header 2

יום שני, 4 בדצמבר 2017

מותג האופנה העולמי DESIGUAL מתרחב

'אלפא אקססוריז' חברת הבת של קבוצת 'אלפא קוסמטיקה' מתרחבת ומשיקה לראשונה בישראל חנות אאוטלט ייחודית למותג האופנה הבינלאומיDESIGUAL
החנות החדשה נפתחה בקניון אאוטלט עזריאלי הרצליה בשווי של כ מיליון וחצי ₪ וזו תהיה החנות השביעית של המותג בארץ אשר תציע פריטי אופנה ואביזרים לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים לצד הטבות ייעודיות

לדברי רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה: "אנו שמחים ונרגשים לפתוח את החנות השביעית של מותג האופנה הבינלאומי DESIGUAL בארץ ולהמשיך להביא לקהל הישראלי את בשורות האופנה הבינלאומיות האחרונות. לראשונה תפתח חנות אאוטלט למותג שפונה לכל המשפחה ומציעה פריטים במחירים נגישים לכל כיס.
רשת DESIGUAL מתרחבת ופותחת את הסניף השביעי שלה כחנות OUTLET לראשונה בישראל בקניון אאוטלט עזריאלי הרצליה בעלות של כ-מיליון וחצי שקלים. החנות הינה חנות OUTLET המעניקה חוויית קניה חדשה עם 3 מחלקות חזקות לכל המשפחה: נשים, גברים, וילדים.

החנות משתרעת על פני שטח של כ-200 מ"ר ומציעה מגוון רחב של פריטים נשים, גברים וילדים (בנות).בנוסף ניתן להשיג מגוון שמלות, חצאיות, חולצות, מכנסיים, ג'ינסים, מעילים, אקססוריז וצעיפים מעונה הקודמת. טווח המחירים: 104-818 שח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.