header 2

יום שלישי, 4 באפריל 2017

רונלייט דיגיטל משיקה בישראל את Kuvings - מסחטת מיצים בעלת מנגנון כבישה קרה השומרת על מלוא הוויטמינים והמינרלים בזמן סחיטת המיץ

למסחטה פתח הזנה רחב המאפשר הכנסת הפירות והירקות במלואם ללא צורך בחיתוך והכנות מוקדמות;  
המסחטה קלה לניקוי ובעזרתה ניתן להכין מיצים טבעיים, שייקים וסורבה
רונלייט דיגיטל משיקה בישראל את מכונת המיצים C9000 של המותג הקוראני Kuvings , מסחטת מיצים איטית הפועלת על מנגנון כבישה קרה וסוחטת את המיץ ע"י מעיכת הפרי במקום חיתוכו. 
הסחיטה האיטית ותהליך הכבישה שומרים על מלוא הוויטמינים, המינרלים והאנזימים של הירקות והפירות, כך שהגוף סופג יותר ערכים תזונתיים מכפי שהיו נספגים באמצעות אכילת פרי גולמי ופי 2 יותר מאשר מכונות צנטריפוגליות ומכונות בלנד.  למסחטה פתח הזנה רחב המאפשר הכנסת הפירות והירקות במלואם ללא כל צורך בחיתוך או הכנה מקדימה.
מינרלים וויטמינים נספגים בגוף בצורה יעילה יותר בתצורת נוזל לעומת אכילת פרי או ירק שלם.  מסחטת המיץ C9000 פועלת באמצעות סחיטה של הפרי כך שהאנזימים ותאי הפרי נשארים שלמים ובכך נשמר ערך תזונתי גבוה יותר וממצים בצורה מקסימלית את הפרי. בבלנדר ודומיו הפקת המיץ מתבצעת ע"י סיבוב מהיר של סכינים, דבר שפוצע את תאי הפרי ומפרק את הוויטמינים הקיימים בו.
יתרון נוסף של ה- C9000 הוא הליך הכבישה הקרה – הודות למהירות הסיבוב הנמוכה של קדח הסחיטה, הפרי או הירק אינם מתחממים ולכן עוברים תהליך איטי יותר של חמצון. במכונות סחיטה צנטריפוגליות ובלנדרים, נוצר חום אשר מאיץ את תהליך החמצון של הפרי והירק ומקטין בצורה משמעותית מאוד את כמות המינרלים והאנזימים שמכיל המיץ וזאת בשל מהירות סיבוב הסכינים.
מסחטת ה - Kuvings מצוידת בערכות נוספות המקנות לה יותר שימושים מאשר מסחטת מיצים רגילה כדוגמת ערכה להכנת משקאות סמודי, שייקים וקינוחים קפואים. 
בעזרת ערכת הסורבה ניתן להכין גם גלידות ע"י שימוש ברכיבים קפואים, הכנת חלב שקדים או סויה, מיצי הדרים וסחיטת עלים ירוקים או עשב חיטה.
חוזק המנוע של המסחטה הינו 240 וואט, המספק למסחטה כוח סחיטה המאפשר יעילות וניצול מרבי של הפירות והירקות, רכים או קשים. על אף חוזקו של המנוע הוא אינו רועש וכן אינו גורם לרעידות של המסחטה וזאת הודות לאופן פעולת הסחיטה. ההרכבה והפירוק של מסחטת המיצים מהירה וקלה בנוסף, המסחטה מצוידת ב"פקק חכם" המאפשר סחיטה וערבוב של מיץ משילוב של כמה סוגי פירות וירקות יחדיו ומזיגתם ישירות אל הכוס, ללא טפטוף של שאריות מיץ על משטח העבודה.
מסחטת ה-Kuvings קלה לתפעל ולניקוי בעזרת שתי מברשות הכלולות בערכה ומברשת ניקוי מיוחדת בעלת שלושה ראשים המתחברת למסננת בקלות.

ניתן לרכוש את מכונת ה-Kuvings C9000 בקרב המשווקים המורשים: 
מחסני חשמל, שקם אלקטריק, וואלה שופס, חצי חינם, אולסייל, 
GetIT, P1000, ערוץ הקניות, אתר Buy2, הייטק-זון, אלקטרופוטו, חשמל נטו, פטקום חשמל ואלקטרוניקה, KSP. 

מחיר מומלץ לצרכן: 
2590 ₪; אחריות 7 שנים על המנוע ו 3 שנים על החלקים.
חברת 
NUC  אלקטרוניקה ושות' בע"מ מקוריאה משווקת את המותג Kuvings המתמחה בפיתוח וייצור מסחטות מיצים. החברה נוסדה בשנת 1978 והפכה
במהרה לאחת היצרניות המובילות של מכשירי מטבח לאורך חיים בריא.  כיום Kuvings הוא מותג מוכר ופופולארי במשקי בית בכל רחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.