header 2

יום רביעי, 2 בספטמבר 2020

אדני מדורגת כבעלת ייצור החשמל הסולרי הגדולה ביותר בעולם

 

התיק הגלובלי של 12.32 GWac עולה על הקיבולת הכוללת שהותקנה על ידי כל התעשייה הסולרית של ארצות הברית ב-2019

 

דאלאס, 1 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE) : Adani Green Energy Limited:

 

תמצית עורך:

  • מרקום קפיטל מדרג את קבוצת אדני כבעלת נכסי ייצור החשמל הסולריים הגלובלית מספר אחת
  • התיק של אדני הוא 12.32 GWac, יותר מהקיבולת המותקנת בארצות הברית ב-2019
  • יכולת ייצור החשמל מאנרגיה מתחדשת של אדני תסלק יותר מ-1.4 מיליארד טון של דו-תחמוצת הפחמן
  • Adani Green Energy הקימה את הפרויקט הסולרי הראשון שלה רק ב-2015 ויש לה תיק רוח וסולרי משולב של 14.62 GWac
  • מבחינת קיבולת בבנייה ושהוענקה, מרקום קפיטל גם נותנת ל-Adani Green מקום גבוה עם פרויקטים של 10.1 GW

הדירוג האחרון של חברות סולריות גלובליות על ידי מרקום קפיטל מדרג את קבוצת אדני כבעלת נכסי ייצור החשמל הסולריים הגלובלית מספר אחת מבחינת פרויקטים סולריים פועלים. תיק האנרגיה המתחדשת של אדני עולה על הקיבולת הכוללת שהותקנה על ידי כל התעשייה הסולרית של ארצות הברית ב-2019 ויסלק יותר מ-1.4 מיליארד טון של דו-תחמוצת הפחמן במשך החיים של הנכסים שלה. החברה היא אחת מהשחקניות הסולריות המשולבות באופן הכי מלא בעולם, היא מייצרת תאים ומודולים סולריים, מבצעת פיתוח, בנייה, ויצירת מבנים פיננסיים של פרויקטים, ומפעילה את הנכסים שלה באמצעות פלטפורמת ניהול הנכסים הפנימית החזקה שלה. לפי הדירוג, אדני גדולה בכ-70 אחוז מחברת ייצור החשמל הסולרי הגלובלית הבאה.

 

Adani Green Energy Limited (AGEL) הקימה את הפרויקט הסולרי הראשון שלה ב-2015 וכבר ב-2017 החברה השלימה רק שני פרויקטים סולריים. החברה הפכה לציבורית (NSE: ADANIGREEN) ב-2018 והאיצה את הנוכחות שלה כדי להגיע לציון הדרך הנוכחי של היותה השחקנית הסולרית הגדולה ביותר בעולם בפרק זמן קצר של רק חמש שנים, ויש לה מטרה מוצהרת להגיע ל-25 GWac של חשמל מאנרגיה מתחדשת עד 2025.

 

בתגובה לדירוג הזה, מר גאוטם אדני, יו"ר קבוצת אדני, אמר: "השגת הדירוג הזה היא תוצאה ישירה של המחויבות שלנו ליצור את התשתית שנחוצה לעתיד שמופעל בחשמל נקי. אנחנו שמחים להיות מדורגים כשחקנית הסולרית הגדולה ביותר בעולם, אבל מכירים בכך שנשאר לנו עוד הרבה לעשות כשהעולם משתנה לסביבת אנרגיה שהיא יותר ויותר נטולת פחמן. אנחנו צופים שבעשר השנים הבאות כמה מודלים עסקיים קיימים יושפעו בגלל השיבוש שנגרם על ידי המפגש של העלויות הצונחות של האנרגיה המתחדשת עם היכולת של הטכנולוגיה לשנות את הגודל של תעשיות.

 

"אנחנו צופים שפלטפורמת האנרגיה המתחדשת שלנו תיצור אפשרויות חדשות לעסק הליבה שלנו ותוכל לטפל בכמה מהבעיות הכי עיקשות שאיתן האנושות התמודדה, כולל אנרגיה מבוזרת נשיגה, הזמינות של מים נקיים מחולקים, מימן ירוק כדלק חלופי ומיקרו חקלאות, בין היתר. בניית שותפויות עם חברות תעשייה גדולות, ספקי מרכזי נתונים ושחקנים גלובליים באנרגיה משולבת שרוצים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם תמשיך אף היא להאיץ עוד את הצמיחה שלנו. AGEL הוקמה רק לפני חמש שנים, הסיפור שלנו רק מתחיל".

 

AGEL גם השיגה מקום גבוה בדירוג הגלובלי מבחינת קיבולת בבנייה ושהוענקה עם פרויקטים של 10.1 GW, שעושים אותה למובילה האולטימטיבית בביצוע פרויקטי אנרגיה מתחדשת בקנה מידה ענק. הודו דוחפת להזמנת עוד שותפים עסקיים גלובליים להשקיע בה, וטביעת הרגל הגדלה של האנרגיה המתחדשת עוזרת לחברות למלא בו זמנית שני יעדים חיוניים: להיכנס לאחד משוקי הצריכה שצומחים במהירות הרבה ביותר והשגת מטרות הקיימות שלהן. קבוצת אדני מיצבה את עצמה במפגש הזה כדי לעזור לשותפים שלה להשיג את שני היעדים האלה.

 

אודות קבוצת אדני

 

קבוצת אדני היא קונגלומרט תעשייתי משולב שפועל בכל העולם עם שש חברות שנסחרות בבורסה עם הכנסות כוללות של 15 מיליארד דולר ושווי שוק של בערך 30 מיליארד דולר. היא יצרה תיקי תשתיות תחבורה ושירותים ציבוריים ברמה העליונה עם נוכחות בכל הודו. המטה של קבוצת אדני נמצא באחמדאבאד, במדינת גוג'רט, הודו. במשך השנים קבוצת אדני מיצבה את עצמה כמובילת השוק בעסקי תיקי הלוגיסטיקה התחבורתית ושירותי אנרגיה ציבוריים שלה ומתמקדת בפיתוח תשתיות בקנה מידה גדול בהודו עם פרקטיקות הפעלה וניהול שעומדות באמות מידה בינ"ל. עם ארבעה עסקים בדרגת השקעה היא המנפיקה היחידה בדרגת השקעה בתחום התשתיות בהודו. אדני חבה את ההצלחה והמעמד המוביל שלה לפילוסופיית הליבה שלה "בניית אומה" על ידי "צמיחה וטוּב" - עיקרון מנחה לצמיחה בת קיימא. אדני מחויבת להגדיל את טביעת הרגל שלה מבחינת מימשל חברתי סביבתי על ידי התאמת העסק שלה עם דגש על הגנת האקלים והגדלת השיחור החברתי באמצעות תוכנית האחריות החברתית התאגידית שלה על בסיס העקרונות של קיימות, גיוון וערכים משותפים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.adani.com.

 

אודות Adani Green Energy Limited

 

Adani Green Energy Limited (AGEL; NSE: ADANIGREEN), חלק מקבוצת אדני המגוונת, היא החברה הסולרית הגדולה ביותר בעולם עם פארקים סולריים פועלים, בבנייה ושהוענקו שמסתכמים ב-12+ GWp. החברה מפתחת, בונה, בעלים ומפעילה פרויקטי חוות סולריות ורוח שמחוברים לרשת החשמל בקנה מידה של חברות שירותים ציבוריים. החשמל המיוצר מסופק לצדדים נגדיים ברמת השקעה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.adanigreenenergy.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.