header 2

יום שישי, 11 באוגוסט 2017

בעקבות תוצאות חזקות: מג'יק קיבלה המלצת קנייה מויליאם בלייר – תשואת יתר

בעקבות הדיווח על תוצאות חזקות: מג'יק קיבלה המלצת קנייה מויליאם בלייר – תשואת יתר
החברה דיווחה על צמיחה של 38% בהכנסות ושל 11% ברווח הנקי לרבעון השני 2017 וההנהלה העלתה את התחזית לאור צמיחה מתמשכת. "אנו מאמינים כי הביקוש הכולל נותר איתן עבור פלטפורמת האינטגרציה ועבור עסקי הענן, והחברה התבטאה לחיוב עבור ביקוש כללי למוצריה, כולל עסקאות משמעותיות הצפויות במחצית השניה של 2017. החברה פועלת להתאים את מצבת כוח האדם לצמיחה הצפויה ובמחצית הראשונה של 2017 מדווחת על עלייה של 10% בכוח האדם עבור פעילות השירותים המקצועיים שלה"

מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), דיווחה אתמול על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השני והמחצית הראשונה של 2017. מג'יק היא חברה ישראלית בעלת פעילות בינלאומית, המספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח אפליקציות ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים. לחברה 24 משרדים בעולם ונוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות, וכן שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגוןSAP, Salesforce, Oracle ו-IBM.

בעקבות התוצאות החזקות, קיבלה אמש מג'יק המלצת תשואת יתר (קנייה) מהאנליסטים בויליאם בלייר, שציינו כי דיווחה על תוצאות חזקות לרבעון השני של 2017 והעלאת את תחזית ההכנסות לשנה זו. ההכנסות הסתכמו ב-65.5 מיליון דולר, עליה של 38.3% בהשוואה לתקופה קודמת, ומעל תחזיות השוק להכנסות של 52.7 מיליון דולר. מהבחינה גיאוגרפית, צמיחה הגיעה מצפון אמריקה ומישראל.

עוד ציינו האנליסטים כי במהלך הרבעון החברה זכתה בפרויקטים חדשים והרחיבה את בסיס הלקוחות עם עסקאות בכל הגיאוגרפיות לרבות יפן, הודו, אירופה וארה"ב וההנהלה העלתה את תחזית המכירות מ- 225-230 מיליון דולר, ל- 245-255 מיליון דולר, צמיחה של 22%-26%, זאת בהשוואה לציפיות השוק להכנסות של 232.4 מיליון דולר. שיעור הרווח Non-GAAP ירד ב-120 נקודות בסיס מהרבעון הקודם על רקע המשך מעבר לתמהיל הכולל יותר שירותים מקצועיים (הכנסות של 30% מתוכנה ו-70% משירותים), בעלי שיעור רווחיות נמוך יותר. ברבעון זה שיעור ההכנסות משירותים מקצועיים עמד על 85% אנו מעריכים כי שיעור הרווח הגולמי ימשיך לרדת בהינתן ששיעור השירותים המקצועיים יעלה.

"אנו מאמינים כי הביקוש הכולל נותר איתן עבור פלטפורמת האינטגרציה ועבור עסקי הענן, והחברה התבטאה לחיוב עבור ביקוש כללי למוצריה, כולל עסקאות משמעותיות הצפויות במחצית השניה של 2017.החברה פועלת להתאים את מצבת כוח האדם לצמיחה הצפויה ובמחצית הראשונה של 2017 מדווחת על עלייה של 10% בכוח האדם עבור פעילות השירותים המקצועיים שלה.

"לחברה 87.3 מיליון דולר בקופת המזומנים ואנו מעריכים כי החברה בוחנת מיזוגים ורכישות, בעיקר בפתרונות טכנולוגיים משלימים.

"על רקע הצמיחה בשורה העליונה ואפסייד צפוי בפעילות התוכנה אנו ממליצים למשקיעים לרכוש את המניה, הנסחרת לפי מכפיל הכנסות של 1.3 על הכנסות 2018 ומכפיל 11.9 לתזרים המזומנים החופשי בשנה זו, שניהם מתחת לקבוצת ההשוואה, בה נסחרות החברות במכפיל הכנסות מוצעה של 2.2 ומכפיל תזרים מזומנים חופשי של 15.7", כך בויליאם בלייר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.