header 2

יום ראשון, 29 בינואר 2017

נובה הישראלית מעלה את תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי 2016

נובה (ת"א: נובה; נאסד"ק: NVMI) צופה הכנסות של 50 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2016, מעל לתחזית ההכנסות הקודמת
איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה מכשירי מדידה: "על בסיס צבר ההזמנות ברבעון הרביעי אנו נכנסים לשנת 2017 עם מומנטום ובטחון גובר בצמיחה המתמשכת שלנו"

נובה מכשירי מדידה, ספקית מובילה של פתרונות מדידה לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, הודיעה היום כי בעקבות הזמנות נוספות שהתקבלו ושסופקו ללקוחות במהלך הרבעון הרביעי של 2016, ההנהלה צופה כי ההכנסות לרבעון הרביעי יסתכמו בכ-50 מיליון דולר, מעל לתחזית הקודמת להכנסות של 42-46 מיליון דולר.

לנוכח תוצאות אלו, המשקפות הכנסות שיא רבעוניות, החברה צופה כי תדווח על הכנסות שיא של כ-163 מיליון דולר עבור שנת 2016. נובה תדווח על תוצאותיה עבור הרבעון הרביעי ושנת 2016 לפני פתיחת המסחר בנאסד"ק, ביום שלישי, 14 בפברואר 2017.

מוקדם יותר החודש דיווחה נובה כי קיבלה הזמנות בהיקף של מעל 10 מיליון דולר עבור פתרונות X-Ray ממספר יצרני שבבים. ההזמנות שהתקבלו הינן עבור מספר מכונות VeraFlex III, אשר ישמשו למדידת הרכב חומרים ועובי שכבות בשלבים הקריטיים ביותר בתהליך ייצור השבבים.

"המיצוב החזק שלנו בתחום המדידות האופטיות בקרב יצרניות ה-Foundry תומך במאמצי החדירה שלנו עם פתרונות ה- X-Ray למספר לקוחות מובילים, הבאים לידי ביטוי בהזמנות חדשות אלו. בשנת 2017 אנו מצפים להזדמנויות מכירה צולבות נוספות בכל קווי המוצרים שלנו, המדגישות את המיצוב האסטרטגי החזק שלנו בשוק", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה מכשירי מדידה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.