header 2

יום רביעי, 13 בדצמבר 2017

חוגגים את השנה החדשה בארוחה מפוארת ויוקרתית במלון 'אמריקן קולוני'



מלון אמריקן קולוני מזמין את הקהל הרחב לחגוג את ערב השנה האזרחית החדשה בארוחת גורמה בת 7 מנות וריקודים אל תוך שנת 2018 בתפאורת חו"ל מושלמת וכל זאת במרחק נגיעה מהבית.
31/12/2017 החל משעה 19:00 עלות 820 ₪ לסועד
לרגל עונת החגים הנוצריים ,מלון אמריקן קולוני ירושלים התקשט באלפי נורות אדומות, ירוקות ולבנות, קישוטי החג המסורתיים נתלו ברחבי המלון, עצי אשוח מהודרים ניצבים במקומות שונים ברחבי המלון  ואווירת החג אופפת מידית את אורחי הבית והמבקרים בו. ב-31 לדצמבר תתקיים ארוחת ערב לכבוד כניסתה של השנה החדשה במסעדת 'ערבסק' המפורסמת של המלון.  שבע מנות גורמה שנכללות בתפריט הערב הוכנו בניצוחו של שף המלון, דיויד דידס, המשלב בין מנות אירופאיות קלאסיות למטבח ערבי מזרח התיכוני. בין המנות ניתן ליהנות מקרפצ'יו תמנונים, שרימפס על הגריל ברוטב איולי על מצע פולנטה וחלמון שליו, חזה טלה בציפוי פיסטוק עם כופתאות בשר על ריבת תאנים, פירה בטטה ומוס גבינת עיזים בעשבי תיבול. כוסות שמפניה יחולקו לסועדים ולאחר הארוחה תערך מסיבת ריקודים עם DJ  אל תוך שנת 2018. עלות ההשתתפות בערב זה הינה 820 ש"ח לסועד ( כול מע"מ)
מלון אמריקן קולוני זכה לאחרונה בתואר מלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2017 , בפעם הרביעית, על ידי המגזין היוקרתי World Travel Awards הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. המלון הינו חלק מארגון בתי המלון היוקרתי "The Leading Hotels of the World"  המחייב אותו לשמור על רמת שירות ואירוח מהטובים בעולם.
מלון אמריקן קולוני הינו פנינה ארכיטקטונית עות'מאנית שנבנה ב1860 כארמונו של הפאשה וארבעת נשותיו. המלון מתהדר בקשתות ערביות מרהיבות, ריהוט עתיק וסוויטות מרווחות, ההופכות את השהות בו לחוויה קסומה המפגישה בין מזרח למערב באווירה שלווה ורומנטית. ארבעת המבנים שבו, גניו השופעים, המזרקות העתיקות, מסעדותיו המהוללות וסגנונו יוצא הדופן הבטיחו את המוניטין של המלון לאורך שנים. במלון 92 חדרים הנחלקים לשבעה סוגים שונים של חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד. החדרים במלון מרווחים ונאים ובעלי תקרות גבוהות כשבחלקם מצוייה תקרת עץ צבעונית וקשתות אוריינטליות.
עם השנים הפך המלון סמל לאריסטוקרטיה ולטוב טעם, ובצדק: מדובר במבנה מרהיב שמשדר כל כולו איכות והוד. על קירות המלון ניתן למצוא תמונות נדירות של ירושלים מתחילת המאה ה-20 ולצדן תמונות של ידוענים שהשתכנו במלון – מלורנס איש ערב, דרך ווינסטון צ'רצ'יל, בוב דילן ולהקת קולדפליי.
במלון בריכה חיצונית מחוממת, חדר כושר, סאונה וחדר טיפולים מפנק וכן מסעדות וברים המציעים לסועדים בהם מגוון רחב של טעמים באווירה אינטימית ובינלאומית.
·         מסעדת ערבסק: מציעה לאורחים ממיטב המטבח הערבי והמזרח-תיכוני לצד רשימת יינות עטורת פרסים.
·         מסעדת ואל (Val's Brasserie): מסעדה המשקיפה אל הבריכה והממוקמת בסמוך לבר המרתף, בה ניתן לסעוד בצהריים ובערב אל מול האח וליהנות ממנות מקומיות ואירופאיות, כמו גם מ"תה מנחה אנגלי " המוגש על פי המסורת וכולל :מגוון כריכונים, סקונס, פירות טריים, לצד ריבת הבית וקצפת עשירה .
·         בר המרתף: מקום מפלט אינטימי ומרגיע הניחן באווירה מזרחית של המאה ה-19. הבר החורפי ממוקם במרתף עשוי אבן ירושלמית מקורית, וכולל פינות ישיבה אפלוליות ורבות קסם. הבר המיוחד נודע בהיותו מקום מפגש פופולארי עבור עיתונאים, אורחים ותושבים מקומיים.
·         בר הקיץ: פתוח לציבור הרחב בגינה הקסומה והמלכותית של המלון. בבר הקיץ  ניתן ליהנות מארוחה טובה, מעל ל-100 סוגי קוקטיילים ובילוי במזג האוויר הירושלמי המצוין בכל חודשי הקיץ.
·         קפה הטרסה: למשקאות, נשנושים ושיחות נפש, נמצאת בסמוך לחנויות המלון וצופה אל כניסת המלון רוחשת החיים.

מלון אמריקן קולוני, רח' לואי ונסן 1, ירושלים, 02-6279777 http://www.americancolony.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.