header 2

יום רביעי, 23 באוקטובר 2019

פלוסרב חותמת על הסכמים להספקת ציוד לשני פרויקטים גדולים של התפלת מים באוסמוזה הפוכה


המתקנים החדשים יהיו בטאווילה ליד אבו דאבי (איחוד האמירויות) ורביג (ערב הסעודית)



דאלאס, 22 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE):



Flowserve Corporation, (NYSE: FLS), ספקית מובילה של מוצרי ושירותי בקרת זרימה לשוקי התשתיות הבינ"ל, הודיעה שחתמה לאחרונה על הסכמים להספקת המשאבות הראשיות לשני מתקנים גדולים להתפלת מי ים באוסמוזה הפוכה (SWRO), טאווילה ורביג-3. אחרי שיושלם, המתקן בטאווילה שנמצא ממש מחוץ לאבו דאבי, איחוד האמירויות יהיה פרויקט ה-SWRO הגדול ביותר בעולם ויוכל לעבד 909,200 מטרים מעוקבים של מים ביום (מ"ק ביום). המתקן החדש רביג-3 ישרת את האזורים של ג'דה ומכה בממלכת ערב הסעודית ותהיה לו קיבולת ראשונית של 600,000 מ"ק ביום.



פלוסרב תספק יותר מ-135 משאבות, כולל מוצרי מפתח כמו משאבות בלחץ גבוה, משאבות הגבר בלחץ גבוה ו-ERD ומשאבות מעבר שני בלחץ גבוה לפרויקטים רביג-3 וטאווילה. בשיתוף פעולה קרוב עם הלקוח ובעלי עניין אחרים, פלוסרב סיפקה פתרון משאבות שממוצב היטב לענות על ציפיות הביצועים בכל השירותים.



כספקית מובילה של טכנולוגיות התפלה ושירותי תמיכה, פלוסרב מביאה מים בטוחים ובעלות משתלמת לקהילות ברחבי העולם. למידע נוסף על פתרונות התפלה, בקרו בבקשה באתר https://www.flowserve.com/en/industries/water/desalination.



כדי לעזור לפתור את האתגרים הגדולים ביותר של בקרת זרימה, לקוחות בכל העולם מסתמכים על קווי המוצרים, ההנדסה, ניהול הפרויקטים והמומחיות בשירותים של פלוסרב. לפלוסרב יש יותר משתי מאות של ניסיון מעמיק כמשאב שאליו פונים כדי לפתור את האתגרים הכי קשים בכל ענפי התעשייה.



אודות פלוסרב: Flowserve Corp. היא אחת הספקיות המובילות בעולם של מוצרי ושירותי תנועה ובקרה של נוזלים. החברה, שפועלת ביותר מ-55 מדינות, מייצרת משאבות, אטמים ושסתומים מתוכננים ותעשייתיים וגם מגוון של שירותי ניהול זרימה קשורים. מידע נוסף על פלוסרב אפשר להשיג על ידי ביקור באתר של החברה בכתובת www.flowserve.com.



הצהרת נמל מבטחים: ההודעה לעיתונות הזאת כוללת אמירות שהן מידע צופה פני עתיד כמשמעותו בסעיף 27A של Securities Act of 1933 וסעיף 21E של Securities Exchange Act of 1934, שנאמרות בהתאם להוראות חוף המבטחים של החוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995, כפי שתוקנו. מילים או ביטויים כגון "עשויה", "חוזה", "צופה", "יכולה", "מתכוונת", "מעריכה", "מתכננת", "מצפה", "מאמינה" או מילים וביטויים דומים נועדו לזהות מידע צופה פני עתיד, שכולל אך לא רק תחזיות רווח, אמירות המתייחסות לאסטרטגיה העסקית שלנו ואמירות של ציפיות, דעות, תוכניות ואסטרטגיות עתידיות והתפתחויות חזויות שנוגעות לענף, העסקים, הפעילות והביצועים והמצב הפיננסי שלנו.



המידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה לעיתונות הזאת מבוסס על הציפיות, התחזיות, ההערכות וההנחות הנוכחיות שלנו. אמירות אלה הן רק תחזיות, לא ערובות. מידע צופה פני עתיד זה כפוף להרבה סיכונים ואי ודאויות שקשה לחזות. סיכונים ואי ודאויות אלה יכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי ממה שחזוי במידע צופה פני עתיד זה, וכוללים אך לא רק את הדברים האלה: חלק מההזמנות שלנו עשויות לא להוביל למכירות שהושלמו, וליכולת שלנו להמיר הזמנות להכנסות עם שולי רווח מתקבלים על הדעת; שינויים בתנאים הכלכליים הגלובליים והפוטנציאל של ביטולים או עיכובים לא צפויים של הזמנות של לקוחות בצבר ההזמנות המדווח שלנו; התלות שלנו ביכולת של הלקוחות שלנו לבצע השקעות הון והוצאות תחזוקה נדרשות; סיכונים שקשורים בחריגה בעלויות בפרויקטים של תשלום קבוע ובקבלת הזמנות של לקוחות למוצרים מתוכננים גדולים מורכבים לפי הזמנה; התלות הרבה של המכירות שלנו בהצלחה של תעשיות הנפט וגז, כימיקלים, ייצור חשמל וניהול מים;  ההשפעה השלילית של המחירים התנודתיים של חומרי גלם על המוצרים ושולי הרווח שלנו; היכולת שלנו לבצע ולממש את הרווחים הכספיים הצפויים מהיוזמות האסטרטגיות שלנו למיטוב והיערכות מחדש של הייצור; סיכונים כלכליים, פוליטיים ואחרים שקשורים לפעילות הבינ"ל שלנו, כולל פעולות צבאיות או אמברגו על מסחר שיכולים להשפיע על שוקי הלקוחות, במיוחד שווקים במזרח התיכון ומפיקות נפט וגז גלובליות, ואי ציות לבקרת יצוא/ יצוא מחדש, חוקים לגבי שוחד במדינות זרות, עיצומים כלכליים וחוקי ותקנות יבוא של ארה"ב; גיול מוגבר וגבייה איטית יותר של חייבים, במיוחד באמריקה הלטינית ושווקים מתפתחים אחרים; החשיפה שלנו לתנודות בשערי חליפין של מט"ח, כולל במדינות עם היפר אינפלציה כמו ונצואלה; העובדה שאנחנו מספקים מוצרים ושירותים לאמצעים של תחנות כוח גרעיניות ותהליכים קריטיים אחרים; תוצאות שליליות פוטנציאליות שנובעות מליטיגציה שאנחנו צד בה, כגון ליטיגציה שקשורה לתביעות על חומרים מכילי אזבסט; חקירה של ממשלה זרה לגבי ההשתתפות שלנו בתוכנית נפט תמורת מזון של האו"ם; ציפיות בנוגע לרכישות והשילוב של עסקים שנרכשו; היכולת שלנו לחזות ולנהל סיכוני אבטחת סייבר, כולל הסיכון של שיבושים עסקיים או הפסדים כספיים פוטנציאליים; הרווחיות הג"ג היחסית שלנו וההשפעה שלה על השימוש שלנו בנכסי מיסים נדחים, כולל זיכויי מס זרים; ההשפעה השלילית הפוטנציאלית של ירידת ערך בספרים של מוניטין או נכסים בלתי מוחשיים אחרים; התלות שלנו בספקים צד שלישי שאי ביצוע בזמן שלהם יכול להשפיע לרעה על הפעילות העסקית שלנו; האופי המאוד תחרותי של השווקים שבהם אנו פועלים; עלויות וחבויות של ציות סביבתי; הפסקות עבודה פוטנציאליות וענייני עבודה אחרים; אי יכולת שלנו להגן על הקניין הרוחני שלנו בארה"ב וגם במדינות זרות; ההתחייבות שלנו במסגרת תוכניות הפנסיה מוגדרות זכויות שלנו; וגורמים אחרים המתוארים מעת לעת בדוחות שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך.

כל המידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה לעיתונות הזאת מבוסס על מידע שזמין לנו בתאריך שלה, ואנחנו לא מתחייבים לעדכן כל מידע צופה פני עתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.