header 2

יום שני, 16 בינואר 2017

סומוטו מעלה את תחזיתה לרבעון הרביעי 2016 וצופה צמיחה שנתית של 75% ב-EBITDA

סומוטו (ת"א: סמטו) מצפה לתוצאות חזקות ברבעון הרביעי ולשנת 2016:
החברה מפרסמת תוצאות מקדמיות – עומדת ביעדי הצמיחה האסטרטגיים ומצפה לזינוק חד בהכנסות וברווחים לשנה

בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "סומוטו ממשיכה לפעול להעמקת פעילותה בתחום הפרסום הדיגיטלי בוידיאו ובמובייל, אותו אנו מזהים כמנוע צמיחה משמעותי לשנים הקרובות, וזאת על רקע המשך הסטת תקציבי פרסום בהיקפים גבוהים מהמדיה המסורתית לתחום זה. אנו נהנים ממגמת הצמיחה ארוכת הטווח בתחום, הן באמצעות פעילות עסקית אורגנית והטמעה מוצלחת של החברות שרכשנו במהלך השנה, והן באמצעות המשך איתור רכישות פוטנציאליות של חברות צמיחה רווחיות, בעלות פעילות סינרגטית. אנו פועלים כך שקצב הכנסות החברה יגיע לכ- 100 מיליון דולר בשנה כבר במהלך שנת 2017"

סומוטו, חברת תוכנה גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו, פרסום במובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS, מדווחת על הערכותיה בדבר תוצאות מקדמיות שאינן מבוקרות ואינן סקורות עבור הרבעון הרביעי ושנת 2016 כולה.

להערכת החברה, סך ההכנסות ברבעון הרביעי 2016 צפויות להסתכם בטווח שבין 19-18 מיליון דולר, מעל תחזיתה הקודמת להכנסות בטווח שבין 18-17 מיליון דולר. עוד מצפה החברה ל-EBITDA בטווח שבין 4.6-4.9 מיליון דולר ברבעון זה, בתוך טווח תחזיותיה הקודמות ל-EBITDA. התחזית המעודכנת משקפת עלייה של 168% בהכנסות לפחות, ושל 119% ב-EBITDA לפחות, לעומת 6.7 מיליון דולר ו-2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, בהתאמה. כמו כן תוצאות רבעון זה משקפות עליה של 55% בהכנסות לפחות, ושל 25% ב-EBITDA לפחות, לעומת 11.6 מיליון דולר ו-3.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016, בהתאמה.

"אנו צופים כי שנת 2016 תסתיים עם הכנסות שיא בטווח שבין 50.6-51.6 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של לפחות 71% בהשוואה לתוצאות 2015, ו-EBITDA בטווח שבין 16.4-16.7 מיליון דולר המהווה צמיחה של 75% לפחות, לעומת תוצאות 2015. התוצאות ממחישות את הצלחת האסטרטגיה שלנו לצמיחה מהירה בהכנסות וברווחיות, גם באמצעות רכישות, ולגיוון מקורות ההכנסה - תוך הפחתת התלות בפעילות ההפצה ומוניטיזציית אפליקציות. המיקוד בשוק הפרסום בוידיאו, והצלחת הרכישות שביצענו בתחום זה, אפשרו לנו לעמוד ביעד האסטרטגי עליו הצהרנו בתחילת 2016, לפיו מרבית הכנסות החברה יגיעו מתחום הפרסום בוידיאו והמובייל עד סוף 2016, באופן שכבר ברבעון הרביעי של שנה זו כ- 65% מהכנסות החברה נבעו מתחומי פעילות אלה. השילוב בין הניסיון והידע בתחום השיווק המקוון והיכולות הפיננסיות של סומוטו לבין יתרונות החברות הנרכשות מאפשר מימוש הפוטנציאל שלהן ומוביל להאצה של קצב צמיחתן", אמר בן גירון, מנכ"ל סומוטו.

סומוטו (ת"א: סמטו) היא חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המספקת טכנולוגיות, פתרונות ושירותים לשיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט, במובייל ובוידאו, ולהפצה ומוניטיזציית אפליקציות ותוכנות PC ומובייל - ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט וחברות צד שלישי, עבור סביבות PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS. בהתאם לאסטרטגיה שלה למיקוד בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כבעל קצב צמיחה מהיר לשנים הקרובות, פועלת החברה לרכישות חברות רווחיות בעלות סינרגיה לתחום זה. החברה רכשה בשנת 2014 את ג'ניו, המפתחת טכנולוגיות מותאמות משתמש למוניטיזציה ופרסום בסביבת Mac, ואת טאבאטו - הפועלת בתחום הפרסום במובייל. במהלך 2016 רכשה החברה את טרסר טיוד, המספקת פתרונות מוניטיזציה למובייל המבוססים על פרסום בוידאו, ואת meme video - ספקית פתרונות טכנולוגיים לפרסום בוידאו. סומוטו נוסדה בשנת 2009 ומשרדיה נמצאים בתל אביב. http://www.somotoinc.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.