header 2

יום חמישי, 6 באפריל 2017

בקר השכלה מקצועית מרחיבה ומשפרת את קורס ההכנה לבחינה לקבלת רישיון רפואי בארצות הברית (USMLE®)


מוביל בענף מצטרף לסגל של בקר, קורס ההכנה ל-USMLE משיק תוכנית ויזות לתלמידים מהעולם ואפליקציה חדשה מציעה לימודי הכנה חדשים "בתנועה"

דאונרס גרוב, אילינוי, 4 באפריל 2017, (BUSINESS WIRE):

בקר השכלה מקצועית (Becker Professional Education), מובילה עולמית בהשכלה מקצועית וחלק מקבוצת DeVry Education, הודיעה על יוזמות חדשות גדולות שמתבצעות לשיפור קורס ההכנה ל-USMLE. על ידי הוספת חבר סגל נכבד חדש, יצירת תוכנית ויזות לתלמידים מהעולם והשקת אפליקציה שתעזור לתלמידים ללמוד בתנועה, בקר מתרכזת במתן גישה קלה לתלמידים למשאבים מעולים כדי להניע את הצלחתם כשהם מתכוננים לכל שלב של ה-USMLE.

מציגים את חבר הסגל החדש ד"ר צ'רלס פאסליס

בקר השכלה מקצועית מינתה את ד"ר צ'רלס פאסליס למנהל המיומנויות הקליניות וההדרכה. ד"ר פאסליס הוא ראש המטה במרכז הרפואי ליוצאי צבא בוושינגטון הבירה ופרופסור לרפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון. לפני שמונה לראש המטה במרכז הרפואי ליוצאי צבא ד"ר פאסליס שימש מנהל הרפואה של המרכז, סגן מנהל הרפואה, מנהל התוכנית של תוכנית ההתמחות ברפואה פנימית וסגן ראש המטה להשכלה ועניינים אקדמיים.

ד"ר פאסליס קיבל את התואר שלו ברפואה מבית הספר לרפואה של האוניברסיטה של אתונה והשלים את ההתמחות (residency) שלו ברפואה פנימית בבית החולים של מחוז קוק והתמחות (Medicine Fellowship) באוניברסיטה של צפון קרוליינה. הוא כתב יותר ממאה פרסומים שעברו ביקורות עמיתים ושני ספרים ברפואה פנימית וקיבל כמה פרסי הצטיינות בהוראה, כולל רופא ההוראה של השנה, פרס אוסלר, פרס תפוח הזהב ופרס מורה השנה על שם סול כץ מאיגוד הרופאים האמריקני.

ד"ר פאסליס הוא המחבר של תוכנית Step 2 CS המשופרת שלנו שמציעה הכנה לבחינה בגישה של שני חלקים:

  • GuideMD: למידה אינטראקטיבית מתקדמת: אופציה של משאבי למידה מודרכת לתלמידים, שמאפשרת גמישות ללמוד לבחינה בכל מקום ובקצב שלך.
  • הערכת USMLE Step 2 CS של בקר: התוכנית החיה הזאת מציעה לך אפשרות להשלים בחינה מדומה במחצית האורך כדי לחוות את סביבת הבחינה עם משוב מיידי מהמטופלים התקניים שלך.

בקר משיקה תוכנית ויזות לתלמידים מהעולם ומוצר אינטנסיבי חי

בקר השכלה מקצועית מוסמכת על ידי תוכנית לסטודנטים וחילופי מבקרים (SEVP) לארח סטודנטים עם ויזה F-1 לתוכנית ה-USMLE. אחרי שהתלמיד התקבל לתוכנית, בקר השכלה מקצועית תנפיק טופס I-20 שמאפשר לו לבקש ויזה F-1 כדי להיכנס לארצות הברית וללמוד בה. התוכנית מיועדת לתלמידים מהעולם שמעוניינים להשיג התמחות בארצות הברית ורוצים למקד את לימודיהם ביסודות שונים שספציפיים לגישה האמריקנית לרפואה.

תוכנית הלימודים כוללת סדנה מעמיקה עם תוכן שקשור לקבלה להתמחות רפואית, הגיוון האמריקני ושירותי הבריאות בארצות הברית. הכוונה היא לכוון תלמידים מהעולם להבנה חיובית של ארצות הברית ולהדריך את התוצאות של התלמידים להצלחה משופרת בהתמחות.

סטודנטים ומוסמכים מהעולם שמעוניינים ללמוד ב-CK שלב 1 ושלב 2 של קורס ה-USMLE בארצות הברית יכולים לעשות זאת ב-Becker’s Dallas Intensive שנמצא באדיסון, טקסס, 14 מייל צפונית למרכז העיר דאלאס.

למידע נוסף על קבלה בינ"ל ולהתחיל עם הבקשה של טופס I-20, בקרו כאן: www.becker.com/usmle/courses/international-students-visa-immigration.

האפליקציה המקורית USMLE GuideMD ו-QMD של בקר

הכלים ללמידה עצמית של בקר GuideMD: Advanced Interactive Learning ו-QMD: Advanced USMLE Question Bank זמינים עכשיו לתלמיד שבתנועה במכשירים ניידים עם אנדרואיד ו-iOS.

GuideMD ו-QMD הם שני כלי למידה באפליקציה אחת: תוכנית להכנה מודרכת לבחינה ומאגר של שאלות מתקדמות עם התמקדות קלינית. באמצעות האפליקציה הזאת שהושקה לאחרונה התלמידים יוכלו לסנכרן את התקדמותם באופן חלק, ותהיה להם הגמישות לגשת לכלי ופונקציות למידה ייחודיים בכל מקום בכל זמן, כגון:

  • Impactful Visual and Audio - שעות של תוכן אודיו ווידאו ומאות איורים, גרפיקות ואנימציות בצבעים מלאים.
  • GuideMD - כלים פונקציונליים בתוך הפלטפורמה GuideMD שמציעים מצב הפעלה מהירה, חיפוש מתקדם, אפשרות להערות ואפשרויות צפייה בדפים.
  • Customized Dashboard - דשבורד ייחודי שמציג את הפעילויות של המשתמש כדי לנטר ולעקוב אחרי ההתקדמות בקלות, לבחון בחינות שנעשו, לנתח ציונים ולעשות שוב כל בחינה באופן אקראי.
  • Connect the Dots - ד"ר ליונל ראימון נותן רעיונות מפורטים שקשורים למקרים, שקשורים לתוכן ספציפי שכלול בטקסט של הפרמקולוגיה, ושבסופו של דבר יוצרים תרחיש שמקשר בין כל הנושאים.
  • ArchieMD - האנימציות ArchieMD, דימות ב-HD והמשגות ברמת צבע גבוהה משולבות לאורך התוכנית של Step 1 USMLE.
  • תוכן עדכני - על סמך משוב מהתלמידים, בקר מעדכנת ברציפות את ההסקה הלוגית וחומר הכנה חשוב אחר כדי להבטיח שהוא עדכני בהתאם לתוכן של בחינת USMLE.

"בזכות חברי הסגל המובילים בענף המסורים שלנו, היכולת להציע את מוצרינו לתלמידים בעולם והגישה החדשנית ללמידה בתנועה אנחנו בטוחים שאנחנו מעניקים לתלמידינו גישה לכלי ההכנה לבחינת USMLE הטוב ביותר האפשרי", אמר דייוויד ברתולומאו, סגן נשיא, שירותי בריאות בבקר השכלה מקצועית. "הגישה של בקר להכנה לבחינה היא מקיפה, מרתקת וממוקדת כדי להבטיח שהתלמיד יקבל תוכנית לימודים שמתעדכנת כל הזמן יחד עם טכנולוגיה חדשנית והדגשה חזקה על הבנה, שימור וחשיבה קלינית".

בקר השכלה מקצועית עזרה לקרוב לחצי מיליון אנשים להתכונן להצליח בבחינות מקצועיות בכללן USMLE. למידע נוסף על בקר השכלה מקצועית, בקרו באתר www.becker.com.

אודות בקר השכלה מקצועית

בקר השכלה מקצועית, חלק מקבוצת DeVry Education (NYSE: DV),  היא מובילה גלובלית בהשכלה מקצועית שמשרתת את מקצועות החשבונאות, ניהול פרויקטים ושירותי בריאות. קרוב לחצי מיליון אנשי מקצוע התכוננו לקידום הקריירה שלהם באמצעות הקורסים שלה CPA Exam Review, ACCA® Courses, CMA Exam Review, PMP® Exam Review, USMLE® Review ו-Continuing Professional Education. לאורך יותר משישים שנות ההיסטוריה שלה, בקר יצרה רקורד חזק של הצלחה של תלמידים באמצעות הוראה, תוכניות לימודים וכלי למידה ברמה העליונה שמאפשרים לתלמידים שלה לפתח את הידע ומיומנויות הביצועים שנחוצים כדי להישאר בחזית בעולם עסקי שמשתנה כל הזמן. למידע נוסף על בקר השכלה מקצועית, בקרו באתר www.becker.com.

USMLE® היא תוכנית משותפת של הפדרציה של המועצות הרפואיות של המדינות (FSMB) והמועצה הלאומית של בוחנים רפואיים (NBME). השמות של הבחינות וסימני מסחר אחרים הם רכושם של המחזיקים בסימני המסחר, בהתאמה. אף אחד מהמחזיקים בסימני המסחר לא ממליץ, נותן חסות או תומך בבקר השכלה מקצועית באופן כלשהו.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:  http://www.businesswire.com/news/home/20170404005202/en/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.