header 2

יום חמישי, 10 בספטמבר 2020

אנדרסן גלובל מודיעה על שיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין המובילה של מולדובה

סן פרנסיסקו, 8 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

 

אנדרסן גלובל מחזקת את הנוכחות שלה במזרח אירופה על ידי חתימה על הסכם לשיתוף פעולה עם Turcan Cazac, חברת עורכי הדין המובילה ברפובליקה של מולדובה.

 

Turcan Cazac, שהוקמה ב-1999 ומנוהלת על ידי השותף המנהל אלכסנדר טורקן, מחזיקה בדירוג רמה 1 ב-Chambers Global והוכרה כחברת עורכי הדין הובילה במולדובה בתחום המסחרי והתאגידי מאז 2001 על ידי Chambers Global, Chambers Europe, Legal 500, IFLR1000 ו-Best Lawyers. התיק הנוכחי של החברה כולל יותר מ-500 חברות זרות שפועלות במולדובה עם יכולת לתת שירות מלא במיזוגים ורכישות, פיננסים, מסחר ותאגידים, ליטיגציה ותעסוקה.

 

"במשך השנים, החברה שלנו בנתה מעמד מכובד במתן השירות המשפטי המוביל במדינה. גם פרקטיקת המיסים שלנו גדלה והפכה לתחום חשוב של החברה", אמר אלכסנדר.  "שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל יוסיף לצמיחה של החברה שלנו וליכולת לספק את הרמה הגבוהה ביותר של שירות ללקוחות בעולם, ואנחנו מצפים לעבוד ביחד".

 

"Turcan Cazac היא מובילה בשוק של מולדובה, ושיתוף הפעולה הזה משקף את הרצון שלנו לחבור לחברות ששותפות לחזון שלנו ומדגישות את המחויבות שלנו לספק שירות הטוב מסוגו באופן חלק ללקוחות שלנו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "בנוסף, לאלכסנדר והצוות שלו יש קשרי עבודה עם כמה מחברות שיתוף הפעולה שלנו באזור. זה יוצר חיבור משמעותי ובסיס חזק בהמשיכנו להרחיב את הפלטפורמה הגלובלית שלנו באזור".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-196  מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.