header 2

יום חמישי, 6 באפריל 2017

VMware מקדמת את מקום העבודה הדיגיטלי עם השקות חדשות של Workspace One ושל Airwatch


VMware
 מרחיבה את הגישה המאובטחת והפשוטה ל-Workspace One למערכת רחבה יותר של יישומים התומכים בחדשנות ושירות IoT

חברת VMware המובילה העולמית בתשתית ענן ובניידות עסקית, מכריזה על עדכונים חדשים לפתרון Workspace ONE. הפתרון משלב ניהול יישומים וגישה, ביחד עם ניהול משתמשי קצה כדי לעזור לארגונים לפתח את הענן שלהם ואת ההשקעה בנייד, ולאפשר לכל העובדים והמכשירים המחוברים לרשת להאיץ את המסע הדיגיטלי שלהם בעזרת גישה מבוססת פלטפורמה.

"בעוד הדיגיטציה מתרחבת מעבר לארגון וכוללת מערכת רחבה יותר של עובדים ומשתמשי קצה, קיים צורך לפשט טכנולוגיות ולענות על דרישות ה-IT על ידי סטנדרטיזציה של מקום העבודה הדיגיטלי" אמר נוח ווסמר, סמנכ"ל מוצרי מובייל ומחשוב משתמשי קצה בחברת VMware "VMware Workspace One היא הפלטפורמה המאוחדת היחידה בתעשייה שמספקת גישה תלויית קונטקסט בקרב כל היישומים בעזרת היתרונות של כלי הניהול המוביל Airwatch"

כדי להאיץ תהליכים במעבר למקום עבודה דיגיטלי, VMware מפשטת את החוויה של צוות ה-IT ושל משתמשי הקצה כאחד בפתרון זוכה הפרסים Workspace One. הפלטפורמה החדשה מציעה יכולות אבטחה משודרגות הכוללות אוטומציה. הפלטפורמה מגיעה בחבילת תמחור שתקל על לקוחות לפתח את ההשקעה שלהם לסביבת מחשוב מקיפה יותר.

יתרונות הפלטפורמה החדשה כוללים: גישה אחידה ליישומים והרחבת ניהול הזהות של המשתמש בנייד, הרחבת יישומי SSO עם בקרת שליטה מאוחדת, הרחבת ניהול משתמשי הקצה גם ל-Windows 10, הרחבת התמיכה ב-Windows 10, אנדרואיד פשוט ומאובטח לארגונים, גילוי בזמן אמת של איומים וגישה לתיקון תקלות עבור Windows, חבילה גמישה ופשוטה יותר ועוד.

חברת VMware המובילה העולמית בתשתית ענן ובניידות עסקית, עוזרת ללקוחותיה להאיץ את השינוי הדיגיטלי של ארגונם. VMware מאפשרת לארגונים לנקוט בגישה מוגדרת תוכנה לעסקים בעזרת ארכיטקטורת ה-Cross Cloud והפתרונות שהיא מציעה בתחומי הדטה סנטר, ניידות ואבטחה. עם הכנסות של 7.09 מיליארד דולר ב-2016, המטה של החברה ממוקם בפאלו אלטו קליפורניה, ויש לה מעל 50,000 לקוחות ו-75,000 שותפים ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.