header 2

יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

נואמים עם שיעור קומה ישתתפו בכנס RSA® 2016 אבו דאבי

אירוע אבטחת הסייבר השנתי השני חושף את רשימת הנואמים המרכזיים
אבו דאבי, איחוד האמירויות, 28 באוקטובר 2016, (BUSINESS WIRE):
כנס RSA®, הכנס והתערוכה המובילים בעולם בתחום אבטחת המידע, הודיע שיארח קבוצת נואמים מגוונת של מומחים ומשפיעים באבטחת סייבר באבו דאבי. הנואמים המרכזיים השנה ישתפו תובנות קריטיות וידע מעמיק במגוון של נושאים קריטיים למגזר, כולל תוכנות זדוניות בארגון, שינוי נקודות המבט באבטחה והעתיד של סביבת האיומים. כנס RSA® 2016 יתקיים ב-15 ו-16 בנובמבר 2016 במלון Emirates Palace, אבו דאבי.
התוספות המרגשות לרשימת הנואמים המרכזיים השנה כוללות את אלוף העולם פעמיים בפורמולה אחת מיקה הקינן, והבכיר בתעשיית מרוצי המכוניות שהפך למרצה הרצאות מוטיבציה מרק גאלגר. שניהם מתוכננים לסגור את הכנס עם ההרצאה "ניהול סיכונים בפורמולה 1 - עבודת צוות וטכנולוגיה ב-350 קמ"ש", שבוחנת מה נדרש כדי להצליח בספורט המהיר המונע על ידי טכנולוגיה.
מצגות מרכזיות אחרות של מובילים בענף כוללות את:
·        עמית יורן, RSA, ידבר על "שינוי נקודת המבט" – מה ארגונים צריכים לשנות בסביבה דיגיטלית שמתפתחת.
·        מאט אולדרמן, סגן נשיא, אסטרטגיות גלובליות, Tenable Network Security, יציג מושב על "המסע שלפנינו: הגדרת מפת דרכים חדשה לאבטחה" – הצורך של ארגונים לבחון מחדש את אסטרטגיות אבטחת טכנולוגיית המידע שלהם כדי להבטיח אבטחה מירבית.
·        ג'ייסון קנט, סגן נשיא, אבטחת יישומי אינטרנט, Qualys, ידבר על "אבטחה בעידן היישומים: בניית כוח לעולם מקושר" – כדי לצייד את ראשי הארגון לניווט בטוח בעולם המקושר של היום.
·        סאהיר הידאיאטולה, מנהל עסקים ראשי, Smokescreen Technologies, יגיש מושב שכותרתו "זאבים בין כבשים -- להתגבר על התקפות ממוקדות באמצעות הטעיה". בהרצאה ינותחו התקפות מהזמן האחרון מנקודת מבט של פצחן ויוצג איך חברות יכולות להשתמש בטכנולוגיות הטעיה כדי לזהות התקפות חמקניות.
·        סקוט מנסון, מנהל אבטחת סייבר במזרח התיכון וטורקיה, סיסקו, יתעמק בנושא "אבטחת סייבר בכלכלה הדיגיטלית" ויפרט על היתרונות העסקיים שמאפשרת הדיגיטציה, תשתית רשת בטוחה ומודל אבטחה שמתרכז באיומים.
·        סקוט רי, סגן נשיא בכיר - תשתיות מפתחות ציבוריים, DarkMatter LLC ידבר על "מפתחות לטירת האבטחה של האינטרנט של הדברים" – השימוש באישורים בהתקנה של שירותי אבטחה לאינטרנט של הדברים.
"לאור הגידול המהיר של האיומים, ארגונים חייבים להקדים את פושעי הסייבר ולהיות מעודכנים במגמות האחרונות. כנס RSA 2016 אבו דאבי הוא הפלטפורמה הראשונה במעלה עבור המשתפים ללמוד מהאנשים הכי מיומנים באבטחת סייבר, ולאפשר להם להגן טוב יותר על הנכסים העסקיים היקרים שלהם", אמרה לינדה גריי מרטין, מנהלת כללית, כנסי RSA.
כדי להירשם, בקרו בבקשה: https://www.rsaconference.com/events/ad16/register

כדי לצפות ברשימת הנואמים המלאה, בקרו בבקשה: https://www.rsaconference.com/events/ad16/speakers
אנשים מהמדיה יכולים להירשם לאישור כניסה חינם לעיתונאים לכנס RSA 2016 אבו דאבי על ידי ביקור באתר https://www.rsaconference.com/events/ad16/media.
אודות כנס RSA
כנס RSA (RSA® Conference) היא הסדרה הראשונה במעלה של אירועים גלובליים שבהם העולם מדבר על אבטחה ומנהיגים מתאספים, מתקדמים ועולים. בין אם משתתפים בארה"ב, אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה או אזור אסיה- פסיפיק, אירועי כנס RSA הם המקום שבו ענף האבטחה מתכנס כדי לדון בבעיות עכשוויות ועתידיות ומקבל גישה לאנשים, לתוכן ולרעיונות שעוזרים לאפשר לאנשים ולחברות לנצח, להתפתח ולעשות את מיטב יכולתם. זאת כיכר השוק האולטימטיבית של הטכנולוגיות הכי עדכניות ואפשרויות ההשכלה הפרקטית שעוזרות לאנשי המקצוע בענף לגלות איך להפוך את החברות שלהם ליותר בטוחות, שגם מציגה לראוה את ההוגים והמנהיגים הכי יוזמתיים, משפיעים ומעוררי מחשבה בתחום האבטחה כיום. למידע על אירועים, תוכניות מקוונות והחדשות הכי עדכניות שקשורים לענף אבטחת המידע, בקרו באתר www.rsaconference.com.
RSA הוא סימן מסחר רשום או סימן מסחר של EMC Corporation בארצות ברית ו/או מדינות אחרות. כל שאר המוצרים ו/או שירותים שמוזכרים הם סימני מסחר של בעליהם, בהתאמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.