header 2

יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

מייסד רציו משקיע בחברות טכנולוגיה ישראליות: פתח את המסחר הבוקר בבורסה עם יוניקורן - קרן ההשקעות החדשה שהקים

 ליגד רוטלוי, מהמייסדים ובעלי השליטה בשותפות הנפט והגז רציו, פתח הבוקר את המסחר בבורסת תל אביב יחד עם עמית גרין - מנכ"ל יוניקורן, קרן ההשקעות החדשה שהקים רוטלוי עם שלושה שותפים, בה הוא משמש גם כיו"ר מועצת המנהלים.

 

יוניקורן כבר גייסה 70 מיליון שקל לטובת השקעות בחברות טכנולוגיה ישראליות, ונכנסה לבורסה השבוע תוך שהיא מודיעה על השלמת השקעה בשלוש חברות בהיקף כולל של כ-2.5 מיליון דולר. בנוסף הנפיקה השותפות שתי סדרות אופציות שמימושן המלא יכניס לה עוד 95 מיליון שקל.

 

שלושת מייסדי שותפות יוניקורן האחרים הם יזם ההייטק יענק'לה טננבוים ורונן ויסרברג, לשעבר מנהל השקעות בחברת כלל פיננסים, ויגאל לנדאו גם הוא מבעלי השליטה ברציו.

 

אתמול הודיעה השותפות כי השלימה את ההשקעות בשלוש החברות הראשונות: סייברוואן - המפתחת מערכות מצילות חיים על ידי מניעת שימוש בטלפון נייד במהלך נסיעה, וויפלאש - המפתחת בד מתפרק למגבונים נשטפים מחומרים מתכלים שאינם כוללים פלסטיק ומזהמים, ובובייל - המפתחת יישומים לארגונים קטנים.

 

זאת לאחר השלמת הנפקת יוניקורן בבורסת תל אביב, בה השתתפו גופים מוסדיים מובילים, ביניהם פסגות ואלטשולר שחם. עקב השלמת ההנפקה, יחידות ההשתתפות החלו להיסחר השבוע (14.9.20) תחת הסימול: ינקט, מספר נייר: 1168657.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.