header 2

יום רביעי, 19 באפריל 2017

תערוכת פלסטלינה ארט- תערוכה מקורית וחדשנית במוזיאון יפו בין התאריכים 9.4- 31.8

פלסטלינה ART
לגלות. להתרגש. לדמיין. ליצור
תערוכה מקורית וראשונה מסוגה המציבה במרכז את חומר הגלם המוכר והאהוב - הפלסטלינה - CLAY
מוזיאון יפו העתיקה 7.4 – 31.8
בילוי איכותי לכל המשפחה

מוזיאון יפו העתיקה מזמין לתערוכה חדשה, מקורית וראשונה מסוגה,  'פלסטלינה ART'.
תערוכה בינלאומית  ורחבת היקף, המציבה במרכזה את חומר הגלם המוכר והאהוב, הפלסטלינה.
יצירות צבעוניות, מעוררות חושים והשראה, של אמנים מובילים מהארץ והעולם שנוצרו במיוחד לתערוכה זו.

תערוכה חדשה במוזיאון יפו, מקורית וראשונה מסוגה, 'פלסטלינה ארט' עם יצירות צבעוניות, מעוררות חושים והשראה שנוצרו במיוחד לתערוכה זו.   תערוכת 'פלסטלינה ART' מזמינה את המבקרים לגלות, להתרגש, לדמיין, ליצור ולאפשר לפלסטלינה להצמיח להם כנפיים אל מחוזות ההשראה, הדמיון והיצירה.
'פלסטלינה ארט' הינה תערוכה המציבה במרכזה את חומר הגלם המוכר והאהוב, בשיתוף אמנים מהארץ והעולם ומתחומי עשייה מגוונים, כגון אנימציה, איור, ציור, תבליט, פיסול, מיצב, קולנוע וצילום, המשלבים את הפלסטלינה על גווניה השונים  כחלק מהשפה האמנותית שלהם. התערוכה מציעה התבוננות חדשה על החומר הפשוט והנגיש, בראי האמנות העכשווית והרב-תחומית, מאפשרת חוויה חוצת דורות בין ילדים ומבוגרים.

בתערוכה לוקחים חלק אמנים ממדינות רבות ברחבי העולם ביניהן קולומביה, ארגנטינה, הודו,ספרד,קנדה, איטליה, ברזיל, אנגליה, ארה"ב, מקסיקו, ונצואלה, אוקראינה, יפן ואמנים ישראליים.

התערוכה מציגה יצירות מתחומי עשייה מגוונים, המבצעים שימוש בחומר הגלם של הפלסטלינה- CLAY: איורי ספרי ילדים, סדרות טלוויזיה, סרטי אנימציה, קולנוע וצילום, ציור, פיסול, תבליט פרסומות ומיתוג, פרויקטים חברתיים  וכן מייצבים ייחודיים בפלסטלינה.  בין המיצגים  בתערוכה: סדרת גיבורי על  בפלסטלינה, פיסול דמויות מוכרות מתוך סדרות הילדים האהובות כמו דורה ובוטס, יחידת החילוץ של ערוץ ניק ג'ויניור,  דמויות מוכרות כמו אלברט איינשטיין, הילארי קלינטון ודונאלד טראמפ, סדרת תמונות ייחודית של פיסול בפלסטלינה של הומלסים, הומאז'ים ליצירות  מפורסמות  באמצעות הפלסטלינה ועוד.

כמו כן, בתערוכה יוצגו בבכורה 3 פרקים מהסדרה "האיש הזעיר ביותר בעולם" של חואן פבלו זראמלה  בהפקה משותפת של צרפת וארגנטינה המורכבת מ- 52 פרקים של דקה כל אחד.
הפלסטלינה הומצאה בשנת 1897 על ידי ויליאם הארבוט, אמן ומורה לאמנות בריטי. החומר שרקח נועד לעזור לתלמידיו לפסל מבלי שהחומר שהם עובדים איתו יתייבש מהר מדי. הפלסטלינה בהגדרתה שייכת לחומרי הפיסול הרכים – זוהי תערובת של וזלין, מלחי סידן וחומצות שומן. כחלק מהתהליך האבולוציוני של חומרים וטכניקות באמנות, נוצרו ממנה ובהשראתה חומרים פיסוליים רכים נוספים, כגון חימר פולימרי, 'פליי-דו', דאס ועוד רבים אחרים, אשר גם הם מיוצגים בתערוכה. בנוסף, הפלסטלינה הינה אחת ההמצאות הבולטות בתחום הטיפולי, ונחשבת בקרב פסיכולוגים ומטפלים בילדים כחומר המעניק לרוב תחושת כוח, שליטה והצלחה לילדים.
זמן איכות ליצירה בפלסטלינה: במוזיאון הוקדש מתחם ייחודי ליצירה בפלסטלינה –CLAY , בשיתוף עם ערוץ היוטיוב How To Clay? במתחם זה מוקרנים סרטוני הנחיה ליצירה חופשית בפלסטלינה.
תערוכת פלסטלינה ART חורטת על דגלה הגברת מודעות וגיוס משאבים למען ילדי "וראייטי" ישראל ותציע את סיכת לב הזהב של "וראייטי" לרכישה.

אוצרות:לימור מרגוליס ושרה ג'יין
פיתוח מקורי:לימור מרגוליס, DNA CONTENT

ימים ושעות פתיחה בימי חול רגילים: חמישי: 10:00-17:00
שישי: 10:00-14:00 
שבת:10:00-18:00 
ראשון - רביעי (ימי חול רגילים): הכניסה לקבוצות בלבד, מ-20 מבקרים ומעלה, בתיאום מראש.
ערבי חג וימי זיכרון - המוזיאון סגור


עלות כניסה למוזיאון והתערוכה:
מבוגר-  30 ₪; מבוגר - כרטיס דיגיתל – 20 ₪/ ילד - 25 ₪; ילד – כרטיס דיגיתל – 15 ₪.
כרטיס משולב בהטבה: מוזיאון + מרכז המבקרים "תמונות יפואיות" בכיכר קדומים:
מבוגר – 40 ₪. ילד – 30 ₪. 
פרטים נוספים באתר: 
www.jaffamuseum.co.il
מוזיאון יפו העתיקה, טיילת מפרץ שלמה 10 יפו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.