header 2

יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

תרו ממנה סמנכ"ל כספים חדש

 
הותורן, ניו יורק, 4 באוקטובר 2016, (BUSINESS WIRE):
תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ ("תרו" או "החברה") (NYSE:TARO) הודיעה היום על המינוי של מריאנו בלגואר לסגן נשיא, סמנכ"ל כספים וסמנכ"ל חשבונאות, בתוקף מהיום.
למר בלגואר יש קרוב לעשרים שנות ניסיון כמנהל כספים בכיר בחברות גלובליות כגון Novartis Consumer Health ונסטלה ותפקידו האחרון היה בחטיבת התיק האסטרטגי הגלובלי של Henry Schein ("הנרי שיין").
בהנרי שיין, מר בלגואר היה אחראי על הפונקציות הפיננסיות של העסק ופעל להגדיל את ההשקעות והרווחיות של הקבוצה וגם להרחיב את היכולות של אנשי הכספים. הוא עבד בצמוד למנהלי הכספים של החברות הקשורות של הנרי שיין בכל ההיבטים של דיווח פיננסי, תכנון, בקרת הוצאות, מיסים, גזברות, רכישות ומיזוגים ועניינים פיננסיים אחרים.
מר סונדרם, מנכ"ל תרו, אמר על המינוי: "אנחנו מאוד שמחים שמריאנו מצטרף לצוות של תרו. הרקע הפיננסי הנרחב שלו בענפים קשורים והניסיון הבינ"ל שלו יעזרו לחזק את ההנהלה שלנו ויתרמו להמשך הצמיחה וההתרחבות של עסקינו".
למר בלגואר יש תואר ראשון בכלכלה מ-Universidad Nacional de Cuyo, ארגנטינה, ותואר MBA מבית הספר לעסקים סטרן של אוניברסיטת ניו יורק.
אודות תרו
תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשיות פרמצבטיקה בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.