header 2

יום שני, 30 בינואר 2017

"בית הסביבון" בשרונה תל אביב עם מסרים ליום האהבה במבצעים מיוחדים לולנטיינ'ס דיי 2017


"בית הסביבון" בשרונה תל אביב חוגג 15 שנות פעילות ומציג 800 דגמי סביבונים שונים עם מסרים ליום האהבה במבצעים מיוחדים לולנטיינ'ס דיי 2017

לרגל ציון האירוע, יוצגו 15 סביבונים חדשים פרי עבודתו של אמן הסביבונים ובעלי המקום, ערן גרבלר. בנוסף, יוצגו 800 דגמי סביבונים שונים במבצעים והנחות מיוחדות

בית הסביבון בשרונה תל אביב מציין בימים אלו 15 שנות פעילות עם הצגתם של 15 סביבונים חדשים בעבודת ידו של אמן הסביבונים ובעלי המקום, ערן גרבלר. בית הסביבון מזמין את המשפחות, את ההורים, את הסבים והסבתות ובעיקר זוגות צעירים לחוויית בילוי מרתקת ומיוחדת בסימן הסביבונים ליום האוהבים

"בית הסביבון" הפך בשנים האחרונות מוקד עליה לרגל לקונים ומבקרים רבים מרחבי העולם שמגיעים לראות את המקום המיוחד, שמוצגים בו לא פחות מ- 800 דגמי סביבונים שונים. כל סביבון, על צורותיו השונות, הוא בעל קונספט שונה שמיועד לכל ימות השנה, ולא רק לחג החנוכה. בין הדגמים השונים ניתן למצוא סביבוני ברכות, סביבונים בנושאי מטלות הבית, בצורות בעלי חיים, כמו גם סביבונים מיוחדים המיועדים למי שהגיע לגבורות וכמובן לזוגות צעירים ואוהבים. האמירות שמעטרות את הסביבונים הינן בעלות הומור רב, ומאפשרות לכל אחד למצוא את הסביבון המתאים לו על פי אופיו וסגנונו האישי.

סיפורו של המקום החל מחלום ישן של ערן גרבלר, אמן סביבונים וקרמיקאי דור שני, מזה 35 שנה שהוא יוצר מוצרי יודאיקה, בתי מזוזות, צלחות לפסח, חנוכיות וסביבונים, ולצורך כך משתמש בטכניקות שונות ומיוחדות
לפני יותר מ-15 שנה ביקר בגלריה בלונדון שמכרה את הסביבונים פרי יצירתו. כשהבחין כי בעל הגלריה בחר להציג את קולקציית הסביבונים בתוך ארון זכוכית מהודר במרכז החנות, שאל אותו מדוע הוא אינו נותן לאנשים לסובב את הסביבונים, שהרי זה כל הרעיון. מקרה זה הוביל את גרבלר למסקנה שאין דרך טובה יותר להציג את הסביבונים מאשר לפתוח גלריה משלו שתאפשר למבקרים בה לסובב אותם. לכן, בכניסה לגלריה שלו מתנוסס שלט גדול שאומר מותר לסובב וגם לחייך"."

בנוסף לכך, "בית הסביבון" שוכן במבנה טמפלרי אשר שימש בעבר כחדר סודי במטה חיל האוויר שבו פוענחו תצלומי אוויר. מאז פתיחתה של "שרונה תל אביב" לקהל הרחב לפני כשלוש שנים, ביקרו במקום מפקדי ואלופי חיל האוויר לדורותיהם, שסיפרו על פענוח מקום הימצאו של הרדאר המצרי. לפיכך מוצגים בגלריה גם סביבוני מטוסים ומסוקים, כמו גם סביבון תדלוק אווירי.

בית הסביבון נמצא ברחוב דוד אלעזר 11, שרונה תל אביב.
:

משפטים שמומלץ להגיד לאישה:
1  את החברה הכי טובה שלי
2 אני מעריך מאוד את מה שאת עושה בשבילי
3  אני אוהב אותך
4  כל הכבוד על מה שעשית
5  התקשרתי רק כדי לשמוע את קולך
6  את נראית נהדר היום
7  אני מאוד נהנה איתך
משפטים שלא מומלץ להגיד לאישה:
1  את צריכה להקשיב לי בפעם הבאה
2  עוד פעם נעליים?
3 למה קנית?
4  בחיים לא
5  את לא מבינה
6  אמרתי לך
7  אפילו אמא שלי אמרה
8  מה פתאום להזיז את הקיר
9  אני אני אני
10  האקסית שלי...
11  היית צריכה להקשיב לי

מספר ערן גרבלר בעל הגלריה בית הסביבון בשרונה תל אביב שחוגג 30 שנות נישואין:

"שרונה זה מקום מאוד רומנטי, וכמעט מידי ערב מגיעים לבית הסביבון זוגות קצת נבוכים בדייט הראשון וכל פעם אני נזכר מחדש בהכרות הראשונה שלי עם אשתי שהחודש הזה נחגוג בע"ה 30 שנות נישואין.

הייתי אז אחרי מערכת יחסים ארוכה וזוג חברים שהיו אצלי בבית השאיר לי מס' טלפון של בחורה נחמדה אבל בת הזוג של החבר פתאום התחרטה וקרעה את הפתק לחתיכות קטנות וזרקה לפח. אבל היא שכחה שמדובר בפח של אמן שכמו שהוא יודע להדביק חתיכות חרסינה כך גם ניירות.
התקשרתי למזי שהייתה גם אחרי מערכת יחסים ובקושי הצלחנו למצוא זמן להיפגש, באותה תקופה היא גם למדה וגם עבדה במלון הילטון בתל אביב.
הדייט הראשון היה קטסטרופה. קבענו להיפגש ביציאת העובדים של המלון בעשר וחצי בלילה, היא היתה אחרי משמרת של 8 שעות במלצרות, הלכנו לפאב ליד גני התערוכה הכל היה בחוץ, חודש אוקטובר. הזמנו משהו קטן והיא לא רצתה בכלל לאכול (קצת קשה לאכול משהו אחרי משמרת בהילטון) והמלצרית דרשה את התשלום בזמן ההגשה.

פתאום התחיל גשם מבול והחלה סערה מטורפת שהעיפה הכל, השולחנות, המפות, הכל עף. וכמו כולם רצנו למכוניות, במכונית מזי אמרה שהיא מלצרית ושזה מאוד מפריע לה שלא השארתי טיפ. כמובן שניסיתי להסביר שהכל בוץ ואין אף אחד ועד היום אני מרגיש צורך להוכיח שהפספוס של הטיפ באותו ערב היה מקרה יוצא דופן. עד היום אשתי ואני לא יודעים למה המשכנו לצאת ולנסות דייט נוסף שממשיך באהבה גדולה עד היום
לפני יותר מ-15 שנה ביקר בגלריה בלונדון שמכרה את הסביבונים פרי יצירתו. כשהבחין כי בעל הגלריה בחר להציג את קולקציית הסביבונים בתוך ארון זכוכית מהודר במרכז החנות, שאל אותו מדוע הוא אינו נותן לאנשים לסובב את הסביבונים, שהרי זה כל הרעיון. מקרה זה הוביל את גרבלר למסקנה שאין דרך טובה יותר להציג את הסביבונים מאשר לפתוח גלריה משלו שתאפשר למבקרים בה לסובב אותם. לכן, בכניסה לגלריה שלו מתנוסס שלט גדול שאומר "מותר לסובב וגם לחייך".

בנוסף לכך, "בית הסביבון" שוכן במבנה טמפלרי אשר שימש בעבר כחדר סודי במטה חיל האוויר שבו פוענחו תצלומי אוויר. מאז פתיחתה של "שרונה תל אביב" לקהל הרחב לפני כשלוש שנים, ביקרו במקום מפקדי ואלופי חיל האוויר לדורותיהם, שסיפרו על פענוח מקום הימצאו של הרדאר המצרי. לפיכך מוצגים בגלריה גם סביבוני מטוסים ומסוקים, כמו גם סביבון תדלוק אווירי".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.