header 2

יום רביעי, 30 באוגוסט 2017

פתרון האינטגרציה של מג'יק קיבלה המלצת "על הרדאר" מחברת מחקר טכנולוגי מובילה

מג'יק קיבלה המלצת "על הרדאר" מחברת המחקר הטכנולוגי  Ovumעל פתרון האינטגרציה שלה
על פי האנליסטים, הפתרון מבצע הפרדה של התהליך העסקי משכבת האינטגרציה, ומכיל כלי פיתוח ומחברים מובנים המחברים בין יישומים לבין מקורות הנתונים, יכולות המורידות את רמת המומחיות הנדרשת להקמת תהליכים עסקיים ומקצרות את פרויקט האינטגרציה בכ-60%
                                   
האנליסטים בחברת המחקר הטכנולוגי Ovum פרסמו לאחרונה סקירה עצמאית חיובית על פתרון האינטגרציה Magic xpi של מג'יק תעשיות תוכנה – חברה ישראלית גלובלית, המספקת פתרונות לפיתוח ואספקת פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים.

מג'יק תעשיות תוכנה היא חברה ישראלית, המספקת ומפתחת פלטפורמות לפיתוח אפליקציות עסקיות ולביצוע אינטגרציית מערכות עסקיות בארגונים, המבוססות בין היתר על טכנולוגיות ענן ומובייל. לחברה נוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM.

ב-Ovum מציינים כי פתרון האינטגרציה של מג'יק כולל מחברים מובנים עבור מגוון יישומים ארגוניים נפוצים בתעשייה, לצד מחברים מובנים עבור מגוון רחב של פרוטוקולים ותקנים מקובלים בתחום ה -IT. "פתרון האינטגרציה מציע גישת 'גזור והדבק' נטולת קוד למיפוי נתונים, המקצרת את משך הזמן הדרוש לחיבור בין יישומים לבין מקורות נתונים בארגון או בענן. גישה זו גם מאפשרת לפתח ללא ידע פורמלי בתכנות, הנדרש בדרך כלל לפיתוח וביצוע של תהליכי אינטגרציה. באופן זה מצליחים הארגונים שמשתמשים בפתרון לעלות לאוויר תוך שלושה שבועות בלבד בממוצע", ציינו האנליסטים.

עוד נאמר כי הפתרון מתאים מאוד לארגונים קטנים ובינוניים בשל התאמתו לפיתוח גם על ידי אנשים שאינם תוכניתנים, קיצור זמני סיום הפרויקט והתאמתו לעבודה עם הטכנולוגיות המובילות כיום בשוק."פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק מאופיינת בחוויית משתמש (UX) פשוטה, דבר שמתאים מאוד לחברות קטנות ובינוניות (SME), ומצד שני מהווה פתרון מקיף לפרויקטי אינטגרציה בארגונים גדולים. כמו כן, מג'יק הרחיבה את יכולות אינטגרציית ה-IoT ועובדת על פיתוח פלטפורמת אינטגרציה במודל iPaaS." מבחינת ארגונים גדולים, ממליצים האנליסטים ב-Ovum ללקוחות לשים את  Magic xpi"על הרדאר", מכיוון שהפתרון "מבצע הפרדה של התהליך העסקי משכבת האינטגרציה, ומכיל כלי פיתוח יעילים ומחברים מובנים המחברים בין יישומים לבין מקורות הנתונים, ובכך הופכים את פיתוח האינטגרציה והוצאתה לפועל לפשוטים יותר. יכולות אלו מורידות את רמת המומחיות הנדרשת בדרך כלל להקמת תהליכים עסקיים ומקצרות את פרויקט האינטגרציה בכ-60%."

"אנו גאים בכך ש Ovum הכירה בפלטפורמת האינטגרציה שלנו כפתרון המגביר את יעילותם של פרויקטיי אינטגרציה. זה מקצר את זמן ההגעה לשוק של פתרונות הלקוח", אמר יובל לביא, סגן נשיא לטכנולוגיה וחדשנות, מג'יק העולמי. "ארגונים המעוניינים כיום בביצוע טרנספורמציה דיגיטלית על מנת להשיג לעצמם יתרון תחרותי, נדרשים ליישם פתרונות אינטגרציה על הצד הטוב ביותר, אשר יאפשרו להם לייעל תהליכים עסקיים ולשפר את חוויית הלקוח."

לקריאת הדוח המלאhttp://info.magicsoftware.com/OvumReport2017

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.