה. הפרויקט בוצע על ידי החברותIBS  & EMIT
הדגשים העיקריים בסביבת הקמפוס, דאטה סנטר היו בפרויקט אבטחת תשתיות הרשת, יכולות Hyper Segmentation ויכולות הקמת שירותים צפים בדקות בודדות ,פתרון Fabric Connect  של חברת אוויה/אקסטרים נטוורקס נותן מענה לכל אחד מהדרישות בפרויקט.
הפתרון כלל הקמת שכבת דאטה סנטר, שכבת חוות שרתים ומתגי משתמשים בתצורת Stack, המספקים מתח לטלפוניIP , Camera, AP,  וכדומה. סביבת הדאטה סנטר שודרגה למתגים בעלי תמיכה עד 40 גיגה ביט בתצורתVist המדמה שתי מתגים למתג אחד וירטואלי לשרידות ויתירות הרשת ומימוש טכנולוגית Fabtic Connect של חברת אוויה/אקסטרים נטוורקס, מתגי שרתים מספקים מהירות עד 10 גיגה בטכנולוגית ה-Shortest path bridging(SPB)  ,מתגי משתמשים המספקים מתח POE+ שחוברו בתצורת Stack וחיבור Uplink של 20 גיגה לשרידות ויתירות הרשת. כמו כן מומשה טכנולוגית ECMP ב-Fabric Connect לאיזון עומסי תעבורה בין קווי ה-UPLINK .
בנוסף, הוטמעה מרכזייתAVAYA IP OFFICE  בגרסה 10 המתקדמת. הפתרון כולל טלפונים לעובדי הנהלת החברה והמטה וכן טלפונים בפריסה ארצית לכ-140 חנויות הרשת. כמו כן חברת IBS הטמיעה את מערכת הקול סנטר AVAYA Call Bar מול מרכזיית הטלפונים, המאפשרת ניהול מוקד מתקדם, באמצעות סרגל נציג חכם, תצוגות זמן אמת ודוחות מערכת למנהלת המוקד.
שולי הילל, מנהל טכנולוגיות סטימצקי: "תקשורת, אבטחת מידע וניהול רשת הינם אבני היסוד בכל ארגון ובמיוחד בפרויקט מעבר קמפוס והנהלת החברה. בפרויקט זה בחנו כיצד נבנה את מערך התשתיות שלנו ושאפנו לספק מענה לכל האתגרים העומדים בפנינו בשנים הקרובות, תוך מתן דגש על אבטחת מידע, קלות הקמת השירותים, המשכיות עסקית ואוטומציה של הרשת". עוד הוסיף שולי כי במהלך התהליך נבחנו מספר יצרנים ובסופו של דבר בחרנו בחברת אוויה לספק את תשתיות התקשורת ברשת, טלפוניה IPT וה-Contact Center כפתרון מקצה לקצה". לדבריו "הפרויקט בוצע בלוח זמנים קצר ומאתגר לשביעת רצוננו המלאה. הטכנולוגיה בקמפוס סטימצקי הינה בין המתקדמות ביותר בתעשייה. הפתרונות הטכנולוגים של חברת אוויה ענו מעל ומעבר על דרישות הנדרשות בפרויקט זה ואף יותר מכך".
אלי קנדל,CTO  באוויה ישראל: "טכנולוגיות המובילות מבית חברת אוויה מספקות מענה איכותי לדרישות הלקוח, גמישות מקסימאלית ויכולת הקמת Hyper Segmentation והמשכיות עסקית, לצד פתרונות התקשורת הוקמו פתרונות המובילים מבית אוויה כגון IP Office ,Contact Center ופיזור טלפונים בכל הסניפים בפריסה ארצית. היתרון של טכנולוגיית הFabric connect הוא ביכולת לספק זמן התאוששות מהיר ביחס למה שקיים כיום אצל המתחרים. יתרון זה ללא ספק נותן ללקוחותינו זמן למחשבה למתן שירותי מחשוב ואחסון במקומות קריטיים ברשת".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.