header 2

יום שלישי, 31 בינואר 2017

לאבלי בייק משיקים: מכשיר חשמלי להכנת ממתקים מחומרים טבעיים

לקראת יום המשפחה לאבלי בייק מציגים:
JellyGum     ג'לי-גם – הכנת ממתקים מחומרים טבעיים
יש חיה כזאת!

sop-resize-400-_MG_0100sop-resize-400-_MG_0022  

כולנו יודעים עד כמה ילדים אוהבים ממתקים אך יחד עם זאת,  אנו -  ההורים משתדלים להמעיט בכמות , ואם אפשר להימנע בכלל מאכילתם זאת מתוך  שיקולים בריאותיים כמובן.

לשמחת הורים רבים , הגיע לאחרונה מוצר חדש לארץ  מבית Lovely bake ונקרא: ג'לי גם – JellyGum , מכשיר חשמלי (200 וולט)
המאפשר הכנת סוכריות גומי בקלות מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בצורת דגים, דובים ונחשים.
כך שמהיום תוכלו לבחור סוכריות גומי לא מחומרים מלאכותיים אלא מתערובת ממיצים טבעיים, במקום סוכר ניתן להמיר בכפית דבש  ומי שמעוניין יוכל אף לשלב  מעט סירופ או קורטוב אבקת ויטמינים.

אופן ההכנה קל במיוחד ומהווה חלק מבילוי והנאה של הילדים. את התערובת מכינים בכלי חימום , מוסיפים כמות ג'לטין על פי הוראות מצורפות ומערבבים את כל החומרים 
מכעד קבלת מרקם אחיד. לאחר מכן שופכים את הנוזל לתוך תבניות בצורות של  חיות.  מניחים במקרר כחצי שעה עד להתקשות הנוזל (ניתן  לקצר את תהליך הקירור ולשים במקפיא).

מה עוד?!
מלבד סוכריות גומי בריאות ניתן להכין פונדו שוקולד בשילוב פירות (טריק לשכנע ילדים סרבני פירות) או פונדו גבינות עם ירקות . כמובן שתוכלו לפי מידת היצירתיות והצורך לבנות לעצמכם את השילובים והטעמים שאתם אוהבים . ליהנות מזמן איכות והכנה ביחד עם חברים ומשפחה ולהתמוגג מטעם שכולו בריאות.  מושלם לאירועים וימי הולדת


מכיל: גוף חימום | מגש בסיס קוטר 35 ס"מ | כפתור טמפ'. /קערת המסה המכילה 150 מי"ל קוטר 10 ס"מ/ 4 תבניות סיליקון בצורות שונות (2 תבניות בצורת דובונים | 1 תבנית בצורת נחשים | 1 תבנית בצורת דגים) ו-4 מזלגות פונדו.
מחיר: 279 ₪ (פלוס 15 שח דמי משלוח) להשיג בחנויות מובחרות ובאתר www.lovely-bake.co.il להזמנות: 054-6969441


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.