header 2

יום שלישי, 24 בינואר 2017

Vention Medical רוכשת את ליתוטק מדיקל התוספת של טכנולוגיות מבוססות חוטי ניטינול מציעה ללקוחות פתרונות מורחבים


סאות פליינפילד, ניו ג'רזי, 24 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

Vention Medical הודיעה היום שרכשה את ליתוטק מדיקל, מובילת ענף בטכנולוגיות מורכבות מבוססות חוטי ניטינול שנמצאת בישראל. הרכישה תרחיב את תיק הרכיבים והטכנולוגיות המתקדמים הרחב של Vention לפיתוח וייצור של מכשירים רפואיים לשוק ההתערבות.

בנוסף להספקת רכיבי ניטינול בדידים, תהיה ל-Vention עכשיו יכולת לשלב באופן חלק ניטינול בפרויקטי התכנון והפיתוח של הלקוחות. באמצעות יכולת המדרוג שלה, Vention תוכל לנצל טכנולוגיות מבוססות ניטינול לייצור והרכבה של מכשירים מאבות טיפוס בכמויות קטנות ועד לייצור בכמויות גדולות.

"השותפות עם החבורה המוכשרת הזאת של מומחי ניטינול מרחיבה את תיק הרכיבים והטכנולוגיות המתקדמים שלנו וגם את המומחיות שלנו ביישומים", אמר טום טסטה, נשיא עסקי הטכנולוגיות המתקדמות של Vention. "ביחד, אנחנו יכולים להמשיך לספק עוד טכנולוגיות חדשניות כדי לקדם את החידושים של לקוחותינו במכשירים רפואיים מהר יותר ובאופן משתלם יותר".

ליתוטק מדיקל, שהוקמה ב-2001, מעסיקה צוות בין תחומי של מומחים טכניים, ביניהם פיזיקאים ומהנדסי חומרים ומכונות, ומומחי רגולציה ובקרת איכות. הצוות תכנן ופיתח יותר ממאה מוצרים עבור לקוחות בכל העולם, עם עשרות מוצרים שנמצאים בעת בשוק.

אודות Vention Medical



Vention Medical היא שותפת רעיונות משולבים גלובלית עם יותר משלושים שנות ניסיון בתכנון, הנדסה וייצור של מכשירים ורכיבים רפואיים מורכבים. Vention Medical מתמחה ברכיבים ושירותים שמשמשים במוצרי התערבות וניתוחים זעיר פולשניים כולל צנתרים, מוטות מחוזקים, בלונים, מוצרי שיחול, צינורות פולימיד, צינורות מתכווצים בחום, צינורות PTFE ליניאריים, רכיבים יצוקים והרכבה ואריזה של מוצרים מוגמרים. בקרו את Vention באתר ventionmedical.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.