header 2

יום שלישי, 8 באוגוסט 2017

קבוצת קניוני עזריאלי משנה את מתחמי ההסעדה בקניונים ומשיקה את מתחם "מרקדו" בקניון עזריאלי ראשונים באירוע חגיגי במיוחד

קבוצת קניוני עזריאלי משיקה ביום שלישי הקרוב, ה-8.8, את מתחם ההסעדה "מרקדו" בקניון עזריאלי ראשונים באירוע חגיגי בהשתתפות בכירי התעשייה, זאת כחלק משינוי הקונספט של מתחמי ההסעדה בקניונים. צפויים לעבור שינויים גם קניון עזריאלי חיפה ועזריאלי ת"א
ביום שלישי הקרוב, ה-8.8.17, כחלק משדרוג חוויית הלקוחות, יפתח קונספט הסעדה חדשני, ראשוני ומיוחד, תחת המותג "מרקדו", בקניון עזריאלי ראשוני. המתחם החדש יכיל דוכני הסעדה איכותיים במחירים נגישים, הוקם בהשקעה של כ- 10 מיליון שקלים ומתפרש על שטח של כ-1,200 מ"ר.
ה"מרקדו" יציע חווית הסעדה בקונספט מעוצב וייחודי שעוצב על ידי האדריכל, דן טרוים. החלל הינו גולמי, תעשייתי ומחוספס בשונה מתחושת הקניון, הממחיש אלגנטיות. ניגודיות זו תורמת לחוויה שונה באמצעות מעבר חזק בין שתי העולמות. כמו כן, החלל עוצב בקווים פשוטים ושקטים על מנת שכל דוכן יוכל ליהנות מהפוקוס.
בעתיד הקרוב צפויים לעבור שינויים גם מתחמי המזון בקניוני עזריאלי בחיפה ובת"א עם מבחר מסעדות איכותיות, במתחמים ייעודיים ומעוצבים.
מבחינה קולינרית, המרקדו יציע דוכני מזון וחומרי גלם איכותיים כמו:
1.     בר דגים: מטבח שף מהיר, סניף מספר 4 במספר של הרשת, אשר יציע מנות מקוריות כמו קבב ים, שווארמת-ים ופיש בורגר לצד מנות קלאסיות כמו פיש אנד צ'יפס וסלמון על הפלנצ'ה. טווחי המחירים הינם 29-79 ₪.
2.     המעדנייה: מאות דליקטסים ומוצרים מאגן הים התיכון שיהפכו כל ארוחה לחגיגת גורמה. בשרים משובחים, גבינות בוטיק, שמני זית, חמוצים, פסטות, דגים מעושנים ועוד לצד כריכים וסלטים בהרכבה אישית.
3.     PORTO: מטבח איטלקי, טרי, בריא ומהיר אשר יציע פסטות, פיצות וסלטים הנעשים במקום. טווח המחירים הינם 15-64 ₪ .
4.     GELATO FACTORY: דוכן גלידות איטלקיות וטריות בטעמים שרק חלמתם עליהם. הגלידות מוכנות יום יום לעיניי הלקוחות יחד עם סורבטים וגלידות ללא סוכר אשר יימכרו החל מ-15 ₪.
5.     סאנסה סושי בר: מציע תפריט עשיר, מלא בטעמים טובים ומוכרים היישר מהמטבח היפני, באווירה צעירה וחדשנית. זהו הסניף השני של הרשת וטווחי המחירים הינם 35-65 ₪  ותפריט עסקיות החל מ38 ₪.
6.     חומוס אליהו: זהו הסניף ה-55 של הרשת המציעה חומוס איכותי המיוצר ונטחן במקום לפי מנה, החומוס מיוצר עם המון אהבה ושמחה לפי הסלוגן "ואהבת לרעך כמוך".
7.     JACK BY BLACK: דוכן של השף צחי בוקששתר, מדובר במסעדה המשמשת כ"אחות הקטנה" של רשת BLACK . המסעדה מציעה המבורגרים מבשר טרי אשר נטחן במקום וטווחי המחירים הינם 15-55 ₪.

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי: "מתחם ההסעדה החדש מביא איתו משב רוח חדשנית ונבנה כחלק משדרוג חווית הלקוח עבור באי הקניון וכחלק משינוי מערכתי שבו מתחמי האוכל הקיימים משתנים למסעדות איכותיות יותר במחירים נגישים לקהל. המרכז החדש יתרום להגדלת מעגל התעסוקה בעיר וכמו כן, כלל תושבי ומבקרי האזור יוכלו ליהנות ממתחם אוכל איכותי, חדשני וחוויתי בסטנדרט המוכר של קבוצת עזריאלי.
אנו גאים להזמין את כלל תושבי העיר והאזור להגיע לערב הפתיחה, אשר יוכל לחוות ראשונים את ה"מרקדו" ולהתנסות מתמהיל המסעדות החדש שיציע הקניון."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.