header 2

יום רביעי, 12 באפריל 2017

דהמאני מודיעה על שותפות עסקית גלובלית עם YPO


11 באפריל 2017,:(GLOBENEWS WIRE) 

דהמאני, חברת התכשיטים שזכתה בפרסים, שמחה להודיע על שותפות עסקית גלובלית עם YPO, ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים. לחברי YPO תהיה עכשיו גישה בלעדית לייעוץ של מומחים, עיצוב תכשיטים לפי הזמנה ושירותי קונסיירז' מדהמאני.

כשותפה עסקית גלובלית של YPO, דהמאני תספק ייעוץ פרטי חינם עם הגמולוגים ומעצבי התכשיטים המומחים שלה כדי לעצב כל תכשיט יחיד במינו. בנוסף, דהמאני מספקת שירותי קונסיירז' בלעדיים לתכשיטים באמצעות הצעת סקירות על ידי מומחים של כל הצעות המחיר והמפרטים כדי להבטיח שחברי YPO מקבלים תכשיטי איכותי במחיר הוגן, בלי קשר היכן הם רוכשים. חברת התכשיטים תציע בנוסף משלוח חינם על כל התכשיטים של דהמאני שהחברים רוכשים.

דהמאני מציעה את השירותים הבלעדיים האלה ליותר מ-24,000 חברי YPO ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

"YPO הוא קהילה של מנהיגים עסקיים ביותר מ-130 מדינות", אמר מנכ"ל YPO סקוט מורדל. "דהמאני, YPO ויותר מ-24,000 המנהיגים הנהדרים שלנו מתואמים כולם. אנחנו מחויבים למצוינות ואנחנו מעריכים את האפשרויות הייחודיות שבכל אדם".

"העיקרון המנחה של YPO -- דבר ראשון, דבר אחרון ותמיד חוויה אישית ייחודית -- מתאים למשימה של דהמאני להביא אקזוטיות על-זמנית לעולם התכשיטים המשובחים והסיבה שאנחנו נרגשים לשתף פעולה עם YPO והשתתפנו בכנס YPO EDGE האחרון בוונקובר", אמר אמיט דהמאני, מנכ"ל דהמאני תכשיטים וחבר YPO.

אודות דהמאני

המותג דהמאני מוסיף ברק זוהר לחיי לקוחותיו כבר ארבעים וחמש שנים, ומציע את התכשיטים באיכות הכי משובחת בעיצובים מהמעלה הראשונה. דהמאני היא מחזיקת הזכויות הבלעדית על יהלום ליטוש דובאי יוצא הדופן עם 99 פאות והיא בית המלאכה הבלעדי של  יהלומים ורודים מעבר לנדירים מארגייל במזרח התיכון. כמותג פרימיום, אנחנו חותרים להשביע את התיאבון של מביני הדבר העכשוויים ואוהבי המותרות בכל העולם באמצעות תכשיטים מורכבים מעוצבים ביד אמן.

למידע נוסף, בקרו אותנו באתר www.dhamani1969.com או פנו אלינו בכתובת dhamani1969@dhamani.ae.

אודות YPO - ארגון המנהיגות הראשון במעלה בעולם של מנכ"לים



YPO הוא הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח. חברי YPO רותמים את הידע, ההשפעה והאמון של המנהיגים העסקיים הכי משפיעים וחדשניים בעולם כדי לתת השראה להשפעה עסקית, אישית, משפחתית וקהילתית.

כיום YPO מעצים יותר מ-24,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, שמגוונים מבחינת ענפים וסוגי עסקים. בסך הכל, חברות שמנוהלות על ידי חברי YPO מעסיקות יותר מ-15 מיליון אנשים ברחבי העולם ומפיקות הכנסות שנתיות בסך 6 טריליון דולר.

מנהיגות. לימוד. כל החיים. למידע נוסף, בקרו באתר www.ypo.org.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.