header 2

יום שישי, 4 בספטמבר 2020

אנדרסן גלובל נכנסת להאיטי

 

סן פרנסיסקו, 3 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

 

אנדרסן גלובל ממשיכה להאריך את טווח ההגעה שלה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ מהאיטי GECA, בהמשיכה את ההתרחבות המהירה של הארגון בשוק הקריבי.

 

GECA שהוקמה ב-2012 והתמחתה בניהול, מחקרים פיננסיים וראיית חשבון המשיכה להרחיב את התחום שלה שכולל עכשיו גם שירותי מיסים ומשפט והיא אחת מהחברות הבודדות במדינה עם טווח הגעה גלובלי. החברה, שבראשות השותפה המנהלת ג'והאן אלכסיס בונוני וגם שלוש נשים האיטיות אחרות, פועלת עם צוות של יותר מ-40 מומחים מוסמכים, שמוכרים באופן נרחב בהאיטי ובעולם, ומספקת פתרונות משולבים באופן מלא.

 

"שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל מחזק את הבסיס של החברה שלנו ומפגין את המחויבות שלנו לאחריות ושירות הטוב מסוגו", אמר ג'והאן. "המטרה שלנו היא להיות החברה המובילה בשוק שלנו, ושיתוף הפעולה הזה משלב את המומחיות וטווח ההגעה הגלובלי של אנדרסן גלובל עם הניסיון והמיומנויות הבין תחומיות של החברה שלנו, וזה יאפשר לנו לגדול ולהמשיך לענות על הצרכים המורכבים של הלקוחות שלנו".

 

"ג'והאן והצוות שלה הראו את המחויבות שלהם לאי תלות ושקיפות באמצעות האינטראקציה שלהם עם הלקוחות במשך השנים", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "ל-GECA יש פלטפורמה שמשלימה חברות שיתוף פעולה אחרות באזור, וזה מחזק את הגישה הסינרגטית שקריטית להצלחה שלנו. ביססנו נוכחות גדלה באזור, ושיתוף הפעולה הזה הוא עוד תוספת אסטרטגית להתרחבות שלנו בשוק הקריבי".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-195  מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.