header 2

יום שני, 4 בדצמבר 2017

חברת Barcom, משיקה דגם חדש של שעון דופק חכם EcoBeat מבית Eco

שעון דופק חכם מצויד בחיישנים הסופרים צעדים, מודדים מרחק, מנטרים את קצב הלב ואת איכות השינה, ואף מסוגל להציג התראות שיחות והודעות מהטלפון הנייד. הוא גם מודד שינה באופן אוטומטי. ניהול האימון מתבצע באפליקציית Ecobeat בעברית מלאה, האפליקציה מתחברת לשעון הדופק ומשקפת נתוני מדידה בזמן אמת

חברת Barcom יבואנית מוצרי התקשורת הבינלאומית, משיקה דגם חדש של שעון דופק ספורט חכם EcoBeat מבית Eco. השעון, שהוא למעשה צמיד ספורט יעזור לכם לשמור על חיים בריאים ולצבור הישגים ספורטיביים לפי תכנית אימונים מסודרת בהתאמה אישית. שעון הדופק החכם מצויד בחיישנים רבים הסופרים צעדים, מודדים מרחקים, מנטרים את קצב הלב ואת איכות השינה, ואף מסוגל להציג התראות, שיחות והודעות מהטלפון הנייד כולל אימיילים ורשתות חברתיות כמו פייסבוק טוויטר ועוד. ניהול האימון מתבצע באפליקציה ייעודית בעברית מלאה. 

אפליקציית EcoBeat תסייע לכם להתאמן נכון, להקפיד על תזונה נכונה, שתייה מרובה ושעות שינה. האפליקציה מתחברת לשעון  החכם שברשותכם ומשקפת נתוני מדידה בזמן אמת.

שעוני הכושר של EcoBeat יכולים להפוך לחבריהם הטובים של הצועדים, הרצים והמתעמלים. לא רק שהם מספקים מידע על מספר הצעדים שעברתם ומדרגות שעליתם, אלא גם יזכירו לכם לקום מהכיסא וינתחו את הרגלי השינה שלכם. שעון הדופק של EcoBeat יאמר לכם כמה קלוריות שרפתם, כמה צעדים פסעתם ולאיזה מרחק, כמה שעות ישנתם בלילה ועד כמה טובה הייתה שנתכם. מאמן הכושר האישי הזה ידע לנדנד לכם כדי שתגיעו ליעד, ואף ירטוט משמחה כשזה יקרה.

שעון הדופק גדול וברור שגם יכול לשמש כשעון. את שעון הדופק הזה לא תצטרכו לטעון בכל שבוע, והוא נסמך על סוללה פנימית שתחזיק לכם במשך שבועיים. את הרצועות ניתן להשיג במגוון צבעים. מדידת הצעדים דינמית, ואילו האפליקציה שלו סולידית מאוד, קלה ונעימה לשימוש. חשוב לציין כי בניגוד לשירותים אחרים, הוא בעברית וקיימות פונקציות זיהוי אוטומטי חכם של פעילות ספורט. לדוגמא: השעון מזהה אם יצאנו לרכיבה או לריצה או אם אנו משחקים כדורגל או כדורסל. ישנם 21 סוגי ומשחקי ספורט לבחירה באפליקציה. בנוסף השעון וגם האפליקציה מתעדכנים בתדירות גבוהה ותמיד מוסיפים להם עוד פי'צרים חביבים לשימוש ועוד סוגי ספורט.

EcoBeat יודע גם למדוד שינה באופן אוטומטי, ומחלק את הפעילות שלנו לפי רמות משכיבה ושינה, דרך רמות של פעילות קלה ועד פעילות מאומצת. חשוב לציין לחיוב את התובנות וההצעות שהאפליקציה מציעה. עניין התובנות הוא חשוב, כי מלבד לספק לנו את המידע על הפעילות שלנו, חשוב גם להמליץ לנו מסקנות. מה זה אומר אם אנחנו ישנים שש שעות בלילה? למה חשוב לעסוק בפעילות מאומצת לפחות חצי שעה ביום? רוב האפליקציות לא מציעות את זה כחלק מהשירות, או מציעות זאת כשירות פרימיום בעוד בברקום מציעים זאת כעסקת חבילה עשירה ומגוונת. 

במרתון: "אולטרמן ישראל" השני – חוצים את ישראל בטריאתלון, העניקה חברת Barcom למשתתפים 60 שעוני EcoBeat עם תמיכה מושלמת לאייפון ואנדרואיד ועוד 25 אוזניות ספורט סופר איכותיות לחבייה מפנקת.

הורידו את אפליקציית EcoBeat מחנויות האפליקציות של Google play ו APPstore .
**הערכה כוללת שני שעון דופקי סיליקון(אחד שחור) ומוח שעון אחד**
מפרט טכני:
• מסך מגע: OLED 0.96 אינצ'ים.
• סוללה: סוללת ליטיום נטענת מובנית בקיבולת 75ma
• תדר: בלוטוס 4.0
• עמידות למים : תקן IP67
• זמן המתנה: עד שבועיים
• זמן טעינה: 45 דקות
• 5 צבעים: שחור(בערכה), כחול כהה, אדום, תורכיז, ורוד

מחיר לצרכן: 259 ש"ח

ניתן להשיג באתר החברה, בחנויות ובכל חנויות הסלולאר המובחרות וברשתות השיווק המורשות

חברת Barcom היא חברה ישראלית וגלובלית העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מותגי טכנולוגיה מובילים. החל משנת 2006 מיצבה עצמה החברה כמומחית לתחום מוצרי תקשורת, טכנולוגיה חדשנית ואביזרים נלווים כאשר מומחיותה העיקרית של Barcom היא בבניית קווי מוצר המותאמים עבור לקוחותיה. כיום ניתן למצוא את מוצרי החברה בלמעלה מ-800 נקודות מכירה בפריסה ארצית ברחבי ישראל ובמספר רב של מדינות בעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.