header 2

יום שני, 5 בנובמבר 2018

וועידת הקניונים ורשתות המסחר 2018 מסמנת את המגמות המרכזיות בענף לקראת שנת 2019

בכירי הריטייל נערכים לשינויים בענף
וועידת הקניונים ורשתות המסחר 2018 מסמנת את 
המגמות המרכזיות בענף לקראת שנת 2019:  שילוב טכנולוגיות חדשניות ליצירת חווית קניה אולטימטיבית , הטמעת שיטות מכירה מתקדמות כמענה לשינוי המהותי של האופן שבו אנו צורכים,  וגם על העניין שמגלים שווקי אסיה העצומים  בישראל
בין הדוברים הראשיים : גורו קמעונאות מהודו, מומחה שיווק ופרסום מאסיה ונדל"ניסט ריטייל בכיר מלונדון .
ועידת IMC תיערך זו השנה ה-13 ברציפות, בין התאריכים
25-27.11 במלון הרודס באילת
בישראל קיימים למעלה מ-300 קניונים ומרכזי מסחר פעילים המאגדים בתוכם מאות רשתות מסחר קמעונאיות. אלו מרכיבים יחד את ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל, אחד מהענפים המרכזיים המניעים את כלכלת ישראל.
בשנת 2006 התקיימה הוועידה השנתית הראשונה של הענף שהפכה עם השנים ל"מדורת השבט" של כל בכירי הענף ולאירוע השנתי החשוב של הענף כולו. בוועידה צפויים לקחת חלק כמעט אלף בכירות ובכירי הענף, בעלים ומנכ"לים של מאות קניונים ורשתות מסחר. משתתפי הוועידה יחשפו למגוון נושאים וסוגיות עכשוויות העומדות בפני מנהלים רבים בענף הקמעונאות תוך כדי העשרת הידע האישי, המקצועי והניהולי שלהם.

השנה תתקיים ועידת הקניונים ורשתות המסחר בישראל IMC במלון הרודס באילת בתאריכים 25-27 בדצמבר ותרכז את כל מקבלי ההחלטות בענף הקמעונאות הישראלי.

בין המומחים הבינלאומיים שיגיעו להרצות בוועידה ניתן למנות את :
שיווני לוראי – מבכירי יועצי הקמעונאות בהודו , מתמחה באסטרטגיות החדרה של מותגים לעולם הריטייל. בעלת ניסיון של כ- 20 שנה בייעוץ לחברות ריטייל מובילות בהודו והרחבת פעילותם ברחבי העולם ובמיוחד בארצות הברית ובריטניה. בימים אלו פועלת ליצירת שיתופי פעולה בין מותגים ישראליים לרשתות הודיות וייבוא מותגים ישראליים רלוונטיים לשוק ההודי.
מארק אלפר  מייסד ויו"ר "מרספילד", לשעבר מנכ"ל ה"קמדן מרקט" בלונדון והאיש שעומד מאחורי הצלחתו הבינלאומית. מרספילד מפתחת אזורים ליצירת מארג שמחבר בין קהילה, טכנולוגיה  ריטייל , מגורים ובילוי במודל של מגורי העתיד.   אלפר ידון על השינוי שחל בעולם הקניונים המסורתי  וכיצד הצרכנים החדשים משנים את האופן שבו מתכננים מרכזי קניות.
ארתור האגופיאן  – מנהל אסטרטגיה גלובאלית ודיגיטלית ב- SPRG, קבוצת התקשורת השיווקית הגדולה ביותר באסיה. ארתור  יחשוף איך מתקשרים עם מיליארד צרכנים סינים בעולם של העדפות אישיות ומסחר אלקטרוני.

השנה, הוועידה תכלול כ-50   הרצאות מקצועיות ופאנלים שיעסקו באופן ישיר בעתיד הקניונים והקמעונאות תוך חשיפת מגמות ותחזיות עתידיות בשילוב סוגיות עכשוויות כמו שווקי הקמעונאות במזרח, התחדשות עירונית, סטארטאפים, התבוננות לעתיד ועוד.
וכמו כן, משתתפי הוועידה יזכו גם למיטב המופעים וביניהם מופע על חושי של האמן הבינלאומי ליאור סושרד, מופע סטנדאפ של הסטנדפיסט המוביל בישראל ישראל קטורזה, מסיבת ריקודים ומופע סיום של יאיר ניצני, קומיקאי ומוסיקאי, חבר להקת "תיסלם".

דדי ריזל, יו"ר הועידה ומייסדה: "אנו גאים לקיים את הועידה זו הפעם ה-13 ברציפות ולארח מאות בכירים ובכירות לאירוע שהפך ל"מדורת השבט" של כל העוסקים בענף. בכל שנה אנחנו מקפידים להמציא את עצמנו מחדש, לחדש ולהפתיע הן ברמת התכנים וההרצאות המקצועיות והן ברמת התוכן החווייתי העשיר. אני שמח שהצלחנו לייצר פלטפורמה עסקית כל כך מקצועית וייחודית ומזמין את בכירי הענף לנצל אותה ולקחת בה חלק".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.