header 2

יום שלישי, 24 בינואר 2017

" חלילים של זהב" סדרת קונצרטים בסלון של חפציבה



יום שישי 17.2  בשעה 19:30  
חפציבה זר אביב: חלילי צד וחליליות
דן דויטש
פסנתר:

תוכנית הרסיטל כוללת יצירות קלאסיות ווירטואוזיות מהרפרטואר הקלאסי הרומנטי והבארוקי האהוב לחליל ומנגינות עממיות בחלילי רועים


קונצ'רטינו מאת שמינד, פנטזיה מאת טפאנל, הסירה מאת דביוסי, פרק מתוך סונטה מאת באך ,פרקים מתוך פנטזיה פסטורלית מאת דופלר,  וריאציות על נושאים של כרמן מאת ביזה קטעים בחלילים עממיים.

עוד בתכנית חווית הכרות בין המשתתפים לצד שוקולד ,יין ותאורת נרות רומנטית.

הסלון של חפציבה
זלמ"ן שז"ר 7 עיר ימים נתניה  

מחיר כרטיס 120 שקלים בטל.  050-5745636

אמנית החלילים חפציבה זר אביב מקיימת רסיטלים קלאסיים בסלון ביתה בשכונת עיר ימים, מול הים בנתניה.
רסיטל  זה, אותו בצעה באולם הקרנגי הול שבניו-יורק וגם במקומות ציוריים , בכנסיות ובאולמות הקונצרטים, יבוצע אצלה בסלון זו הפעם החמישית , לרגל חג האהבה.
"היה לי רצון להביא את הנגינה שלי  באולמות הקונצרטים אל מקום אינטימי יותר ולמפגש אישי עם הקהל שלי. ברגע שמצאתי ועיצבתי גם  את הדירה שלי כך שתכיל פסנתר כנף ומקום לאורחים בעיר-ימים ,מימוש המיזם הזה התאפשר,", היא אומרת. "בעידן הפייסבוק, כולנו כאילו חברים, אבל כל אחד נשאר בודד עם המחשב שלו. החלטתי דרך הקונצרטים והמפגשים להגשים את המאוויים הבלתי נאמרים של חבריי לפייסבוק ולהפוך את ההתחברות הוירטואלית להתחברות אמיתית  מלב אל לב
ולאפשר שיח אינטימי מקרב בין חובבי תרבות ומוסיקה  ".  

גם בקונצרטים המהודרים שלה בסלון היא מקפידה על הופעה קונצרטנטית עם מגוון חלילים, שמלות מושקעות ותאורת נרות ונושאת את מאזיניה מעבר לתקופה ולזמן אל תרבות הקונצרטים הסלוניים שרווחה במאות הקודמות באירופה.
 


חפציבה זר אביב, ילידת נהריה בת למשפחה מוסיקלית מיוחדת. שני הוריה עסקו בחינוך וגידלו 6 ילדים שכולם היו נגני כלי נשיפה מקצועיים. כל חייה סבבו סביב החליל ,והיא דבקה בו מאז הייתה בכתה א' .מאז ועד היום התפתחה והתמחתה בנגינה על כ- 20 סוגי חלילים וחליליות הקימה ומנהיגה הרכבים מצליחים בתחום הקלאסי ומוסיקת העולם. היא היחידה ממשפחתה שעוסקת כיום בתחום כמוסיקאית (כסולנית וכמנהלת מוסיקלית). האחים שניגנו בעבר בתזמורות קלאסיות עשו הסבה לתחומים אחרים ועוסקים במוסיקה באופן חלקי.

חפציבה החלה דרכה כנגנית קלאסית בתזמורות סימפוניות לצד יוזמות וניהול פרוייקטים מוסיקליים ,בעבר ייסדה וניהלה  שני קונסרבטוריונים בשרון ומנהלת כיום את הקונסרבטוריון העירוני בזכרון יעקב, ניהלה פסטיבלי מוסיקה גדולים בארץ (פסטיבל "מוסיקה על המים" במרינה בהרצליה, "פסטיבל קלאסי בפארק" סדרת "קלאסי פוגש עולם ואמן במרכז חייק לאמנויות ביפו ,סידרת מוסיקאיות חובקות עולם בנתניה ועוד)  צברה ניסיון רב כסולנית על במות והשתתפה בסיבובי הופעות ובפסטיבלים בארץ וברחבי העולם עם הרכבים ותזמורות איתם הופיעה בגרמניה, ארה"ב, ברזיל, אתיופיה, צרפת, הולנד,ארגנטינה ועוד.   




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.