header 2

יום שבת, 4 באוגוסט 2018

נובה קיבלה שתי המלצות קניה בארה"ב: "צמיחה חזקה ושיפור במיצוב החברה בתחום הזיכרונות"

נובה קיבלה המלצות קניה מסטיפל ונידהאם בארה"ב עם מחירי יעד של 35 ו-34 דולר בהתאמה
נובה דיווחה אתמול על עלייה של 10% בהכנסות הרבעון השני 2018: "בסיס הלקוחות הרחב והבידול הטכנולוגי שלנו מגדילים את שוק היעד עבורנו", אמר איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה. תוצאות החברה היו מעל ממוצע תחזיות האנליסטים, אשר ציפו לרווח נקי Non-GAAP של 41 סנט למניה, עם הכנסות של 60.25 מיליון דולר עבור הרבעון השני של 2018, כך לפי נתוני יאהו פייננס

בסטיפל העניקו הלילה המלצת קניה עם מחיר יעד של 35 דולר למניה עבור מניית נובה, שדיווחה אתמול על תוצאות טובות ממה שציפו בשוק. מחיר היעד מבוסס על מכפיל 12 על רווח של 2.12$ למניה בשנת 2019, הכוללים כ-10 דולר למניה עבור שנת 2018. "אנו מאמינים כי הגדלת החשיפה של נובה לתחום הזיכרונות מאפשרת לנובה להציג ביצועים עודפים על השוק עבור שנת צמיחה נוספת ב-2018. אנו מעריכים כי נובה תמשיך במגמה זו גם בשנת 2019 לאור הרחבת השוק עם השקתם של מוצרים חדשים. אנו ממליצים למשקיעים לרכוש את מנית נובה ומותירים המלצת קניה למניה", אמרו שם.

"אחד המרכיבים העיקריים בראייה שלנו הוא שיפור במיצוב של נובה בתחום הזיכרונות, שהיוו 50% מהכנסות המוצרים ברבעון. אנו מאמינים כי צמיחה זו נובעת מעליה בנתח השוק של נובה בתחום והנהלת החברה מצפה כי הכנסות מתחום הזיכרונות יוכפלו בשנת 2018, ביחס לשנת 2017. בהסתכלות קדימה אנו רואים הזדמנות נוספת בתחום ה- DRAM, תוך שבקרת תהליך נהיית מורכבת יותר עם התקדמות שלבי הייצור הטכנולוגיים", כך בסטיפל.

האנליסטים בנידהאם העניקו לנובה המלצת קניה עם מחיר יעד של 34 דולר למניה. מחיר היעד מבוסס על מכפיל רווח 14.6 עבור רווח למניה, non-GAAP, של 1.92 דולר בשנת 2019, בניטרול קופת המזומנים של החברה. בנידהאם ציינו כי "נובה דיווחה על תוצאות חזקות ברבעון השני של 2018, על רק חוזקה של תחום הזיכרונות. על אף שהתחזית לרבעון שלישי מתחת מקונצנזוס האגרסיבי של השוק, נובה מציגה תוצאות טובות ממרבית קבוצת ההשוואה של החברה שהציגו ירידה משמעותית בהכנסות, דבר המצביע על כך שהשוק מקבל היטב את פתרונות המדידה המבודלים של נובע הכוללים חומרה ותוכנה."

"אנו מאמינים כי צמיחה חזקה בתחום הזיכרונות, בהיקף של 40%-50%, בשנה זו, מאשרים כי נובה זוכה בנתח שוק, מגמה שתמשיך בשנת 2019. הצמיחה בהכנסות מעידה על כך שתמהיל ההכנסות של נובה מראה על גיוון והפחתת התלות של נובה בתחום הפאונדרי. נובה מציגה הכנסות שיא משירותים הנובעים משדרוג של המערכות הקיימות של נובה בקרב הלקוחות. מטרת ההנהלה. אנו מאמינים כי השקתם של 2 פתרונות חדשים יובילו לצמיחה נוספת ומצפים כי נובה תציג ביצועים עדיפים על שוק וקבוצת ההשוואה ומותירים מחיר יעד של 34$ למניה", כך בנידהאם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.