header 2

יום שלישי, 22 באוקטובר 2019

טומי הילפיגר ממנה את מייקל שיינר למנהל השיווק הראשי הגלובלי


אמסטרדם, 21 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE) :



חברת טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], שמחה להודיע על המינוי של מייקל שיינר למנהל השיווק הראשי, טומי הילפיגר גלובל, בתוקף מ-28 באוקטובר 2019.



מייקל צבר יותר מ-15 שנות ניסיון במותגים גלובליים. הוא מצטרף לטומי הילפיגר מ-Hollister Co., בה שימש כסגן נשיא בכיר לשיווק גלובלי. העבודה שלו עזרה להעביר את הוליסטר לחמשת המותגים הגדולים בקרב בני עשרה בסקר Taking Stock סתיו 2019 של פייפר ג'פראי, ותמכה בהכרה בהוליסטר כקמעונאית רב ערוצית מובילה. מייקל ישתמש בלהט והניסיון שלו כדי להוביל את טומי הילפיגר לעידן חדש של אסטרטגיות שיווק חדשניות -- במיוחד בפלטפורמות דיגיטליות וניסיוניות -- כדי להגיע אל דור הצרכנים הבא וליצור מעורבות שלהם.



"כאחד מהמותגים הכי מוכרים גלובלית בעולם, צוותי השיווק שלנו ברחבי העולם ממלאים תפקיד חשוב ביצירת השראה, התלהבות ומעורבות אצל הצרכנים שלנו", אמר דניאל גריידר, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "אנחנו שמחים שמייקל מצטרף לארגון השיווק מהמעלה הראשונה שלנו, ומאמינים שהוא יעזור להניע את השינוי הדיגיטלי המתמשך שלנו, יאפשר לנו להגיב אסטרטגית לשיבושים חדשים וימצב את המותג טומי הילפיגר כמוביל מבין המתחרים שלו".



"זה כבוד להצטרף למותג גלובלי כל כך איקוני", אמר מייקל. "החדשנות וההובלה שטומי הילפיגר הפגין מההתחלה הכי מוקדמת שלו מעוררות השראה. אני נרגש לעבוד באופן קרוב עם טומי, דניאל וצוותי השיווק הכישרוניים של החברה ברחבי העולם כדי לכתוב את הפרק הבא כשהמותג טומי הילפיגר יחגוג את השנה ה-35 שלו בשנה הבאה".



מייקל יעבור למטה הגלובלי של טומי הילפיגר באמסטרדם, הולנד, עם משפחתו.



טומי הילפיגר הוא אחד ממותגי סגנון החיים המובילים בעולם, עם שם וזהות שמוכרים בכל העולם. יוזמות השיווק של החברה ממלאות תפקיד חשוב בהגדלת הנוכחות של טומי הילפיגר באמצעות גידול עקבי במודעות הגלובלית למותג ואסטרטגיות שמתרכזות בצרכן ובונות ומשמרות בסיס מעריצים נאמן. כיום החשיפה למותג בשיא של כל הזמנים, תוצאה של קולקציות בולטות, קמפיינים, שותפויות והפעלות משפיעות של צרכנים בכל העולם.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH Corp.

PVH קובעת את אמות המידה של הסגנון בהיותה אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-38,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של קרוב ל-9.7 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

הצהרת חוף מבטחים במסגרת Private Securities Litigation Reform Act של 1995: מידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה זאת, כולל אך לא רק אמירות המתייחסות לאסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות של החברה נכלל בהתאם להוראות חוף המבטחים של חוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995. המשקיעים מוזהרים שמידע צופה פני עתיד זה מטבעו נתון לסיכונים ואי ודאויות, שרבים מהם לא ניתן לחזות באופן מדויק, וחלק מהם ייתכן שלא ניתן לצפות, כולל אך לא רק (1) האסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות של החברה נתונות לשינויים בכל עת לפי שיקול דעתה של החברה; (2) ייתכן שהחברה תיחשב כמאוד ממונפת ומשתמשת בחלק משמעותי מתזרימי המזומנים שלה כדי לשרת את החוב שלה, וכתוצאה מכך ייתכן שלא יהיו לחברה מספיק כספים להפעיל את העסק שלה באופן שהיא מתכוונת או שפעלה בעבר; ו-(3) סיכונים ואי ודאויות אחרים שמצוינים מעת לעת בדוחות שהחברה מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך. החברה לא נוטלת על עצמה שום התחייבות לעדכן בפומבי כל מידע צופן פני עתיד, בין אם כתוצאה מקבלת מידע חדש, התרחשויות עתידיות או אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.