header 2

יום שני, 25 בדצמבר 2017

לקראת הערב הנוצץ בשנה מותג האיפור המקצועי MAX FACTOR חושף את מראה הסילבסטר לשנת 2018 H

מותג האיפור המקצועי  MAX FACTOR חושף לקראת הערב הנוצץ בשנה את מראה הסילבסטר לשנת 2018 , מראה איפור חושני ונוצץ. מראה הסילבסטר לשנת 2018 מוכיח כי כל ניגוד הוא אפשרי. אין גבול לאפשרויות. המראה משלב בתוכו סגנונות שונים של איפור במראה אחד.

יוסי כהן, מנהל ההדרכה של MAX FACTOR בישראל מסביר: "בערב הנוצץ של השנה העיקר הוא במבט החושני ולכן אנו נוטים לשים דגש דווקא על העיניים. מראה בוהק ומלא נוכחות אך כזה שלא ישתלט ויאיים על מראה שפתיים חושני וסקסי – שזוכה להדגשה אבל בגוונים טבעיים המשתלבים בצבעים חום בורדו. אנו רואים כי גווני הזהב והחום תופסים את קדמת הבמה במראה העיניים, לצד סמקים והצללות עדינות, המראה הרך יתאימו לכל אאוטפיט שתבחרי."

רשימת המוצרים שבמראה:

שפתון LIPFINITY LIP COLOUR - שפתון עמיד ל-24 שעות, דו שלבי. בשלב 1- מורחים שפתון עמיד ואילו שלב 2- מעניק שכבת לחות מבריקה. בעל פיגמט עשיר ועמוק.
69 ₪

פלטת צלליות MASTERPIECE NUDE PALETTE - פלטת צלליות מקצועית בעלת מגוון רחב בגוונים טבעיים. פורמולה בעלת אחוז פיגמנט גבוה מאד, מה שמאפשר עבודה ברמה גבוהה ומקצועית. מכילה מגוון טקסטורות בפלטה אחת, מאט, מבריק, ומנצנץ.
125 ₪

מסקרה EXCESS VOLUME EXTREME IMPACT - מסקרה בעלת 2 שלבים, הפועלים יחדיו להענקת נפח עשיר במיוחד. המסקרה פועלת לעיבוי עיגול והארכה אינטנסיבית, בתוספת ציפוי לקה שחורה במיוחד, המעניקה מראה מבריק ומלאכותי של ריסים מהפנטים. שלב 1-  מעניק עיבוי יסודי ודרמטי במיוחד, תוך הקפדה על עיגול והארכה מושלמים. ושלב 2- מעניק שכבת לקה בגוון שחור פחם, המעניקה פוליש וחדות למראה מודגש במיוחד.
89 ₪

ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת סופר פארם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.