header 2

יום ראשון, 11 בנובמבר 2018

Cal יוצאת במהלך שיווקי לקראת ימי הקניות של חודש נובמבר באינטרנט – יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי

ב-3 הימים, במהלך 24 שעות, בכל שעה עגולה, לקוח Cal יהנה מהחזר כספי על רכישה באינטרנט  עד לסכום של 1000$
מזה כמה שנים חודש נובמבר הפך רשמית לחודש הקניות הגדול באינטרנט. 'יום הרווקים הסיני' (11.11) פותח את חגיגת הקניות, אחריו ה'בלאק פריידי' (23.11), וה'סייבר מאנדיי' (26.11), בהם אתרים רבים יוצאים במבצעים ומחירים אטרקטיביים.
לקראת ימי המכירות הבינלאומיים, Cal יוצאת בקמפיין במסגרתו הרוכשים בכרטיס Cal במועדים אלו יוכלו לקבל החזר כספי על כל הקניות שרכשו באינטרנט באותו היום עד לסכום של 1000$ ללקוח.
בכל שעה עגולה ובמשך 24 שעות של שלושת ימי המכירות יעלה חידון טריוויה באתר Cal, והראשון/ה ממחזיקי כרטיס Cal שישיב נכונה על כל השאלות ייהנה מהחזר מלא על רכישותיו בסכום של עד 1000$ –  בכל שעה לקוח אחד זוכה.
על פי נתוניCal , בנובמבר 2017 גובה העסקה הממוצעת של ישראלים באינטרנט עמד על 179 ₪,  והאתרים המובילים בהיקף הפעילות היו AliExpress ו-Amazon. 'יום הרווקים הסיני' הביא לעלייה של 173% במחזורי הרכישה באינטרנט בהשוואה ליום רגיל, וב'בלאק פריידי' חלה עלייה מתונה יותר – 87% בהשוואה ליום ממוצע בפעילות הרכישה באינטרנט. ברצף הימים 'בלאק פריידי-סייבר מאנדיי' חלה עלייה של כ-30% בהיקף המחזור בהשוואה לאותם רצף ימים בשנת 2016.
אחיה פריד, ראש חטיבת שירותי תשלום ב-Cal, אמר "על רקע העלייה במחזורי הרכישות באינטרנט המתעצמים בימי המכירות הגדולים בחודש נובמבר, החלטנו השנה לספק ללקוחותינו חווית רכישה כדאית ומשתלמת. בהתאם לכך, יצאנו בהטבה אשר תאפשר ללקוחות Cal, מידי שעה, לקבל את כספם בחזרה בגין רכישות שיבוצעו בימי המכירות של נובמבר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.