header 2

יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

GERentic ישראל משיקה את Gel Apres Soleil ג'ל לאחר החשיפה לשמש להרגעת וקירור העור שנכווה מקרני השמש

חברת ג'רנטיק, המתמחה במתן מענה אמיתי וטיפול אפקטיבי וארוך טווח לכל בעיות העור, משיקה את Gel Apres Soleil, תכשיר ייחודי במרקם ג'לי שנועד להרגיע ולקרר את העור לאחר חשיפה ארוכה לשמש בעת פעילות בים או בבריכה, תוך שהוא מטפל בכוויות שנוצרו כתוצאה מהחשיפה, מונע הופעת צלקות בהמשך ומסייע בתהליך בניה מחדש של הרקמה הפגועה והזנת העור.

ב Gel Apres Soleil של ג'רנטיק רכיבים ייחודיים ובהם:
שמן תירס – המסייע לשמירה על גוון השיזוף של העור לאורך זמן
מרכיבי נוגדי חמצון המעכבים את התחממות העור ואת הופעת האדמומיות האופיינית לחשיפה לשמש.
רכיבים אנטי-דלקתיים ורכיבים פעילים המנטרלים אדמומיות בעור, מונעים את בריחת הלחות ובונים מחדש את הרקמה שנפגעה

הודות לפעולתו העמוקה ולרכיביו הפעילים, הג'ל מזין את רקמות העור ומונע את הזדקנותו.

תכשיר זה מבוסס על קרם המאזן SYNCHRO, שהינו תכשיר הדגל של ג'רנטיק, המתאפיין בעוצמת רגנרציה גבוהה במיוחד, המזינה ומחיה את העור.

מחיר: 276
להשיג אצל קוסמטיקאיות ג'רנטיק ובחנות האון ליין של GERnetic


שיטת ג'רנטיק – פרטים נוספים:
ג'רנטיק הינה חברה צרפתית בינלאומית העוסקת במחקר ופיתוח תכשירי קוסמטיקה וויטמינים בתחום רחב עבור כשישים מדינות ברחבי העולם, בחמשת היבשות. להבדיל מהקוסמטיקה הקונבנציונאלית המטפלת בסימפטום, ג'רנטיק מטפלת בגורמים ומכניעה את הסימפטום באופן מוחלט ותמידי.  לג'רנטיק מגוון רחב של חומרים ושיטות טיפול מיוחדות לבעיות עור הפנים, והגוף, המבוצעות ע"י קוסמטיקאיות שהוכשרו בג׳רנטיק בלבד

את ג'רנטיק – מובילה הסלולותרפיה, שיטה רבת עוצמה לטיפוח ולטיפול בבעיות עור, היא מאפשרת להזין את העור מבפנים ולהשיג תוצאות אמיתיות הנשארות לאורך זמן, מבלי להשתמש באמצעים אגרסיביים שפוגעים בעור. השיטה מבוססת על השלמת אלמנטים חיוניים כגון חומצות אמינו, וויטמינים, מינראליים ויסודות קורט שיותר ויותר קשה למצוא בתזונה המודרנית והמתועשת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.