header 2

יום ראשון, 8 בינואר 2017

חברת הטיפוח השוויצרית המובילה JUVENA גאה להציג: Juvelia Nutri-Restore

מעיין הנעורים לעור חדש
סדרת אנטי אייג'ינג בשילוב מנצח של טכנולוגיות פורצות דרך ומרכיבים יוקרתיים המותירים את העור גמיש, רענן, קורן וצעיר
הסדרה מטפלת בתופעת הגליקציה ומתקנת את מבנה החלבונים אשר עברו נזק מגליקציה ומגנה עליהם מפני נזק נוסף ומטפלת בשינויים שורשיים שהצטברו במשך השנים ומפחיתה אותם בהיקף רחב
הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: קרם יום/לילה,  תחליב לחות,  קרם עיניים, סרום וקרם צוואר
חברת JUVENA, חברת הטיפוח השוויצרית המובילה, מציגה את סדרת Juvelia Nutri-Restore  הכוללת את שילוב הטכנולוגיה היוקרתית והבלעדית של יובנה:
  
• SKINNOVA SC TECHNOLOGY - טכנולוגיה זו היא בלעדית לJUVENA  מספקת מיקרו סביבה אידאלית לתאים בעור וגם נותנת פקודה לתאי הגזע לייצר תאים חדשים צעירים ורעננים.
• Pentavitin - קומפלקס פחמימות המופק מסוכר טבעי הזהה לעור ומעניק אפקט לחות שנמשך עד 72 שעות. משמש בתור מעטה חיצוני למניעת בריחת לחות ושמירה על העור מפני נזקים חיצוניים . התהליך הוא בשיטת המגנט מחבר בין הרווחים הנוצרים בעור (תאים ,שכבות ,סיבי קולוגן ואלסטין ).

• Hyaluronic acid - חומצה היאלורונית במבנה של שרשרת ארוכה אשר מרככת ומלחחת את העור בשכבות העליונות ועוד חומצה היאלורונית במבנה של שרשרת קצרה שעובדת לעומק העור עם אפקט התחדשות .שילוב של שתי החומצות מונע התייבשות ומעניק נפח לעור ומפחית קווים של קמטים וקמטוטים.
• תמצית עץ משי פרסי, מרכיב אנטי אייגי'נג רב עוצמה ועם זאת טבעי מאוד המפחית סימני עייפות לאורך זמן, מתקן את מבנה החלבונים אשר עברו נזק מגליקציה ומגן עליהם מפני נזק נוסף, מציע תמיכה לטווח ארוך במערכת הטיהור של העור, מייעל את אספקת האנרגיה לעור  ATP מפחית כהויות ונפיחויות מתחת לעיניים, מעניק רעננות לעור עייף וחיוור, מרגיע ומעדן את קמטי ההבעה העמוקים, שומר על מערכת כלי הדם ללא פגע ומונע היווצרותם של כתמי גיל.

• תמצית תאי גזע מפרח האדלוויס (stem cell extract from leontopodium alpinum) המגרים את תאי העור שלנו ובמיוחד את תאי הגזע של העור והוכח כיעיל בהפחתת קמטי המימיקה בעיקר באזור האף, כמו כן מחליק את העור תוך זמן קצר ומעשיר אותו בלחות ומעניק אלסטיות לעור .
• תמצית צמח קאסווה Extract of cassava)) ביופולימר מבוססת על סוכר שנילקח מהפקעות של צמח הקסווה. היא נקשרת מידית על פני העור ובמהירות מעניקה תחושת לחות וגמישות, תוצאות ניסויים הראו כי אפקט זה נמשך כמה שעות.
• Vitamin E (ויטמין E) השפעה נוגדת חמצון מגן על התאים באופן אינטנסיבי נגד רדיקלים חופשיים , תורם בעקיפין אנטי אייגי'נג על ידי הגנה מפני הזדקנות מוקדמת של העור .
• Silk (משי ) המשי מרעיף על העור לחות ונקשר בצורה מצוינת עם הלחות של העור ובכך שומר על עור רך וגמיש, בזכות המבנה הדומה של העור והמשי התמצית נספגת במהירות וביעילות .
• Bisabolol (ביסבולול ) שילוב של חומרים אנטי דלקתיים הכוללים שמן קמומיל המאיץ את תיקון הרקמות ויש להם השפעה מרגיעה והתחדשות .
• Macadamia nut oil, shea butter (שמן אגוז המקדמיה וחמאת שייאה ) שמנים אלה יוקרתיים במיוחד ,מזינים את העור ומעניקים רכות וחלקלקות ,מפחיתים ומצמצמים קמטים וקמטוטים שנגרמו על ידי יובש .
הסדרה החדשה גורמת למתיחת העור בצורה ניכרת באזור הפנים אזור הצוואר והמחשוף, משפרת באופן אינטנסיבי את האלסטיות בעור, ממזערת ביעילות קמטי הבעה במיוחד קווים הטבועים באזור האף ועוטפת את העור בלחות אינטנסיבית במשך מספר שעות, מפחיתה כתמי פיגמנטציה ביעילות ומונע היוצרות כתמים חדשים, ממריצה את העור במהירות בכוחות חדשים כדי לגרום לו להיראות קורן ורענן  ומרגיעה בבירור את תווי הפנים ומעניק לעור גמישות.
הסדרה כוללת 5 מוצרים: קרם יום/לילה, תחליב לחות, קרם עיניים, סרום וקרם צוואר:
REGENERATING ANTI- WRINKLE CREAM  - קרם ליום וללילה, מזין משקם ומחדש נגד קמטים לעור רגיל עד יבש. קרם לעור הזקוק להתחדשות עמוקה בכדי להילחם באובדן גמישות וסימני הזדקנות ליום וללילה.
אופן השימוש – יש למרוח בוקר וערב לאחר ניקוי עור הפנים .
מחיר 359 ₪ ל-ml 50 
REGENERATING ANTI-WRINKLE FLUID - תחליב מזין משקם ומחדש נגד קמטים לעור רגיל-  תחליב לעור הזקוק להתחדשות עמוקה בכדי להילחם באובדן גמישות וסימני הזדקנות ליום וללילה.
אופן השימוש – יש למרוח בוקר וערב לאחר ניקוי עור הפנים .
מחיר 315 ₪ ל- ml  50
REGENERATING ANTI-WRINKLE SERUM - סרום בעל השפעה מהירה ומעמיקה להתחדשות העור, מתקן מבני חלבון אשר סובלים מנזק של גליקציה, שומר על אספקת אנרגיה אופטימלית ושומר על המערכת המיקרו קפילרית שלמה, תומך במערכות ניקוי הרעלים המיוחדת של העור, מפחית סימני עייפות, מרענן עור עייף וחסר חיות, מפחית כתמי פיגמנטציה וביעילות מונע כתמים חדשים, מפחית קמטי הבעה, מעניק לעור מיקרו סביבה אידאלית ומחדש תאים צעירים ורעננים מעניק לעור לחות יוקרתית למשך 72 שעות, מגן על העור מנזק של רדיקלים חופשיים .
מעניק אפקט הרמה בצורה מידית מוחשית ואינטנסיבית לעור למשך שעות .
אופן שימוש – יש למרוח בוקר/ערב  מספר טיפות על עור פנים נקי לפני שיגרת הטיפוח הרגילה .
מחיר 269 ל- ml 30
REGENERATING ANTI- WRINKLE EYE CREAM - קרם עיניים מזין משקם ומחדש נגד קמטים. קרם עיניים רך וקטיפתי מחדש את העור סביב אזור העיניים, מפחית קמטים וקמטוטים ,מצמצם עיגולים כהים ונפיחויות . LIGHT-DIFFUSING PIGMENTS – מכיל פיגמנטים מאירים
אשר הופכים את העור סביב אזור העיניים בהיר יותר ,רענן וקורן, מעדן ומפחית קמטים וקמטוטים למראה רגוע .Biophytex – מרכיב פעיל על בסיס צמחי בעל אפקט אנטי דלקתי משכך מרגיע עור מגורה מפחית כהויות והופך את אזור העיניים חלק יותר מואר ורענן .
אופן השימוש – יש למרוח בוקר וערב בטפיחות קלות סביב אזור העיניים .
מחיר 259 ₪ ל- ml  15
REGENERATING ANTI- WRINKLE DECOLLETE CONCENTRATE - קרם מרוכז לצוואר ולמחשוף מזין משקם ומחדש נגד קמטים לכל סוגי העור. קרם לצוואר ולמחשוף לעור הזקוק להתחדשות עמוקה בכדי להילחם באובדן גמישות וסימני הזדקנות.
אופן השימוש – למרוח את הקרם  בוקר וערב לאחר ניקוי על אזור הצוואר והמחשוף .
מחיר 229 ₪ ל- 75 ml 
להשיג ברשת הסופר פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.