header 2

יום רביעי, 14 בנובמבר 2018

סודהסטרים עושה זאת שוב: הקמפיין הסביבתי החדש של החברה צבר כחמישה מיליון צפיות בפחות מיממה

סודהסטרים עושה זאת שוב:
מעל ל-5 מיליון צפיות מסביב לגלובוס בפחות מיממה לקמפיין הסביבתי החדש בכיכובו של רוד סטיוארט הקורא לעבור לרב פעמי
על גבעה מלאה בפלסטיק מוביל צב ים בקולו של סר רוד סטיוארט ושר;
"עכשיו זה הזמן לשינוי"
 
רוד סטיוארט בתפקיד צב הים: "אני גאה לקחת חלק בקמפיין הזה שעוזר להעלות את המודעות לבעיית השימוש בפלסטיק החד פעמי". קרדיט צילום - סודהסטרים

איירפורט סיטי, ישראל (14 בנובמבר ,2018) – חברת סודהסטרים העולמית, השיקה קמפיין ויראלי חדש מסביב לגלובוס.   הקמפיין מתמקד בפגיעה הסביבתית הנגרמת כתוצאה משימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים. אחת הדמויות הבולטות בסרטון החדש שמלווה את הקמפיין הוא צב ים מזמר ובמהלך הסרטון קורא הצב לאנשים לקחת אחריות, לערוך שינוי פשוט אך משנה חיים, ולעבור לשימוש בפלסטיק רב פעמי. הסרטון משמש כמטאפורה לגבעות הירוקות ולאוקיינוסים הכחולים שבמשך השנים הפכו למלאים בפסולת פלסטיק.
דניאל בירנבאום מנכ"ל סודהסטרים העולמית מסביר: "פלסטיק הפך למגיפה ואיום על כולנו. אנו עדיין לא יודעים בדיוק מה השפעתו על בריאות בני האדם אך אנו כן יודעים על ההשפעה וההשלכות ההרסניות של הפלסטיק על האוקיינוסים ועל החיות הימיות שבו. בקמפיין זה רצינו לתת קול לבעלי החיים הימיים ויחד איתם לעודד אנשים וחברות לעבור משימוש בפלסטיק חד פעמי לשימוש במוצרים רב פעמיים".     
על מנת לראות את הסרטון אנא לחצו על הלינק.

סר רוד סטיוארט ((Sir Rod Stewart , בתפקיד צב הים המזמר, מוביל ביחד עם תור ביורנסון (Thor Bjornsson -"ההר" ממשחקי הכס) הכוכבת העולה שרה קתרין הוק
(Sarah Catherine Hook) ומקהלה ששרה יחד עם חיות הים שנפגעו משאריות הפלסטיק את השיר שנכתב במיוחד לקמפיין זה "Ocean of Change".

מילות השיר:
דמעה של צער
דמעה של תקווה
אוקיינוס של חרטה
אני מעולם לא התכוונתי לפגוע בך
זה עדיין לא נגמר

אנחנו עדיין יכולים לעשות שינוי
אנחנו עדיין מסוגלים להציל את עצמנו
האוקיינוסים הם מעיינות החיים
הם זועקים לעזרה

עכשיו זה הזמן לשינוי, זה בידיים שלנו
עכשיו זה הזמן לשינוי, זה בידיים שלנו

האם ערמות אשפה וים מורעל הם המורשת שלנו?
הילדים שלנו ראויים להרבה יותר מזה
לעולם ללא זיהום

אנחנו עדיין יכולים לעשות שינוי
אנחנו עדיין מסוגלים להציל את עצמנו
האוקיינוסים הם מעיינות החיים
הם זועקים לעזרה

עכשיו זה הזמן לשינוי, זה בידיים שלנו
עכשיו זה הזמן לשינוי, זה בידיים שלנו

סר רוד סטיוארט הגיב: "תמיד הייתה לי אהבה גדולה לאוקיינוסים ולחיות הימיות, כשסודהסטרים פנתה אלי שמחתי מאוד להצטרף. אני גאה לקחת חלק בקמפיין הזה שעוזר להעלות את המודעות לבעיית השימוש בפלסטיק החד פעמי ומציע שינוי פשוט של מעבר לרב פעמי".  
הסרטון הושק גם באתר www.fightplastic.com בו חברת סודהסטרים מעודדת את הצרכנים לנקוט עמדה נגד השימוש בפלסטיק חד פעמי.

דניאל בירנבאום מנכ"ל סודהסטרים העולמית מפרט: "בעוד שבקבוק אחד של חברת סודהסטרים מהווה חלופה לשימוש באלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים, העולם צריך לשנות יותר מאשר את הרגלי השתייה שלו על מנת להילחם בסכנת הזיהום העולמית. כולנו צריכים לעשות כמיטב יכולתנו להתרחק משימוש בפלסטיק חד פעמי כגון, קשיות, כוסות, שקיות ובקבוקים. אני מקווה שקמפיין זה יעודד רבים להצטרף ולבצע את השינוי - זה בידינו".
כנסו לאתרwww.fightplastic.com ,קחו חלק בשינוי ולמדו על משימתה של חברת סודהסטרים להפסקת השימוש בפלסטיק חד פעמי.

חברת סודהסטרים: סודהסטרים הינה חברת המים המוגזים המובילה בעולם. סודהסטרים מאפשרת לצרכנים להפוך בקלות מים רגילים למים מוגזים בתוך שניות. ברי המשקאות של סודהסטרים מציעים חלופה שונה וחדשנית לצרכנים של משקאות קלים בבקבוקי הפלסטיק החד פעמיים. בקבוק אחד של סודהסטרים חוסך אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים ופחיות משקה. כל מוצרי החברה הינם ידידותיים לסביבה, מקדמים בריאות, איכות חיים, חסכוניים ומותאמים אישית לטובת מקסום חווית הלקוח. מוצרי החברה זמינים ביותר מ-80,000 חנויות ב-46 מדינות ברחבי העולם.
על מנת ללמוד יותר איך החברה הופכת את המים למרגשים יותר עקבו אחרינו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם יו-טיוב וכן מוזמנים להיכנס לאתר החברה .www.sodastream.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.